Ik denk ook als je een beetje een klik met mensen hebt je koffie aanbied.. Mochten mensen wat gereserveerde overkomen bied je het minder snel aan. Wij waren van plan het niet aan te bieden, maar wie weet!
Mijn stiefvader heeft zijn appartement met parkeerplaats in de binnenstad van Oss te koop. Het staat nu al bijna 2 jaar te koop. Hij heeft al twee keer eerder mee gedaan. Eerste keer 2 kijkers...tweede keer helemaal géén!! Hoop dat het nu beter gaat!
Ik zou wel meedoen.. Zodra wij gaan zoeken brengen we de kinderen een keer bij mijn ouders en doen we op 1 open dag alle interessante huizen aan. Veel makkelijker dan ern afspraak maken. Maar goed zo ver zijn we nog niet. Wij wonen in een flat met drie grote slaapkamers (allemaal minimaal 20m2) en deze flats verkopen best goed nog, ook door de locatie. We zij. Nu bezig met opknappen en gooien hem in het voorjaar instapklaar in de verkoop.
Wij hebben geen huis in de verkoop, maar wil iedereen die meedoet veel succes wensen. Las op de site van het kadaster dat de huizenprijzen ondertussen 16% gedaald is .
Wij doen ook mee. Onze woning staat sinds 7 weken weer te koop. Hiervoor is het een jaar te koop gestaan en is het bijna een jaar uit de verkoop geweest. Tot nu toe 8 kijkers (stellen) gehad. 2 biedingen gehad maar die zijn stuk gelopen. Bij open huis bij 1e verkooptermijn zijn er 6 stellen/personen langs geweest. Hopelijk nu ook een aantal.
Heb je die 8 stellen gehad in de zeven weken dat je huis nu te koop staat, of in de vorige verkoopperiode? 6 x kijkers met open huis!! dat hoop ik ook!!! (voor iedereen )
In de afgelopen zeven weken hebben we die gehad. Toevallig vandaag weer een bod gehad waarvan we dachten dat de onderhandelingen stuk gelopen waren.
even een vraagje voor de mensen die ervaring hebben met openhuizendag.. Zijn er ook mensen die direct om 11.00 komen?? En krijg je het laatste uur ook nog kijkers? Hoe laat zou je zelf gaan kijken als je bij een huis gaat kijken??
wij hadden vorige keer juist op het begin en het einde (wel voor 14.30 weg) kijkers. De lunch valt er natuurlijk tussenin. Wij hebben gister een bod geaccepteerd!
Wij doen ook weer mee. Huis staat al 1,5 jaar te koop. Vorige keer met de open huizendag hebben we 5 kijkers gehad. Maar ws gaan we het huis uit de verkoop halen. Fijn, die crisis. We willen wel verhuizen, dus dan gaan we huren en misschien ons eigen huis verhuren.. Dit is dus voorlopig de laatste inspanning om ons huis te verkopen
nog even een vraagje....aan de mensen die hun huis op Funda hebben staan.. Hoe lang staat je huis al op funda en hoe vaak wordt het gemiddeld bekeken?? Dit even om te vergelijken, ons huis is de laatste maand 460x bekeken, geen idee of dat veel of weinig is...Begin sept. is op 1 dag 57x op een tabblad van ons huis geklikt, verder varieert het tussen de 0 en 20 keer per dag Hoe is dat bij jullie?? Alvast bedankt voor het delen
Ons huis staat dus 1,5 jaar te koop. In het begin hadden we vaak zo tussen 20-60 bekijks per dag. Geloof ik, want kan dat niet meer terugkijken. Tegenwoordig is het idd tussen 0-20. Meestal zie is er een geinteresseerde als t een paar keer >20 keer bekeken is. Dan ga ik alvast een beetje opruimen..
Mijn man krijgt die mail altijd binnen. Wij hadden pas in 2 weken >300 views en nu dus een koper. Maar ligt denk ik ook wel heel erg aan de regio/stad/dorp of het veel is of niet. 50 kijkers in een dorp van 1000man is best veel, maar in de grote stad weer niet. Het gaat denk ik ook met name om de trend.
Fingers crossed.. Appartement te koop: Koperslagerhof 13 1315 BT Almere [funda] Dan hoeven we niet mee te doen na meer dan 4 jaar in de verkoop te hebben gestaan...
Wij hebben onze woning ook sinds een jaar te koop staan nu en gaan zelf iets anders huren. Onze makelaar zegt dat er wel een aantal mensen zijn die onze woning willen huren. Mijn eerste reactie was: Nee, dat wil ik niet. En dan met name omdat je de hypotheekrente niet meer af mag trekken. Hoe zien jullie dat voor je dan?
Mocht dit lukken (ik ben qua verkoop van dit appartement erg pessimistisch ingesteld, is al eens eerder niet verkocht omdat de 'koper' zich op de 3e dag bedenktijd terugtrok), dan gaat serieus de vlag uit hier