Asherman

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Moffel, Aug 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ben je inmiddels al ongesteld geworden??? Trouwens, ik voelde me na mijn ongi wel weer aardig, maar heb nu gewoon weer veel last van de aanloop naar mijn eisprong. Dan hebben veel vrouwen vaker zin in vrijen en af en toe wat eisprong-kwaaltjes, maar met die Estradiol wordt dat gewoon gigantisch versterkt.

@Syllie: Over die pil.......ik kreeg dat advies trouwens na mijn eerste mislukte operatie, misschien dat het daaraan ligt. Jij hebt toch nog geen operatie gehad?

2. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

Jul 12, 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Hoe gaat het met jullie allen?

Syllie79: ik zou toch nog even navragen hoor, over die pil. Hij zal het idd vast met een reden hebben gezegd, maar wel vreemd dat het tegenstrijdig is met JJ1980. Gewoon even navragen, dan weet je het zeker en heb je ook geen twijfelgevoelens meer!

Met mij gaat het goed. Die bloeding die ik had was denk ik inderdaad innesteling. Zo snel als het kwam, was het ook weer weg. Gelukkig! Heb vanmorgen nog een keer een zwangerschapstest gedaan :);), kijken of ik nog wel zwanger was en ja hoor, een hele dikke tweede streep! :D Nu ben ik weer een beetje geruster. Het is heel stom, maar ik durf gewoon niet echt blij te zijn. Gek he?
    Verder merk ik wel dat het (nu al) een aanslag is op mijn lijf (meer last van mijn astma, eczeem, harnekkige schimmelinfectie en ook nog harde ontlasting waardoor ik nu een scheurtje in mijn anus heb en inmiddels 4 soorten zalfjes moet smeren...:(). MAAR zolang het maar voor het goede doel is he! :)
    Heb 3 januari mijn eerste echo, spannend hoor! Ik hou jullie zeker op de hoogte en ik stuur jullie allemaal wat digitaal HCG, goed? ;)

Liefs

3. Lirial

Lirial Bekend lid

Sep 5, 2012
    819
    0
    0
    Nee nog steeds niet...vraag me af of ik me al zorgen moet maken, ben het wel in de week na de operatie ggeweest (volgens cyclus) dus misschien is mijn eigen cyclus sterker dan de hormoonkuur (hoop ik dan maar)...Dan zou ik het volgende week moeten worden.
    Ik had juist in de laaste vijf dagen voor pilstop die echte eisprongkwaaltjes in het kwadraat...dacht dat het de primolut was :$

@Syllie voor you gaat het al opschieten nu he....spannend!

@mijnhumpie jeeeej! Het is echt zo! Jeeeej!!!! Blij voor je!!
    Ik zou denk ik precies hetzelfde voelen. Pas helemaal zeker zijn na een tijdje is denk ik heel logisch en daarna kun je pas blij zijn. He bent toch een stukje onbevangenheid kwijt... maar probeer er wel een beetje van te genieten toch, als het lukt. Knuffel!
    En bewaar het hcg voor mij nog even tot na 17 januari, eerder mag het nog niet van Dr E. ;)

4. Syllie79

Syllie79 Actief lid

Oct 5, 2012
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nog niet eerder geopereerd. DAt klopt. Ik durf eerlijk gezegd ook niet meer te stoppen, ben zo blij dat ik die buikpijnen rond de menstruatie niet meer heb....Die waren zo verschrikkelijk. :(

Wow Mijn Humpie. Ik ben zo blij voor jou!!

Ik heb een beetje last van mijn humeur. Zou het volgend jaar toch nog gaan lukken??? Ik ben zo benieuwd.... Nog 3 weken te gaan en dan ben ik geopereerd..... De eerste stap gezet.

5. Lirial

Lirial Bekend lid

Sep 5, 2012
    819
    0
    0
    Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar uh, jeeeej ik ben weer ongesteld geworden haha

6. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Super!!!! Helemaal blij voor jou! Trouwens hou je maar vast voor die Estradiol tijdens je aanloop naar de komende eisprong, want echt.....zoveel zin in mijn man heb ik zelden gehad :D
    Zei gisteren al dat ik me 16 jaar jonger voel ;)

En nu besef ik ineens dat het echt al 16 jaar geleden is dat wij elkaar leerden kennen, haha!!! Dus nu ken ik hem net zo lang als dat ik zonder hem geweest ben.....ben net 32, haha!!

7. Lirial

Lirial Bekend lid

Sep 5, 2012
    819
    0
    0
    Haha ik heb mijn vriend vast gewaarschuwd :)

8. Lirial

Lirial Bekend lid

Sep 5, 2012
    819
    0
    0
    Aan de dames die operatie Asherman hebben gehad: Zijn jullie aangekomen in de aanloop tot/na de operatie?

Ik vraag het me af omdat ik toch echt wat ben aangekomen, nu ben ik wel een emosnaaier, maar vroeg me af of het toch niet ook met de hormoonhuishouding te maken heeft...

9. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik ben ook aangekomen hoor, tussen de miskraam en de operatie. Maar volgens mij komt dat bij mij omdat ik al die tijd nog actieve placentaweefsel had in mijn baarmoeder. En mijn lijf dus wat meer vocht en vet vast hield. Ben nu al iets aan het afslanken. Ging denk om een kilo of 5.

10. Syllie79

Syllie79 Actief lid

Oct 5, 2012
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi lirial. bedoel je aankomen na de operatie door de hormonenkuur? Of voor de operatie?

11. Lirial

Lirial Bekend lid

Sep 5, 2012
    819
    0
    0
    Ik ben sinds de miskraam aangekomen maar nu voelt het net of het wat meer is of zo...

12. Lirial

Lirial Bekend lid

Sep 5, 2012
    819
    0
    0
    Nou dames, ik moet stoppen met de hormonen, vanwege een heftige allergische reactie (acute netelroos) die steeds erger werd.

13. Syllie79

Syllie79 Actief lid

Oct 5, 2012
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is balen! En nu?

14. Lirial

Lirial Bekend lid

Sep 5, 2012
    819
    0
    0
    Nu word ik GEK van de jeuk over het hele lijf....en moet ik afwachten tot de netelroos uitgewoekerd en gejeukt is.
    Volgens het spaarne moet ik me geen zorgen maken, de kuur is om aanmaak BMS te stimuleren, in het ergste geval duurt het nu iets langer voordat het weer helemaal op peil is, maar ze verwachten geen problemen.

15. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Getver Lirial, dat is een hele vervelende bijwerking! Mag je nu nog wel de Primolut nemen over anderhalve week? Of mag die ook niet meer?

Hier gelukkig nog nergens last van, behalve van een verhoogd libido in het kwadraat :D
    Nog 2 dagen voordat ik met de Primolut moet beginnen, hoop dat het dan wat minderd. Ben er nu wel wat klaar mee, duur al 2 weken, haha!

16. Syllie79

Syllie79 Actief lid

Oct 5, 2012
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    STerkte met de jeuk! Niks ergers dan jeuk, dan kan je nog beter pijn hebben. Gelukkig dat het geen invloed heeft op het herstel. Ik duim hard voor jullie!

Die verhoogde libido kan hier geen kwaad. ;)

17. Lirial

Lirial Bekend lid

Sep 5, 2012
    819
    0
    0
    Nee JJ ik ben van alles af nu, mag niets meer nemen. Ze zeggen in het Spaarne dat het geen kwaad kan gelukkig...

Libido zit in het vriesvak, want als mijn huid aangeraakt wordt word ik al gek... Ik hoop op een beetje geluk en dat de netelroos snel over is want met kerst dit...pfff.

18. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Gelukkig dan maar dat het geen kwaad kan voor de behandeling.......Ik hoop dat je iets krijgt tegen de jeuk?

19. Lirial

Lirial Bekend lid

Sep 5, 2012
    819
    0
    0
    mentholcreme en hydrocortisoncreme, maar koelen met een natte handdoek helpt beter...het zit echt overal en sommige plekken voelen alsof ze verbrand zijn... :(

20. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Jeemig meid, wat erg!!! Ik hoop dat het snel wegtrekt. Maar nu weet je zeker ook niet wanneer je ongesteld moet worden en wanneer het spiraal er uit mag....of zou dat niet uitmaken of je ongesteld bent of niet als ze het spiraaltje verwijderen....

Trouwens, ik ga morgen alweer beginnen met de Primolut. Dus nog maar 5 dagen medicatie én over anderhalve week al spiraal eruit. Snel gaat dat zeg......

Share This Page