Heb de vraag net in een topic bij spelletjes, raadsels en puzzels gesteld, maar misschien ook wel leuk voor hier. Hoeveel (en welke) van de 7 schoonheden heb je? 1. Donker haar en lichte ogen of licht haar en donkere ogen. 2. Bleke huid. 3. Moedervlek boven de lip. De schoonheidsvlek. 4. Lange gekrulde wimpers. 5. Amandelvormige ogen. 6. Sproeten. 7. Kuiltjes in de wangen. Ik vind mezelf nou niet bepaald een schoonheid, maar scoor er toch 3 van de 7 1, 4 en 5. Ik had heel graag nr. 6 gehad, maar helaas ben ik niet gezegend met sproetjes.
Donker haar en licht blauwe ogen, alhoewel ik mijn haren nu blond heb geverfd. En ik heb kuiltjes in mijn wangen. En ook nog lange wimpers Oooeee wat voel ik mij nu knap
Ik voel me echt lelijl worden. In 1 wang een kuiltje (lekker asymetrisch, dus zeker geen voordeel voor je schoonheid ) En sproeten. Score:1,5.
moedervlek boven de lip (mensen wijzen er altijd maar al te graag op oeeehhh!!! jij hebt 1 van de 7 schoonheden best vervelend soms) amandelvormige ogen en sproetjes
1: donker haar en lichte ogen. Heb m'n haar ietsje bruiner gemaakt, niet donkerder. Heb zwarte wimpers en hele volle zwarte wenkbrauwen. En blauw/groene ogen als ik af en toe m'n wenkbrauwen laat doen, dan vragen ze vaak of er oosters in m'n familie zit, omdat m'n wenkbrauen zo donker en stug zijn 2: bleke huid. Is dat echt een van de zeven schoonheden? vind het vreselijk...