Voor de dames die hun nieuwsgierigheid ECHT niet kunnen bedwingen... Heb even gegoogled http://www.soaps.com/astheworldturns Groetjes, Hillegonda
Ik vond wel dat goodie two shoes Mike wel errug snel het nest met Katie indook! Dat had ik niet van hem verwacht! 1 ruzie met Jen en meteen vreemdgaan! nou nou .... Ik kijk trouwens ook al vanaf mijn 14e, da's eh .... al 22 jaar!
Ach, Mike en Katie horen toch gewoon bij elkaar... maar vond t ook wel snel hoor net toen het uit was.... maar goed, Jen is ook niet bepaald het schatje (die hormonen ook....) En die Craig... wat n gluiperd ook he? Het is wel overduidelijk wat ie nou weer gaat doen... Groetjes Jelske
Ow, was het uit dan tussen Jen en Mike? Dat had ik gemist, ik dacht dat ze gewoon heibel hadden gehad om die stunt van Jen naar Craig toe (dat vallen in het restaurant), had niet begrepen dat Mike het uitgemaakt had.
Hier ook een fan...maar niet van Katie.. Wat een gekonkel en gedraai altijd met dat mens...word er een beetje moe van...
ooooh hij gaat ze verwisselen, dat word nog wat. zul je zien dat straks iets met jennifer gebeurd en dat die dan zelf voor de baby moet gaan zorgen (die hij verwisseld heeft) en dan wil gwen haar baby zeker weer terug... (zijn eigen kind wat die dus verwisseld heeft) haha, ben al helemaal aan het speculeren hier. vanavond weer kijken
hey meiden ik kijk het ook al jaren lekker spannend allemaal!1 graig die de baby,s verwisseld jennifer die verslaafd raakt aan drugs Rosanna die een auto ongeluk krijgt vanavond 5 uur zit ik weer voor de buis
jennifer verslaafd? ben benieuwd. en rosanna, vind het grappig, vroeger was het echt een stevige meid, en nu word het gespeeld door een iel dingetje. ik kijk in ieder geval weer, zeker weten
Ik kijk altijd op soapcentral.com, daar kan je alle biografieën lezen van de inwoners van Oakdale..... Erg handig voor de werkende vrouw die de helft van de uitzendingen mist en dan even niet meer snapt hoe of wat......maar ja, weet dan ook gelijk wat er de komende tijd gaat gebeuren.........ook wel fijn, hou niet zo van verrassingen! Haha...
En heel in het begin sprak de nieuwe Rosanna haar eigen naam ook fout uit, ze noemde zichzelf Rose-Annah ipv Ro-seh-nah (even geschreven zoals je het zegt), daar moest ik zooow om lachen!
ja raar hoor die wisselende acteurs. ik moet ook altijd wennen aan de inval hal. maar ja, in het echt is die al overleden dus hij zal een keer helemaal verdwijnen. bedacht me ineens dat craig het kleinkind van zijn zus zou adopteren