Asherman

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Moffel, Aug 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Mijnhumpie, wat snel!!! Geweldig voor jullie. Duimen dat alles goed mag gaan! Gefeliciteerd.

2. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

Jul 12, 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    JJ1980; dank je wel!! Ik hoop ook echt dat alles goed gaat. Had net wat helder rood bloedverlies dus knijp 'm wel een beetje... maar hoeft niks te betekenen dus daar hoop ik maar op.
    Ik hoop dat er voor jou ook nog gauw een mooie zwangerschap in zit... ik duim voor je!

3. Lirial

Lirial Bekend lid

Sep 5, 2012
    819
    0
    0
    Das vast innestelling, want na zoveel pech kan het nu alleen maar goed gaan, jeeej mijnhumpie wat ben ik blij voor je!!!!

4. Syllie79

Syllie79 Actief lid

Oct 5, 2012
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow! Mijnhumpie! Wat een topnieuws! Wat geeft mij dit goede hoop!
    Hou ons op de hoogte!

Het paard van Sinterklaas komt morgen nog een x op tv...:D

5. Lirial

Lirial Bekend lid

Sep 5, 2012
    819
    0
    0
    Nou...die primolut erbij veroorzaakte tot nu toe momenten vlekken voor de ogen, steken in mijn hoofd en een snauw/grauw, maar het grootste deel van de tijd ben ik (uhh hoe zeg ik dat netjes..niet dus.. ) geil.
    Dat pingpongen van de ene bui naar de under..mehn wat een gedoe!
    Gelukkig nog 5 en dan pilstop, dan het feest nogmaals en hormoonvrij het nieuwe jaar in. Ik verheug me daar nu al op!

6. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Zei het toch :)
    Nu mag ik even lachen, ben er gelukkig net vanaf, haha. Nog 15 dagen, dan begint het hier weer ;)

7. Lirial

Lirial Bekend lid

Sep 5, 2012
    819
    0
    0
    Wij moeten echt een x aan de koffie met zn allen, ik denk dat we ons kapot gaan lachen met al die hormoon ervaringen...

8. Syllie79

Syllie79 Actief lid

Oct 5, 2012
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha, nou er staat me heel wat te wachten zo te lezen. Volgens mij kan ik beter anderhalve maand vrijnemen van mijn werk. ;)

9. Lirial

Lirial Bekend lid

Sep 5, 2012
    819
    0
    0
    @Syllie, ik had twee dagen vrijgenomen maar zit nu twee weken in de ziektewet.
    Ben vandaag wel naar kantoor gegaan, maar lig nu weer met koppijn onder een dekentje op de bank.
    Nou had ik voor de zwangerschap wel enorme last van pms, dus heb wel iets met die rothormonen....

10. Syllie79

Syllie79 Actief lid

Oct 5, 2012
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lirial, ik hou er gewoon rekening mee dat het tegen gaat vallen.

Nog een vraagje, heeft dr E. jullie ook gevraagd om voor de operatie de pil te slikken? Ik hoor daar eigenlijk niemand over. Ik had nog een paar strippen liggen dus ik slik alweer een tijdje de pil.

11. Lirial

Lirial Bekend lid

Sep 5, 2012
    819
    0
    0
    @syllie, nee dat is niet gevraagd, maar ik had dan ook een hormoonspiraal voordat ik zwanger wilde worden.
    En als alles goed is wil ik zo snel mogelijk nog een poging wagen, dus dan zou de pil niet handig zijn, moet je weer ontpillen en zo...

12. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Nee, stop! Niet doen, mag niet! In verband met het opbouwen van je baarmoederslijmvlies. Moet zo dik mogelijk zijn voor de operatie, en de pil maakt het dun! Stoppen en met condoom, sorry ;)

13. Syllie79

Syllie79 Actief lid

Oct 5, 2012
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreemd.....hij heeft mij zelf gevraagd om de pil te gaan slikken.
    Maar stoppen vind ik ook geen probleem hoor. Hij zei ook dat sommige vrouwen er problemen mee hadden om de pil te slikken.

14. Syllie79

Syllie79 Actief lid

Oct 5, 2012
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ontpillen is niet van toepassing. Ik stop er dan eind december mee en mag pas in maart weer zwanger worden. Ik stuur wel even een mail naar het ziekenhuis om het na te vragen.

15. Lirial

Lirial Bekend lid

Sep 5, 2012
    819
    0
    0
    Ik denk dat als Dr. E tegen je gezegd heeft dat je de pil moet slikken, dat niet voor niets is, toch.

16. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ja, maar mij heeft hij weer gezegd dat ik de pil niet mag slikken. Ik vroeg het ook, omdat ik nog een heel zwikkie van die strips had liggen. Vreemd :(

17. Lirial

Lirial Bekend lid

Sep 5, 2012
    819
    0
    0
    Dat klinkt dan wel weer heel tegenstrijdig. Heb je al antwoord gekregen Syllie?

@MijnHumpie hoe gaat het?

18. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Oeps, dat gebeurd hier nu dus ook :p

19. Lirial

Lirial Bekend lid

Sep 5, 2012
    819
    0
    0
    Haha, nou...liever geil dan kotsmisselijk... had zo gehoopt dat de pilstop beter zou voelen...zucht...

20. Syllie79

Syllie79 Actief lid

Oct 5, 2012
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gebeld, maar ze wisten het daar ook niet en Dr Emanuel is er op het moment niet....schiet dus lekker op.
    Ik blijf gewoon doorslikken, mijn man heeft namelijk precies hetzelfde als ik begrepen. We zien het dan de 27ste wel!

Share This Page