Hoi lieni, Mijn gyn heeft dat mij ook gebruikt de laatste curretage (soort gel geloof ik, dat ervoor moet zorgen dat de boel niet meteen weer aan elkaar kleeft). Bij mij trouwens niet geholpen, maar zij vertelde dat dit ook zeker geen kwaad kan. Dus ik zou het gewoon proberen. Liefs
Eerste echo was goed meiden, volgende week vrijdag mag ik weer, omdat de placenta wat groot was en ze iets zag waarvan ze vermoed dat het mogelijk een nr.2 kan zijn...
Nog wel wat gespannen, ik geloof het allemaal nog niet zo...Beetje onwezenlijk na alles wat er gebeurd is Denk dat pas na nekplooi en zo het pas echt wordt... Ik voel me verder prima, had vorige week griep, maar nu weer beter. Weinig klachten, beetje pijnlijke borsten en als ik s avonds teveel eet een klein beetje misselijk, maar dat is het. En jij?
Ik heb 6 mei de eerste echo. Elk toiletbezoekje bang dat ik bloed verlies. Ik heb eigenlijk precies hetzelfde als jij. Ik geloof er nog niet echt in. Weinig vertrouwen in mijn lichaam. Ik voel me wel zwanger...afwachten is het!
@Lirial en @Syllie, beide gefeliciteerd!!! Wat een goed nieuws. Probeer ervan te genieten, ookal kan dat erg lastig zijn. Spannend allemaal!
@Syllie; van harte gefeliciteerd! op naar een goede voldragen zwangerschap! @ lirial; super fijn een goede eerste echo...het begin is er..spannend wat je biij de volgende te horen krijgt! misschien wel gelijk 2 zeg! succes! @lienie: hoe gaat het nu met jou? intussen de echo gehad? hopelijk ook voor jou goed nieuws!
@syllie. Ik vind het erg goed gaan. Heb geen last van bijwerkingen van de hormonen. Ik ben 2 dagen ongesteld geweest in de "stop-5-daagse". Het was niet zoveel als ik gehoopt had, maar wel meer dan ik gewend was van de laatste anderhalf jaar... Ik weet nog niet precies wat ik daar precies van moet vinden, maar ik weet i.g.g. dat ik weer ongesteld ben en dat de baarmoederhals niet weer dicht zit. Op 1 mei gaat de spiraal er weer uit en dan is het nog maar 3 weken tot de controle. Dat is onze gelegenheid om al onze vragen te stellen, dus tot dan toe maak ik me (hopelijk) niet druk. Ik heb de laatste weken weinig onrust, dat is heerlijk.
6 mei pas?? jeetje das nog lang...hoeveel weken zwanger ben je dan? Je kunt gezien je asherman voorgeschiedenis al vroeg langskomen voor een echo als je dat wilt, ik koos er bewust voor bij 7 weken omdat de vorige x het bij 6 misging, wilde niet te lang wachten voor het geval dat... @Voice fijn dat het goed gaat en dat je weer ongesteld werd, heb je al een afspraak voor je hysteroscopie staan? @Happy dank je wel ja spannend!! ik vind het vooral een beetje eng nu het de tweede echo is.. de vorige keer was het namelijk bij de tweede foute boel... gelukkig is het al op vrijdag! Alle andere dames, hoe gaat het nu met jullie?? oh ja de website komt er echt aan, maar merk dat ik nu ff een beetje met echo en zo bezig ben ipv maken van site...
Ik mocht wel eerder, maar wil zelf niet. Bij mijn eerste miskraam heb ik ook 2 vroege echo's gehad en uiteindelijk ging het alsnog mis.
hier een echo gehad volgens de gyn was ik mooi schoon maar ze zag wel iets zitten. verkleving restweefsel? dus geen curretage maaaaaaar ik verlies nog steeds roze .. dus ik geloof niet dat ik schoon ben. dinsdag moet ik naar dr E maar mijn man wil niet meer hij is er klaar mee dat ze maar in mij zitten te graaien. we hebben nu dikke ruzie hij wil het zo laten en zien hoe het loopt........ alles voor niets
oh dikke knuffel voor jou!! Wat een rotsituatie.. ik kan me zo goed voorstellen dat het voor hem ook geen pretje is, je telkens ongerust maken over je meisje...maar ja, met een baarmoeder die verkleeft rond blijven lopen is ook geen pretje, je kunt er flink last van hebben, dus eigenlijk heb je niet veel keuze. Ik hoop dat je man bijdraait en het weer gezellig wordt thuis. Kus.
Ok, ja ik begrijp het.. ik had zelf ook wat moeite met vroege echo om precies die reden (wat als het toch misgaat) maar vond het belangrijk om maar gelijk vroeg te weten dat het mis zit, als het mis zit, zodat ik direct actie kan ondernemen. Ik zou namelijk niet willen dat ik weer in het circus beland, dus had mooi een afspraak in het Spaarne gemaakt in het minst blije geval. Ik ben ineens stikzenuwachtig voor morgen.. vorige x was het ook bij de tweede echo mis, dus het kan mij niet snel genoeg morgenmiddag half 5 zijn.. zucht... Voelt het voor jou nu anders Syllie?
@lieni44, ik denk dat mijn man precies hetzelfde zou reageren. Krijg je bij Dr E weer een hysteroscopie? Heel veel sterkte! Ik hoop echt dat je lichaam zijn werk doet. Van mij ook een dikke knuffel. @lirial, wat bedoel je met voelt het voor jou anders? Ik snap je zenuwen... ik ga voor je duimen!
Anders dan voorgaande keer zwanger bedoel ik er mee.. ik heb wel echt het idee dat het "beter" voelt of zo maar misschien hou ik mezelf wel voor de gek... Dus ik vroeg me af of jij het gevoel hebt dat het anders voelt dan vorige keer...
Aha, bij mij is het wisselend. Mijn eerste 2 zwangerschappen voelde ik mij ook echt zwanger. De derde niet, dat werd ook een miskraam. De 4e wel, maar dat ging later pas mis. Nu voel ik me de ene dag beter dan de andere. Mijn angst is groot, maar mijn gevoel is goed. Elk toiletbezoek heb ik weer angst om bloed tegen te komen. Dat zal bij mij tot 20 weken gaan duren.