volgens mij leeft het kindje niet van Jennifer (hoop het niet voor dr) waarom keek Dusty anders zo raar.. en omdat Gwen ook aan het bevallen is denkt Jennifer dat Craig ze heeft verwisseld. en daar komt natuurlijk weer onweer van enzo.. enne idd Will is wel een schatje vooral, omdat het echt bezorgd was om het babietje en Gwen.,
ik keek ook altijd al op skychannel, maar de laatste jaren niet meer gevolgd, nu smorgens (als het kan en ik hoef niet weg) lekker met mijn knulletje clusteren op de bank, heerlijk... en ja katie en mike, geweldig stel!
Hier nog een fanatieke fan, leuk dat daar eens een topic over wordt geopend! Heb sinds een paar jaar een harddisk recorder. Die staat standaard ingesteld van ma tm vrij van 17 tot 18.... dus ik hoef er geeneen te missen! Ben ook wel benieuwd hoe het weer gaat aflopen. zeker met de twee bevallingen, dat zal wel weer een heel verhaal worden... dat kan niet anders! Groetjes Jelske
oooh natas dus jij weet het ? hmmmm ben heeeel nieuwsgierig, maar vertel maar niets.. haha dan blijft het spannend. mischien gaat die gekke james stenbeck wel weer iets uitvreten. nog een uurtje dan is het weer zover. en 5 uur is mischien niet de ideale tijd,maar vond 3 uur nog vervelender. ik vroeg me laatst in eens af waar de bold was gebleven, soms kijk ik dat, bleek dat dat ineens op een ander kanaal was.
ik weet wat ze allebei krijgen en wat er gebeurd haha maar zeg nix hoor we gaan strax gezellig met z'n allen om 5 uur voor de tv hangen wat zal het rustig zijn hier hihi
marline wat is het mondje mooi geworden van je meisje! wou het je al eerder zeggen, maar was het vergeten!
Ik heb al een tijdje niet gekenen maar weet wel wat er gaat gebeuren met de twee babies wie het wil weten stuur me maar een pbtje
ik weet inderdaad alles al wat er gaat gebeuren in ieder geval met de verhalen van de babies, mike, katie , lucinda etc. Wie het wil weten kan ook gewoon op de fanclubsite kijken!
ik vind het ook helemaal geweldig echt ff een uurtje voor me zelf hahaha...en inderdaad leuk van katie en mike
Hier ook een fan sinds jaar en dag Maar idd, Ik voelde 'm ook al aan komen met die baby's. Craig gaat ze echt verwisselen. Tis een klootzak maar soms moet ik echt ontzettend om hem lachen. Die kop van hem af en toe!
ik probeer het ook te volgen gaat niet altijd alleen idd wij lopen bijna 2 jaar achter ofzo dus ik heb al gelezen wat er gaan gebeuren het komende jaar nou ja de beknopte versie steeds dus het blijft nog wel spannend
JA? heeft craig de baby's omgewisseld? Ik dacht al zoiets? ik wist gewoon dat dat niet goed zou gaan met die twee bevallingen op een dag!? Morgenochtend ff de herhaling kijken dus, heb het helaas moeten missen vandaag ... jammer! Liefs Swiggy