Ik weet dat er al een topic loopt over beroemd en zwanger, maar ik ben benieuwd wie er beroemd is en zwanger is (of inmiddels bevallen) van IVF/ICSI kindjes. Ik weet dat JLO een IVF tweeling heeft gekregen deze week en ben eigenlijk benieuwd of we van meer beroemde mensen weten dat ze via IVF/ISCI zwanger zijn geraakt... Jullie enig idee? Niet dat het uitmaakt natuurlijk hoe je zwanger wordt, maar gezien wij met IVF bezig zijn, word je dan ook nieuwsgierig naar "wie nog meer." Eigenlijk hoor je daar altijd erg weinig over.
Ja en nog meer hoor... was er al over na aan het denken. Kan me een artikel voor de geest halen van een BN'er die IVF heeft gedaan om zwanger te raken. Kom er wel op
http://www.nobabyonboard.com/moviestv.html het zijn er best veel; ik kreeg wel de indruk dat in Amerika IVF alleen is weggelegd voor de rijken. Ergens in het artikel werd een bedrag genoemd voor $28.000.
ja van een twweling een jongen en een meisje men denkt dat de tweeling emme en max heet maar dat is nog niet bevestigt
Ja die bedoelde ik! En die hebben geen 2e gekregen, omdat ze IVF te aangrijpend vonden. Vertelde hij onlangs in een interview.