Goed nieuws! De tweede ronde was bij mij ook minder heftig. Nou, wat een opluchting weer he Ik ga morgen voor mijn controle trouwens, duimen jullie voor me??
Komt het eigenlijk wel voor dat je tijdens het hebben van de spiraal niet ongesteld wordt? Dus dat de verkleving zo snel terugkomt? Of is dat pas na het verwijderen van de spiraal mogelijk? Mckenzie...ik duim heel hard voor je!!! Toch wel spannend he? Ik vind het ook telkens spannender worden....
Ohh goed nieuws meiden, alles prima in orde! Geen verkleving te bekennen en een nette, rustige baarmoeder
Bij mij is het einde gelukkig ook in zicht. Ik vind het ook heel erg spannend. Of het is niet goed, of je 'moet' weer snel zwanger worden. Zo'n raar idee. Ook weer heel eng. Zwanger zijn zal niet onbezorgd zijn. Morgen gelukkig de spiraal eruit en een gesprek met 'mijn' gynaecoloog. Hopelijk kan zij mij een beetje geruststellen.
Goed dat morgen je spiraal eruit mag. Is echt zó gedaan, wel eventjes een naar gevoel, maar echt maar heel kort. Heb je ook de controle hystero al gepland of nog niet? Hoop ook dat je wat aan het gesprek met je gyn hebt! Schrijf van tevoren alles op wat je wil bespreken, dat is handig als houvast (ik kom altijd met een map van 2 kilo aan haha met daarin al mijn vragen, opmerkingen, onderzoeken en wat ik allemaal geregeld wil hebben ).
JJ1980 en Voice, thanks meiden Mijn eisprong moet nog komen dus ik zit stiekem al op deze ronde te hopen!
Het spiraaltje is er weer uit. Ik voelde er eigenlijk niks van. Het brandde een beetje. Weer een stapje verder. Wel heftig om daar weer in het ziekenhuis te zijn. Er kwamen weer veel herinneringen terug.
hey dames, poeh er is al weer heel veel geschreven. Het blijft raar om zo na die tijd van medische molen en stilstaan weer in het lijf te mogen vertrouwen.. Ik was vannacht echt heel warm en heb nu pijntjes, dus denk dat het eitje nu ongeveer springt en das toch echt wel een geluksmomentje om te voelen, ook al doet het zeer. Zeker omdat we eigenlijk niets toen aan tempen/bijhouden maar gewoon vrijen als we zin hebben. Dat is tegen ovulatie aan best veel haahahha. Iedereen die nog in de molen zit heel veel sterkte, het is echt megaspannend en emotioneel allemaal en dat mag er zijn! x
Dat vertrouwen in mijn lichaam ben ik volledig kwijt. Ik heb nu weer heel erg pijn in mijn borsten. Ik wacht het even af, misschien nasleep van de hormonen. Maar anders kan ik daarvoor weer naar de dokter. Ik word er een beetje verdrietig van...
Oh syllie das zoooo herkenbaar.... die rothormonen ... hou er rekening mee dat je nog even van slag blijft... x
@lirial, had jij dat ook? Ik heb er echt last van. Ook zo'n pijn in mijn borsten. Tijdens de kuur ging het prima voor mijn gevoel. Nu ben ik een wrak.