As the world turns

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by lautjuh85, Apr 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    OMG Brad & Henri zooooo Nep!

2. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

Apr 19, 2008
    3,996
    1,582
    113
    *zucht* wat heeft simon toch een heerlijk sexy accent. ;)

3. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Simon is gewoon JAMMIE!! :)

4. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

Apr 19, 2008
    3,996
    1,582
    113
    Hmmm er stonden alleen nog maar spoilers van maandag en dinsdag.

Maandag 30 mei
    Barbara geeft een politieagent een glas dat ze heeft gestolen uit de kamer van Mick. De uitslagen van het onderzoek naar de vingerafdrukken op het glas zijn verbazingwekkend. Craig probeert Carly het bed in te praten, maar wordt gestoord door Jack die voor de deur staat. Maddie zit in de bibliotheek om te studeren, maar kan zich niet concentreren omdat iemand piano zit te spelen. Ze is verbaasd als ze ontdekt dat het Hunter is. Casey en Alison hebben samen een leuke tijd in het ziekenhuis.

Dinsdag 31 mei
    Iedereen maakt zich op voor de bruiloft van Craig en Rosanna. De nacht voor het huwelijk droomt Rosanna van de keer dat Craig haar van de weg reed en ze in coma raakte. Carly wil intussen weten of Craig met haar naar bed zou gaan als ze het hem zou aanbieden. Teri vraagt Dusty om haar te helpen met de organisatie van de bruiloftsreceptie. Omdat het de trouwerij van Craig betreft, denkt Dusty dat het omwille van Johnny beter is dat hij Teri niet helpt.

5. Tese

Tese Niet meer actief

Ik kon m'n nieuwsgierigheid niet bedwingen en weet wat er tot het stopt gaat gebeuren. Hebben jullie die neigingen nooit om even te spieken?

6. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    Nee :D

7. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Wanneer stopt het bij ons?

Kan me niet zo goed voorstellen dat het er niet meer is. Ik kijk het al zo lang.

8. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    de laatste aflevering is vrijdag 17 februari 2012:(

9. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Echt?

Dan al.

Pfff, balen hoor.

10. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    ik baal er ook vet van ik kijk ook echt al een aantal jaar!
    mn man springt een gat in de lucht:(

11. Tese

Tese Niet meer actief

Ik zat als klein meisje in de middag al met m'n moeder mee te kijken dus ook al heel wat jaartjes!

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Zeker wel nieuwsgierig.

Waar kan je dat zien dan ben al op zoek geweest maar kan niks meer vinden dus als je een goede link heb mag je me ook pb.en.;)

13. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!

uhhh jawel:D
    ik weet ook al hoe het gaat eindigen...

14. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!

zal ik je een linkje pb-en??

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nou ja, dan heb ik het hopelijk toch druk met mn nieuwe beeb ;)

Maar wel jammer hoor, ik baal er echt van!

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja graag;)

17. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

Apr 19, 2008
    3,996
    1,582
    113
    Donderdag 16 juni
    Mick ziet hoe Alison een uitbrander van een arts krijgt en hij laat het er niet bij zitten. Lily denkt dat ze misschien zwanger is. Damian is erg enthousiast en wil graag nog een kind samen hebben. Holden is in de war nadat hij heeft gehoord dat Lily een zwangerschapstest heeft gedaan. Hij gaat naar Yols, waar hij Molly tegen het lijf loopt. Paul brengt een bezoekje aan Meg. Hij ziet dat het beter met haar gaat, maar merkt ook dat ze haar medicijnen niet inneemt.

Vrijdag 17 juni
    Alison wil van Mick weten hoe het komt dat hij zich niet goed voelt en steeds bloedneuzen heeft. Later gaat Mick naar Fairwinds, waar Emily hem confronteert met gegevens die ze heeft gevonden. Dusty probeert Janet ervan te overtuigen om zich niet schuldig te voelen. Volgens hem zijn ze twee volwassen mensen die niets verkeerd hebben gedaan. Sage doet er alles aan om Carly en Jack weer samen te krijgen.

Maandag 20 juni
    Jack, Carly, Parker en Sage vertrekken naar Michigan voor de Miss Snowflake America-verkiezing. Kort na hun aankomst komen ze al in de clinch met een moeder en dochter die vastbesloten zijn de verkiezing te winnen. Ook Liberty en Craig arriveren, zeer tegen de wil van Carly. Ze liegt tegen Craig, in de hoop hem af te schrikken. Janet realiseert zich dat ze niet langer op de boerderij kan blijven wonen. Dusty helpt haar met het zoeken van een nieuw huis.

Dinsdag 21 juni
    Net voor Sage het podium op moet voor de Miss America Snowflake-verkiezing, krijgt ze de zenuwen. Ze kan de ware reden van haar deelname niet meer voor zich houden en vertelt Carly en Jack dat ze de reis naar Michigan alleen maar heeft georganiseerd om hen weer bij elkaar te krijgen. Katie ziet Simon samen met Clarissa. Henry denkt dat Katie hierdoor overstuur raakt, maar zij ontkent dat. Parker raakt gewond terwijl hij met Liberty een wandeling in de bossen maakt. Hij kan niet meer verder lopen, dus zoeken ze een plek waar ze de nacht kunnen doorbrengen.

Woensdag 22 juni
    Katie denkt dat Simon nog niet klaar is voor een leven met haar, maar hij probeert haar het tegendeel te bewijzen. Terwijl Liberty voor Parker zorgt, zijn Jack, Carly, Janet en Sage erg ongerust. Janet besluit Dusty te bellen, die meteen naar Michigan afreist. Henry vertelt Clarissa hoe geweldig Katie is. Zij merkt al snel dat hij dit niet zomaar zegt.

Donderdag 23 juni
    Katie gaat naar Oakdale Now om een deel van haar nieuwe show over het leven van een alleenstaande moeder op te nemen. Tijdens de opnames merkt ze dat ze het moeilijker is dan ze had gedacht en ze zoekt troost bij Simon. Kim verzekert haar ervan dat ze alle tijd moet nemen die ze nodig heeft. Het gaat helemaal niet goed met Emily. Susan en Paul zijn bang dat Micks injecties hier de oorzaak van zijn.

Vrijdag 24 juni
    Katie en Simon zijn vastbesloten om Oakdale te verlaten. Margo probeert hen ervan te overtuigen om toch te blijven. Als dit niet lijkt te lukken, verzint ze samen met Henry een plan om haar toch over te halen om te blijven. Parker wordt ontslagen uit het ziekenhuis en hij is blij om weer bij zijn familie te zijn. Liberty is nog wel steeds in het ziekenhuis, waar een arts een vreemde blauwe plek bij haar ontdekt.

18. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

May 12, 2010
    1,335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    zou ik de link ook mogen hebben ben zooooo nieuwsgierig hihi

19. mama90

mama90 Niet meer actief

Wil je hem mij ook sturen? :)