Ja die Mick is maar vaag.. ik denk inderdaad ook dat hij een ouder iemand is van vroeger en zelf dat verjongingskuurtje heeft toegediend. Jeeeeeeeeeej Simon terug!!! *smelt*!!! Arme Janet!!! Ik moet altijd zo lachen om Henry, die heeft soms echt droge humor, zeker nu met Brad als geest. haha!
Ik moest echt janken hier toen Janet tegen dr dochter zei we redden het wel samen en huilen.. (maar ja lig zelf ook in scheiding) Vind die Mick niets,...
hahah, Als ik actrice zou zijn, zou ik echt Mick willen spelen haha! Alles wat ik dus niet ben netzoals James Stendbeck.. of Carly
ach het wordt steeds gekker...ik ben ook trouwe kijkster maar vind het nu wel heel gemaakt en nep worden hoor. zeker met mick en brad als geest! langdraderig gedoe.... maar toch blijf ik kijken want het is wel heel leuk!
ik snap ook niet zo goed wat het is met die geest van brad... en dat gedoe met meg begint ook irritant te worden
ik weet niet waarom maar die Mick komt me zooo bekend voor alsof hij al eens eerder heeft mee gespeeld.
Jaaa hier ook een ATWT verslaafde! Ik ben fan van Jack...wil ik best eens een beschuitje mee eten hoor!
Hoe erg ik ook van de serie hou, t is logisch dat de stekker eruit gaat, want t wordt wel erg ongeloofwaardig. Verjongingsdrank, geesten zien, kom op zeg... Ik ga het hoe dan ook onwijs missen, wat moet ik nou van 17 tot 18 doen overdag? echt mijn momentje..
inderdaad, het is wel een beetje jammer dat ze deze lijn hebben, met die geest en die verjongingskerel. Maar ik ben benieuwd hoe het verder gaat want het duurt in NL toch nog wel even?
Maandag 23 mei Mick schakelt Paul uit met een laserpen. Wanneer hij zeker weet dat Paul bewusteloos is, tapt hij wat van Paul's bloed af. Voor hij hier iets mee kan doen, loopt hij Barbara tegen het lijf. Casey en Alison zijn samen in de bossen en hebben het gezellig tot ze zich realiseren dat ze verdwaald zijn. Alison besluit Hunter om hulp te vragen. Brad is van plan Simon te verwonden, zodat hij in het ziekenhuis terechtkomt en gearresteerd wordt. Dinsdag 24 mei Dusty en Teri raken er steeds meer aan gewend om samen te werken in Metro. Teri vindt het dan ook niet leuk als Janet ook wordt aangenomen, omdat ze bang is dat haar komst alles aan het wankelen zal brengen. Margo besluit Simon vrij te laten, omdat ze merkt dat hij de enige is die Katie weer aan het lachen heeft gekregen. Carly vraagt zich af wat Simon voor Katie voelt. Brad raakt bevriend met Mary, een meisje dat is overleden na een auto-ongeluk. Woensdag 25 mei Brad is in het lichaam van Henry getreden en ziet zijn kans schoon om naar Katie en Jacob te gaan. Eenmaal bij Katie houdt hij zijn zoon voor het eerst in zijn armen. Katie weet niet dat het Brad is, maar ziet Henry en is verbaasd over de wijze waarop hij met Jacob omgaat. Meg confronteert Damian in het ziekenhuis met alles wat ze weet over het achterhouden van de DNA-resultaten na Holdens auto-ongeluk. Op aandringen van Emma vertrekt ze uit het ziekenhuis, maar al snel is ze helemaal verdwenen en weet niemand waar ze is. Donderdag 26 mei Meg breekt bij Lily in en bedreigt haar met een stuk glas. Craig en Rosanna zijn vastbesloten om te gaan trouwen, maar hebben eerst getuigen nodig. Ze vragen Carly en Jack om met hen mee te gaan. Brad vindt het fijn om weer deel te nemen aan het leven, ook al is het in het lichaam van Henry. Intussen vermoedt Katie dat Brad in Henry's lichaam is getreden en ze probeert contact met hem te maken. Vrijdag 27 mei Carly en Molly gaan samen met Rosanna naar Metro voor haar vrijgezellenfeest. Janet en Teri discussiëren over het menu dat ze hen zullen serveren en Dusty probeert de boel te sussen. In Yo's viert Craig zijn laatste feestje als vrijgezel in zijn eentje. Toevallig komen Jack, Dusty en Paul binnenlopen en ze besluiten Craig te vergezellen. Barbara en Emily blijven in Mick geloven, terwijl Alison en Paul ernstige twijfels bij hem hebben.
Zo er gaat weer heel wat gebeuren! Vind het stiekum wel leuk hoor dat Simon weer terug is was altijd wel een fan van hem!
Vanmiddag gekeken...waar haalde Damian nou ineens dat zakje poeder vandaan? In zn bed, in zn ziekenhuisnachthemd? Vaaaag.