Pooltje andere hebben makkelijk praten niet te veel mee bezig zijn maar hoe doe je dat als je dagelijks spuiten moet zetten dit is de reden waarom ik toch heb gezegt we beginnen niet aan het plat leggen van mijn cyclus het beheerst zo je leven vooral je sex leven Lynn heel veel succes een donderdag hopelijk is het allemaal goed Wij mogen woensdag voor onze onderzoeken naar rotterdam en vandaag bel de gyn naar mij terug want de zullen voorlopig nog niet gaan komen heb nog hcg in mijn lichaam hopelijk gaat dit opgelost worden en hoef ik niet nog een paar weken te wachten tot het hcg weg is
Lynn ik hoop dat je snel weer wat meer stof tot praten krijg maar dan omdat alles goed is Wij mogen morgen ook weer hcg laten prikken kijken hoeveel het gedaalt is het is dan alweer 5weken geleden dat ik gecurreteerd ben en ja zoals jullie weten is er nu wel een kleinbeetje meer angst dat de boel weer verkleeft is
Minimuis, heel veel succes morgen! Hopelijk is je Hcg gedaalt en volgen snel de en blijven nieuwe verklevingen weg. Lynn, heel veel sterkte met de hysto morgen, hopelijk eindelijk weer eens goed nieuws voor jullie dan. liefs, Pooltje
Dankje Pooltje! Hoe gaat het met jou nu? Minimuis hoe is het gegaan vandaag? Ik ben mega zenuwachtig, ik merk dat ik mezelf echt in de weg zit...
Woensdag is alles goed gegaan we krijgen alle onderzoeken opnieuw dus maar weer afwachten tot op heden nog geen maar heb ook nog steeds een licht positieve test dus hcg daalt niet echt goed donderdag heb ik op nieuw bloed laten prikken en maandag de uitslag maar ik verwacht er heel weinig van Lynn alles goed gegaan gisteren is alles weg bij je ik hoop het zo
vervelend dat je alle onderzoeken nu weer opnieuw krijgt minimuis! hoop dat je het snel achter de rug hebt. bij mij was er toch weer een lichte verkleving. ik heb wel groen licht gekregen om het weer te gaan proberen, maar moet elke maand terug komen om de baarmoeder op te laten rekken. Ik heb er nog niet echt en positief gevoel bij, elke keer als ik terug kwam was ik weer opnieuw verkleefd, wel iets minder dan de vorige keren, maar toch voel ik me er niet zo positief bij.
lynn het zit je ook niet echt mee he ik had nog wel gehoopt voor je dat het allemaal goed was nu je loop er al zolang mee ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen sommige krijgen toch wel heel veel voor je kiezen. Ik duim dat je snel zwanger ben zodat je niet meer terug hoef en dat 2009 toch een geweldige afsluiting heeft
Dankjewel minimuis Ik zat gisteren echt in een dip, want ik had weer alleen bruine afscheiding (dond. ongesteld geworden) dus ik had weer het gevoel dat mijn baarmoeder geen slijmvlies zelf had aangemaakt omdat er dus die lichte verkleving zat. Nu vanochtend toch ineens rood bloed! had ik niet meer verwacht, dus ik ben wel opgelucht, mijn baarmoeder heeft dus afgelopen maand wél slijmvlies aangemaakt, gelukkig! Want zonder slijmvlies kan ik ook niet zwanger worden...
Dankjewel minimuis Ik zat gisteren echt in een dip, want ik had weer alleen bruine afscheiding (dond. ongesteld geworden) dus ik had weer het gevoel dat mijn baarmoeder geen slijmvlies zelf had aangemaakt omdat er dus die lichte verkleving zat. Nu vanochtend toch ineens rood bloed! had ik niet meer verwacht, dus ik ben wel opgelucht, mijn baarmoeder heeft dus afgelopen maand wél slijmvlies aangemaakt, gelukkig! Want zonder slijmvlies kan ik ook niet zwanger worden...
lynn gefeliciteerd met je eerste goede dat is fijn dat je lichaam nu iets doe wat goed is Hier is het hcg weg alleen nu de vraag komen de ook gewoon hoelang zouden jullie wachten ik denk zelf aan een week of 2
Ik hoop dat het goed blijft gaan minimuis, want anders zit ik alsnog elke maand bij de arts om mijn baarmoeder op te rekken... Maar goed, het voelt wel vreemd, na ruim 8 maanden voor het eerst weer bezig met zwanger worden, ergens ben ik er ook wel weer wat vrolijk van, maar die angst zit ook héél diep... minimuis, waarmee wachten bedoel je, met voordat je weer een poging gaat doen om zwanger te worden? ik zou het niet weten, ik heb altijd het advies van de arts opgevolgt.
Lynn ik bedoelde eigenlijk hoelang zou je wachten nadat het hcg weg is op je menstruatie het is nu 6weken na curretage en het hcg is net weg snap je wat ik bedoel
Oke ik snap het Tja daar heb ik ook geen antwoord op....maar als met 8 weken nog niks is gebeurd zou ik weer om een hysto vragen...
lynn ik duim voor je dat het nu allemaal zo blijft gaan en je niet iedere maand terug hoef voor het oprekken van je baarmoeder want dit lijkt me echt geen pretje. Ik ben de afgelopen nacht heel ziek geweest heb verschrikkelijk veel krampen gehad maar geen bloed ik had zoveel last dat ik gewoon over heb gegeven heb me dan ook voor genomen is het maandag niet beter en heb ik nog steeds last van mijn buik baarmoeder dan ga ik naar de ha om te kijken of het buikgriep is zo niet neem ik contact op met de gyn en vraag of hij toch die hysto maar weer aan oh en alleen de gedachten eraan want wat deed dat pijn
wat vervelend minimuis dat je zo'n pijn hebt! Ik hoop dat het niks ernstigs is! ik had begrepen van de dokter dat het oprekken maar 2-3 keer hoeft, meestal blijft het daarna goed open zei hij...ik hoop het!
Minimuis, wat ontzetten rot dat de maar niet komen en je je zo beroerd voelt. Ik zou ook niet langer afwachten en een afspraak met de gynacoloog maken. Hopelijk voel je je inmiddels weer wat beter en blijkt het toch een buikgriep te zijn. Ook geen pretje natuurlijk, maar beter dat dan weer verklevingen . Heel veel sterkte! Lynn, heel herkenbaar hoor die angst als je voor het eerst sinds tijden ook weer kan zwanger worden. Je wilt het zo graag, maar de angst dat het keer op keer niet lukt en je dus elke maand de teleurstelling voelt is zo groot. En de angst voor 'wat als het wel lukt en dan weer een keer mis gaat' is nog veel groter ... Maar we moeten positief blijven, ondanks alles wat we meegemaakt hebben, en hoop houden dat ook wij alle drie de volgende keer wel geluk hebben en eindelijk een kleintje mogen verwelkomen. Ik heb afgelopen week de voorlichtingsavond en intake voor IVF gehad. Het voelt nu erg goed, ik ben er klaar voor! Natuurlijk zijn alle bovengenoemde angsten levensgroot aanwezig, maar wie niet waagt wie niet wint. Ik hou me er maar aan vast dat ik wel al 3x zwanger ben geweest, dus dat het me onwaarschijnlijk lijkt dat er geen bevruchtingen in het laboratorium onstaan. Nu maar hopen dat ik goed op de medicijnen reageer en er voldoende eitjes rijpen, er zogeheten A-kwaliteit embryos uit voortkomen, en een (of twee) daarvan uitgroeien tot de o zo gewenste kindjes. Eerst nog afwachten of de laatste IUI wellicht gelukt is, zo niet dan starten we gelijk met de IVF. veel liefs, Pooltje
Fijn Pooltje dat je weer wat positiever gestemd bent, jij bent toch wel een doorzetter hoor meid, heb daar wel bewondering voor! Ik hoop echt dat IVF voor jullie gaat lukken, en met goed resultaat! sterkte!
Helaas, de laatste IUI is ook weer geen succes geworden, net toen ik een beetje hoop begon te krijgen kwamen de . Vandaag telt daarom als dag 1 van het IVF-traject. Morgen moet ik voor de 1e afspraak, ik zal waarschijnlijk op dag 17 moet starten met Decapeptyl. En dan gaat het spuiten dus echt beginnen.... Ik was heel positief na de intake maar vandaag is toch wel een flinke domper. Maar ja, ik ken mezelf gelukkig inmiddels goed genoeg dat ik altijd een dip heb op de dag dat ik ongesteld ben geworden. Ik heb deze week ook nog nieuw bloedonderzoek moeten laten uitvoeren, want uit het eerste onderzoek kwam een uitslag op Hepatitis C. Ik kan me echt niet indenken wanneer ik een Hepatitis C besmetting kan hebben opgelopen, dus ga er voorlopig vanuit dat uit het nieuwe onderzoek zal blijken dat er niks aan de hand is. En anders.... ? Hoe gaat het met jullie? groetjes, Pooltje