Pooltje wat jammer dat het weer niks is geworden met je iui. En dan ook nog een Hepatitis C besmetting ik hoop dat er een foutje is gemaakt met het onderzoek Hier gaat het op het moment niet zo heel geweldig alles wat ik doe is me eigenlijk teveel hopelijk is deze dag snel om en gaat het weer wat beter met me hier nog geen te zien ze had gezegd dat ik een eisprong had zo op de echo te zien maar ik twijfel daar aan heb wel 6dagen een mooie temp gehad dag 7 zakt hij ineens naar 36.8 daarna weer 37 ik wacht maar af anders zou ik over een dag of 6 mijn moeten krijgen hou jullie op de hoogte Lynn hoe is het allemaal met jou ben je al een beetje aan het idee gewend dat je er weer voor kan gaan
Jammer Pooltje dat de laatste IUi niet gelukt is. Ik hoop echt heel erg dat de IVF wel gaat lukken, sterkte meid, en voor wat het waard is, ik heb bewondering voor je hoor! Minimuis hoe gaat het nu met jou? heb je al nieuwe afspraken in het ziekenhuis staan? Ik zie dat je nog steeds niet gemenstrueerd hebt? Balen zeg....Ik hoop echt dat het alsnog gaat komen hoor! Met mij: tja het is wel weer raar om nu weer bezig te zijn voor een kindje, ik merk dat de verlangens ernaar weer nu heviger worden, dan de afgelopen maanden waarin de tijd stil stond zeg maar. Ik ben er wel veel mee bezig in mijn hoofd, terwijl ik dat eigenlijk niet wil, maar het gebeurd toch...
Lynn ja dat is niet gek dat je er nu weer mee bezig ben het mag weer na al die tijd Mijn menstruatie is er nog steeds niet nee maar heb voor vrijdag een afspraak staan dan zien we wel weer verder ik ben er zelf nu iets minder mee bezig
jammer dat er hier bijna niet meer geschreven wordt mijn nachtmerrie komt weer uit mijn baarmoedermond is waarschijnlijk weer dicht heb woensdag op donderdag een paar druppels bloed verloren daarna is het gestopt nu een nieuwe afspraak maken met mijn gyn om te kijken ze hebben een echo gemaakt en ik krijg te horen ja er is toch niks te zien waarvan je zou denken dat er een verkleving zit ja nou net als jullie weet ik dus dat ze het op een gewone echo niks kunnen zien nu gaan ze dus weer een baarmoeder onderzoek doen maar ik mag wel onder narcose heeft ze gezegd ik durf namelijk zo niet meer ik ben er nogal bang voor na die van vorigjaar laat snel eens horen hoe het nu met jullie is
Hai Minimuis Ik vind het rot voor je meis dat het waarschijnlijk toch weer dicht zit...ik hoop het niet, en anders hoop ik dat het niet ernstig is en snel veholpen kan worden...wat een moeilijk traject hebben wij toch he? Pooltje: hoe gaat het met de hormonen? Is het lastig/heb je er veel lichamelijke problemen van of valt het mee? Wanneer heb je de afspraak? Hier alles zijn gangetje.
ja lynn echt eerlijk is het niet krijg je al een ma en dan ook nog een verkleving kado ik ga er vanuit dat het net zo is als vorigjaar en dat het weer voorin de baarmoedermond zit dus makkelijk te verhelpen morgen moet ik bellen naar de gyn en een afspraak maken daarna zien we wel weer verder hopelijk kan het snel want anders duur het alleen maar langer voor ik in rotterdam terecht kan En met jou verwacht je binnenkort je eerste menstruatie want ik duim voor je dat het allemaal goed ga Pooltje alles goed ?
Hoi Minimuis en Lynn, ik lees nog wel hoor, maar ben inderdaad even wat minder aan het schrijven geweest. Maar wat ontzettend kl :x te Minumuis dat er wellicht weer verklevingen zijn. Soms vraag je je inderdaad af waarom alles bij jou/ons tegen moet zitten. Ik hoop dat je snel en goed geholpen wordt in het ziekenhuis en als het inderdaad weer verkleefd is, dat het dan alleen de baarmoedermond is. Heel veel sterkte met het onderzoek! Lynn, ik had stiekem gehoopt dat je wellicht overtijd was en daarom wat afstand had genomen omdat je in afwachting was....Hoe gaat het met je? Dat met je hoofd ermee bezig zijn, als ik wist wat het recept was om dat niet te doen dan zou ik het gelijk aan de dokter vragen....Maar na alles wat we hebben meegemaakt is het verlangen alleen maar groter en de teleurstelling als het een maand weer eens niet zo heeft mogen zijn ook streeds groter. Hopelijk duurt dat niet te lang voor jullie en is het snel raak. Ik ben gisteren begonnen met de hormonen, dat moest pas op dag 17 na mijn laatste ongi dus ik heb eerst weer 2,5 week zitten wachten op dat moment. Maar nu ben ik dus begonnen. De eerste prik viel erg mee en ik hoop dat ik ook weinig bijwerkingen zal hebben, maar dat valt nu dus nog niet echt te zeggen. Het is wel wennen, want ik moet een redelijk strak ritme hebben voor het spuiten (elke avond binnen de range van een uur) en mijn dagelijkse ritme is alles behalve vast. Ik heb daarom mijn wekker op mijn mobiel maar gezet voor de 1e week, om te voorkomen dat ik het op een avond helemaal vergeet. Maar van de andere kant, het houdt me zo bezig dat ik het ook niet zo snel zal vergeten. He, het beste voor jullie allebei en ik wil echt wel contact houden met jullie hoor. Ik hoop dat we alle drie dit jaar nog eens een keer mogen schrijven vol vreugde dat we in verwachting zijn en het allemaal goed gaat! Ik geef de moed nog niet op, en ook de moed voor jullie niet ! liefs, Pooltje
volgende week dinsdag heb ik een afspraak bij mijn eigen gyn dus het zal zeker nog een week of 3 gaan duren voor ik een hysto krijg wachten wachten en nog eens wachten word er helemaal gek van ](*,)
Lieve Pooltje en Minimuis Ik wilde eigenlijk inderdaad wat afstand nemen, want ik heb goed nieuws, maar het doet me zo'n verdriet dat jullie al zo lang moeten wachten en steeds maar geen goed nieuws mogen ontvangen...dus ik dacht ik stel het zo lang mogelijk uit om te vertellen, in de hoop dat jij Pooltje ondertussen misschien een positieve IVF zal hebben...maar je vraagt er nu naar, dus dan kan ik het ook maar beter vertellen. Maar ik ben dus inderdaad overtijd, en zwanger... Ben nu 4 weken en 5 dagen, en zit me al weer helemaal bang en paniekerig te maken merk ik, het is gewoon echt vreselijk om die miskramen te hebben meegemaakt, het zorgt ervoor dat je gewoon ook écht helemaal niet kunt genieten... Ik probeer me 'neutraal' op te stellen maar dat lukt natuurlijk gewoon helemaal niet. Ik heb 2 april een afspraak bij dr. E, voor een echo en een gesprek, het eerste trimester 'doe' ik bij hem, mocht het dan allemaal positief zijn, dan stap ik over naar een ziekenhuis hier in de buurt. Lieve meiden, ik hoop echt zo dat het geluk voor jullie écht mag komen. Ik hoop niet dat ik jullie gekwetst heb met mijn goede nieuws, dat is echt niet mijn bedoeling... Pooltje: sterkte met al het spuiten, ik hoop dat het voor jou niet lang duurt dat dat nodig is! Minimuis: balen zeg dat je wéér zo lang moet wachten, verschrikkelijk is dat he?
Lynn gefeliciteerd het is je gegund hoor en ik hoop dat je over iets minder dan 9 maanden een mooie gezonde baby mag krijgen en je moet niet weg blijven je heb ook al meer dan genoeg mee gemaakt maar gelijk de eerste ronde raak ? Nogmaals gefeliciteerd
Dat is lief van je minimuis! Ja inderdaad de eerste ronde raak, ik had mijn eisprong deze keer ook echt heel duidelijk gevoeld, dus hoopte er ook op, maar dat het toch ook zo is, was toch wel een verrassing!
Lieve Lynn, Ik heb het ook op het andere forum al wel gezegd, maar echt ik meen het dat ik jou dit geluk absoluut gun. Wat een geweldig nieuws \/ ! Ik kan me je angst en terughoudendheid ook heel goed voorstellen, als je zoals ons al een paar keer een MK hebt meegemaakt durf je in het begin nog niet te veel aan het geluksgevoel over te geven. Hopelijk is de eerste echo goed en ontwikkelt dit kleine wondertje zich uit tot een mooi mensje! Minimuis, ik wou dat ik iets kon zeggen om je op te peppen, maar tegen het eindeloze wachten en het moedeloze gevoel dat daarbij komt kijken valt niks in te brengen. Sterkte! liefs, Margot
Dankjewel Pooltje, ik vind het ontzettend lief van je! Ik leef erg met je mee en hoop echt dat ook voor jou het wonder spoedig mag komen!
Hoi Pooltje en Minimuis Hoe gaat het met jullie? Pooltje al iets meer te vertellen over hoe alles gaat gebeuren (sorry ben een leek op dat gebied) Minimuis jij gaat morgen een afspraak maken voor de hysto? Denk je dat het dan deze week nog kan, of zul je weer moeten wachten? Hier gaat het op zich goed (lichamelijk) maar geestelijk maak ik me echt over iedere poep en scheet zorgen, maar ja dat hoort er waarschijnlijk bij voor ons meiden.
Oh wat geweldig!!! Ik hoop dat we over een tijdje allemaal in jouw schoenen mogen staan Lynn!! 14 weken alweer HEERLIJK. Op zich hier ook goed nieuws....... de Asherman is weg. GELUKKIG!! dat had ik dus nooooit verwacht. Volgens gyn ziet alles er keurig uit en we zitten nu in ronde 2 na Asherman. Ik hoop ook echt dat alles nog gewoon werkt en dat we inderdaad een ukkie kunnen krijgen. DE toekomst zal het leren. Dikke knuffel aan iedereen
Fijn te horen Bramtim dat alles weg is bij jou!! echt super, en hopen dat je ook snel zwanger mag worden. Pooltje: ik denk aan je meid!!! Ik hoop zo dat jullie het wonder ook mogen meemaken! sterkte! Minimuis: ik hoop voor je dat de artsen in het erasmus je kunnen helpen, en anders misschientoch naar hoofddorp Spaarne ziekennuis gaan hoor!
Bramtim wat geweldig dat je helemaal asherman vrij ben en er weer voor kan gaan Lynn jou zwangerschap gaat wel snel 14 weken alweer ik hoop dat ik het ook nog eens mag halen. 20 mei moeten we weer naar rotterdam en ik zit zeker over de optie spaange na te denken
Minimuis: ik kan niet anders zeggen dan ga naar het Spaarne, ik vind het gewoon echt rot dat ik straks weer weg moet bij d. E omdat ik hier in de buurt moet bevallen, en A'dam te ver weg is...deze man is gewoon zo kundig en beantwoord al je vragen, en ook al zijn het grote onzin vragen (zoals de mijne) hij blijft gewoon super geduldig en vriendelijk (en je kan ook nog erg met hem lachen!) Ik denk echt dat dr. E je het beste kan helpen... Wat wordt er 20 mei besproken?