HELP ! Bruinverlies ..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door firefly, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Hallo meiden,

nu iets.. wat ik nog niet eerder heb meegemaakt ..

Heb nu ongeveer een week geleden mijn ei gehad, en vrijdag voelde ik hele velle steken, innestelling ?!?!
    Ging ik net naar de wc.. Bruinverlies.. Nu al .....

Wat kan dat zijn, word ik nu al ongi ??

Liefs

2. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Niemand .. ? :)

3. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Geen idee meid! Oud bloed maybe als t bruin is?? Ik zou t even afwachten, srry dat ik geen antwoord voor je heb, maar hoop wel voor je dan t geen ongi is!!!

Hopelijk komen er snel andere meiden die er wel wat vanaf weten ej je info kunnen geven ;)

4. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ Snoopy, iig bedankt voor je antwoord :) !

5. leonieke

leonieke Niet meer actief

Als die steken innesteling zijn geweest, kan dit bruin (oud bloed) verlies innestelingsbloed zijn.... Hoop het voor je!

6. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Dank je wel Leonieke.. Nu ben ik wel benieuwd wanneer ik evt kan testen ?

7. Fayy

Fayy Niet meer actief

ik had ook 2 dagen bruinverlies.. heb ik meestal als ik ongi word! maar ik ben super onregelmatig (zie onderschrift) en was precies 1 maand nadat ik ongi was geweest dus dacht in eerste instantie van YESS eindeijk eens optijd! maar het kwam maar niet en kreeg toch steken in me liezen met lachen,praten,staan/zitten deed het gewoon zeer. en toen zei me vriend dat ik naar de dokter moest gaan want wie weet was het een liesbreuk.. dus ik zei nee ik test wel even ;P ( en geloof me ik dacht niet eens aan zwanger zijn op dat moment!!! was gewoon een smoes om niet naar de dokter te hoeven voor me lies:p) dus wss was het bij mij een innestelingsbloeding of een schoonmaak ofzo. maar ben wel zwanger! waneer ga je testen?

8. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

Die steken voelde da niet als steken van ongi worden? of heb je daar nooit veel last van?
    xxx

9. Fayy

Fayy Niet meer actief

wat ik me kan herinneren is dat ik erge steken had in me liezen met zitten en staan dat ik het voelde bij alles wat ik maar deed en voelde het ook wel in me buik maar echt ongi steken..ik weet niet had wel het gevoel dat ik ongi ging worden omdat ik bruinverlies had. vond dat al een rare manier haha. omdat ik niet dubbel klapte van de pijn in me buik zoals een ongi zegmaar.

maar ongisteekjes en niet ongiworden klinkt erg bekend heb ik nu ook afentoe!

en meestal als ik ongi word kan ik wel 2 dagen gestrekt op bedl iggen van de pijn heb er altijd heel veel pijn van!! niet normaal :x

10. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

Ik heb namelijk wel last van wat zeurderige pijn onderin, maar niet zo heel erg als normaal dat ik ongi moet worden, normaal ben ik ook een week van te voren erg duizelig, en nu ook nog niet eens.. nod is 18 juni.. dus over 3 daagjes.. heb zin om een test te doen, maar ja wil mezelf ook weer niet teleur stellen, heb verder ook niet echt dat ik iets voel van zwanger zijn. ja soms denk ik..als ik wakker wor beetje raar gevoel in mn lijf.. tegen misselijkheid aan zeg maar.. maar je wilt t natuurlijk ook graag voelen he;)... wat zou jij doen? test of niet?

11. Fayy

Fayy Niet meer actief

nou meid, ik heb helemaal geen kwalen!!! soms alsk aan me borsten zit zijn ze iets gevoelig. en soms ook wel beteje misselijkachtig maarn iet echt datk moet overgeven heb dat meestal alsk in bed lig voor k slapen ga. maar dat is zo weinig dat je het haast niet misselijk kan noemen..
    heb laatste tijd afentoe wat steekjes maar ja verder echt niets!!!
    en je hoeft ook niets te voelen!
    3 dagen voor nod. hm k had volgens mij nog meer dagen voor nod posi getest.. gezien me cyclus :p maar eisprong kan ooke erder/later zijn geweest enz. testte denk met 3 weken en aantal dagen posi.
    als je het echt niet meer kan zal ik gewoon testen! maar als ie dan negatief is dan niet de hoop verliezen want dan gwn over 2 dagen waneer het verdubbelt is je hcg (mocht je zwnager wezen) dan weer testen!
    meestal kan je beter niet voor je nod testen ivm lichte streepjes en dat je toch ongestled word.. want voor je nod heb je zoveel kans dat t nog fout gaat. en je kan zoalsk zei dus ook negatief testen maar over 2 dagen knalposi! maar ja kan nu natuurlk ook positief testen! iedereen maakt op een andere tempo hcg aan

laat je het weten? liefs!

12. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

Jaja ik zal t zeker laten weten,
    heb zelf altijd een cyclus van zo'n 42 dage.. zeg maar 6 weken.. heb soms zelfs geen eisprong.. maar nu heb ik m de 4e juni enorme positieve ovutest gehad... was 2 dezelfde kleur strepe zeg maar. dus zeg mn ei is dan 4 juni en 6 juni goed geklust;) dus zeg mn ei de 5e dan zou ik het evt wel kunnen meten.. want zodra ik een eisprong heb gehad..14 dgn dr na wor k dan ongi.. mar goed.. wachte duurt lang he...en de testen komen vandaag as goed is met post mee dus ben zo benieuwd...

13. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Hai meiden, ik heb vanochtend een testje gedaan, staat in mijn album. Een licht streepje. Maar nu had ik vanmorgen ook wat roze/rood verlies. Wel krampen.. Maar toch een licht posi test. Heb de HA gebeld.. Omdat ook mijn cyclus aanzienlijk korter is als normaal. Dus er hanger wat vraagtekens boven mijn hoofd.

@ Hen, wanneer ga je een testje wagen?

14. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

Succes meid!..

Ik denk vanmiddag maar even, heb er besteld en die komen daag binnen, nu zit ik nog wel 3 dagen voor NOD.. maar ik wil gewoon graag zo snel mogelijk weten wat t is:p... dus ik hoop zooo dat ie positief is!!:D..

15. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Succes meid !!

16. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Dank je, je hoort t wel als er bijzonders is;)
    verder jou alles goed?

xxx

17. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Is goed meis. Nou hier in afwachting, heb om 3 uur een afspraak bij de HA. Dus dat wacht ik even af :)

18. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Oke, nou succes met de afspraak.. k ga zo de test denk maar doen. hoef alleen nog niet te plassen:( zijn de testen binne,, maar ja ff momentje nog;)
    xxx

19. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Test gedaan!!!! wil de foto plaatsen maar weet niet hoe... weet jij t?

20. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Dat klinkt positief !!! Bij berichtje plaatsen en dan meer opties, en dan op het paperclipje ! kan je hem uploaden, als je dat hebt gedaan nog een keer op klikken en dan staattie eronder !

Deel Deze Pagina