Vrouw overleeft 8 dagen in vastzittende lift

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Donja, 18 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donja

Donja Actief lid

23 jun 2009
    217
    0
    0
    adm medewerkster
    In een huis
    BARCELONA - Een Spaanse vrouw van 35 heeft de ultieme nachtmerrie van elke claustrofoob overleefd: zij zat acht dagen vast in een lift. Dat heeft de Catalaanse politie donderdag laten weten.

Toen de vrouw vorige week de lift gebruikte in haar huis, was er plots een probleem met de stroomvoorziening. Na een aantal dagen begon familie haar te missen.
    Brandweer en politie gingen poolshoogte nemen bij het huis vlakbij Barcelona en hoorden hulpgeroep van de vrouw. Ze is naar een ziekenhuis gebracht en maakt het naar omstandigheden goed.

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    my god wat eng!
    echt mijn nachtmerrie, met mijn claustrofobie.

@donja even offtopic: jij bent wel de razende reporter van het plaatsen van heftige nieuwtjes hier he, valt me op ;)

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Brr zou niks voor mij zijn! En hoe kan het, 8 dagen :$ je mist toch iemand wel eerder lijkt mij..

4. Donja

Donja Actief lid

23 jun 2009
    217
    0
    0
    adm medewerkster
    In een huis

Ik hou het nieuws goed in de gaten en als ik wat vind plaats ik het hier neer :D

Dus ik raas er weer vandoor, misschien kom ik nog wel heftiger nieuws tegen hahahaha

5. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik mag hopen dat mijn familie me eerder mist dan pas na 8 dagen.
    Arme vrouw, hoop dat ze net boodschappen had gedaan, had ze tenminste nog wat te eten...

Deel Deze Pagina