camping voor 2 nachten in zuid frankrijk

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door aapje79, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    wie weet er een leuke betaalbare camping voor 2 overnachtingen in zuid frankrijk. over ongeveer 4 weken vertrekken we weer met de vouwwagen naar spanje. nu willen we dit jaar voor het eerst uitproberen om eerder weg te gaan en onderweg 2 overnachtingen te doen op een camping. andere jaren reden we het in 1 keer s'nachts. heeft iemand een goede tip voor me?

2. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Wij hebben vorig jaar twee overnachtingen gedaan op camping le soleil fruite. Is erg goed bevallen, leuke en mooie camping! Overigens waren wij ook op weg naar Spanje (camping mas st joseph).

3. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    he dat is grappig wij gaan ook naar mas san joseph, vorig jaar ook geweest, maar toen in 1 keer gereden. ik ga even kijken naar jou tip. heb je geboekt of ben je er zo naar toe gereden?

4. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Toevallig! We hadden een stacaravan geboekt. Ik zou als ik jou was wel boeken, zeker nu je in het hoogseizoen zit.

Wij zijn vorig jaar terug ook in één keer gereden, maar de heenweg met een overnachting is veel beter bevallen. Dit jaar zijn we naar Italie geweest en hebben we onderweg ook overnacht op een camping. Rond een uur of 16.00/17.00 zijn onze meiden wel klaar met autorijden!

5. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Wij hebben twee jaar geleden een weekje met onze tent gestaan vlakbij Avignon, in Villeneuve (de gewone "gemeentelijke camping").

Propere camping met als "buren" het gemeentelijk zwembad. Dat gratis was als je een ticketje haalde bij de receptie van de camping.

Heerlijk weer gehad, heerlijke uitstapjes gedaan, ... en daarna nog twee weken doorgetrokken naar familie in Spanje.

Wij hadden nog een andere camping op 't oog overigens ook. Die echt bijna in 't centrum van Avignon was. Maar toen we aankwamen, was die helaas volzet.

Wij hebben de heenreis toen overigens gespreid en we zijn eerst een nachtje in Beaune gestopt.

Vorig jaar hebben we dan weer op de camping municipale van Aix-en-Provence gezeten en die was ook héérlijk (heerlijk zwembad, heerlijk weer, véél uitstapjes, veel plaats ook omdat we er eind juni waren, ...)! Maar die ligt al wat meer van de route af richting Spanje.

6. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    wij hebben toch besloten om weer in 1 x te rijden, dus tegen een uur of 7 s'avonds hier te vertrekken en de nacht weer door te rijden. toch bedankt voor de reacties

7. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik kreeg van een collega een leuke tip voor een camping in Frankrijk. Ik ken het zelf dus niet, maar zij was er erg enthousiast over.

http://www.lacharviere.nl/

Deel Deze Pagina