Help! Heeft er iemand ervaring? half juli ben ik bevallen, een week daarna heb ik een curretage gehad vanwege een ingegroeide placenta. Mijn eerste menstruatie was 4,5 week na de curretage. daarna een cyclus van 26,25,22,22 die best heftig qua bloedverlies waren. De laatste was voor mijn doen weer iets normaler qua bloedverlies en dat was een cyclus van 26 dagen. Maar nu.. nu zit ik op dag 34 en is er nog geen teken van een menstruatie.. Kan dit nog met hormonen van de zwangerschap te maken hebben? Of toch iets van verklevingen van de curretage? Of merk je dat meteen met je eerste menstruatie? Ik ben zwanger geworden met behulp van hormonen en ivf. misschien handig om te vertellen, ik ben niet zwanger (wil ik ook eeeeecht niet meer)
Je kan afwachten totdat je 2 keer je menstruatie zou moeten hebben gehad. Dus uitgaande van bv 26, 52 dagen. Mits je verder geen noemenswaardige klachten hebt. En als je menstruatie dan nog uitblijft dat je een verwijzing naar de gynaecoloog vraagt. Bij wel verdere klachten zou je dat al eerder kunnen vragen.