Paar vraagjes over de cyclus

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door benikzwanger, 10 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. benikzwanger

21 apr 2009
    74
    0
    0
    Hallo,
    Ik heb een vrij regelmatige cyclus van 29 dagen. Ik ben nu bezig in de 7e ronde na mijn pilstop. Ik heb deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Tijdens mijn eisprong heb ik soms een dagje vruchtbaar slijm , maar soms helemaal niet. Ik zit nu op dag 22 van mijn cyclus. Nu heb ik een paar vragen.
    * Ik heb helaas met de ovulatietesten niet mijn ei kunnen vinden. ik heb getest van mijn 11e t/m mijn 19e dag. Hoe kan dat dat ik hem niet postief heb?
    * Ik heb deze cyclus van mijn 16e dag t/m 21e dag vruchtbaar slijm gehad. Is dit niet erg lang? Normaal heb ik dit nooit.
    * Ook heb ik sinds de 19e dag t/m nu lichte stekende pijn in mijn linker onderbuik. Dit voel ik de hele dag door. Soms wat meer, soms wat minder. Waar kan die pijn vandaan komen? ( heb ik normaal nooit)

Ik hoop dat jullie mij kunnen beantwoorden.

groetjes

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Benikzwanger,

het zou kunnen dat deze cyclus langer is dan anders en daardoor je eisprong ook later, dus na de 19e cyclusdag. Het kan ook zo zijn dta je deze cyclus geen eisprong hebt gehad. Het slijm kan toch ook wel een teken zijn van een eisprong (de lengte ervan is niet raar) en dat de test dus niet goed heeft gewerkt voor je. De pijn die je beschrijft kan vanalles zijn; van je damrne tot je baarmoeder tot spanning. Het is dus even afwachten tot je menstruatie en wanneer deze utiblijft toch gewoon maar evne testen.

Groetjes Brigitte

3. benikzwanger

21 apr 2009
    74
    0
    0
    Hoi Brigitte,
    Bedankt voor je antwoord. ik heb nog steeds die steken in mijn linker onderzij, maar wacht maar gewoon mijn mestruatie af. Ik heb alleen nog een ander vraagje. Gister zag ik op het wc papier een heel klein drupje bloed na het plassen. Echt heeeel klein!! Wel helder lichtrood. kan dat een innestelingsbloeding zijn? Zit nu op dag 25 van een cyclus van 29 dagen.
    groetjes

Deel Deze Pagina