@ Alweer een andere Craig? Vroeger was het ook al eens een andere acteur als ik het goed heb. Maar da geld ook voor Mike. Die was vroeger blond en nu donker. En Rosanna was ook eerst een andere actrice. Moet er steeds ff aan wennen!
Ja na de dood van ze moeder. Kon ie niet verkroppen. Eerder was hij ook al afwezig om voor ze zieke moeder te zorgen.
ik vind het niet sneu voor craig, en een andere craig zou zekers jammer zijn. En trouwens wat vonden jullie van Simon Frasier dan? (lekkertje!)
ooooh jaaa simon die was pas leuk! en de oude mike was ook errug leuk. paul was ook eerst door iemand anders gespeeld. emily is ook al een paar keer gewisseld. vroeger een brunette, en getrouwd geweest met holden........ geloof ik. (volgens mij is ze in het echt ook getrouwd methem) en wie was de echte vader van jennifer nou ook alweer? dat is niet hal.
volgens mij is dat wel hal, en anders zou het james zijn waarschijnlijk, vink ook een vreselijke vent die james stenbeck
Ik heb gister gelezen wat er het komende half jaar gaat gebeuren... (op hyves) Zoooo, ben ik blij dat ik aan het begin van mn verlof zit, want t belooft heeeeel wat.... Enne mike is volgens mij zelfs kaal nog leuk om naar te kijken! Maar ik vind Paul toch de leukste...
dat is ze ook zonder dat hal dr vader is, zelfde moeder maar volgens mij heeft ze wel een andere vader, alleen will is van hal
jennifer is van darryl crawford. ik geloof ook een slippertje van barbara, waarna hal haar teruggenomen heeft. adam, parker en will zijn van hall. wie ook leuk was, damian grimaldi. en er zijn geruchten dat keith er uit gaat
op www.atwt.nl kunnen jullie lezen wat er het hele jaar gaat gebeuren tot dec 2007. en het belooft heel veel spannends ik heb het al gelezen komen ook nieuwe personage's in en carly komt erachter dat ze nog een half zusje heeft en er wordt weer veel gemoord hahahaha. dus gauw lezen wordt echt spannend
ja die andere paul was veeeeeeeeeel leuker! dat was pas een lekkertje ... *mjam mjam* liefs Swiggy en ja idd HAL is volgens mij wel de echte vader vn jennifer
nee Hal is niet de echte vader van jenniffer, Barbara had een verhouding met darryl Crawford. Jessica