ja zwanger worden zit er voorlopig niet in . werden jullie helemaal niet meer ongesteld? ik de vorige x 1 druppel maar nu iets meer. het is niet veel maar als ik pers komt er bloed uit. (sorry) mijn eigen gyn heeft wel een hystero gedaan vorige week maar ze durfde niet verder te gaan omdat ze het niet goed zag. vandaar de doorverwijzing. stiekem hoop ik dat ze nu alles al gehad heeft en dat het probleem zich oplost. achteraf is het me niet helemaal duidelijk wat ze gedaan heeft. waarschijnlijk alleen de baarmoeder mond .
@Lieni44, ik ben nog niet op controle geweest. Maar ik heb een paar sliertjes bruin bloed verloren 3 weken geleden. Wel veel buikpijn. Volgende week ben ik weer ongesteld, als het goed is. Dan heb ik ook een afspraak in Hoofddorp. Dus ben benieuwd. 6 curettages...wat heftig zeg.
ja mijn vruchtjes laten niet makkelijk los. ze hebben mijn baarmoeder een keer geperforreerd tijdens een curretage. het is misschien nog een wonder dat ik het al die tijd nog zonder asherman gered heb. ik heb niet een paar slierten bloed ik veeg echt waterrig rood maar niet met al het slijm wat normaal is . betekend dit dat de verkelevind minder erg is? maar nog niet goed?
Helaas niet... Voor mij hoefde het nooit zo, dat ongesteld worden maar zou er nu heel blij mee zijn...
lieni44; ik verloor ook eigenlijk geen bloed meer, afgezien van een paar druppels in 3 dagen en dat was het. Nu na de operatie van laatst waarbij wat verklevingen zijn weggeknipt heb ik 1 dag gehad waarbij ik ook wat weefsel verloor. Eigenlijk denk ik dus dat hoe meer weefsel je verliest hoe beter het is. Want dat weefsel is baarmoederslijmvlies wat je lichaam afstoot. Met verklevingen in je baarmoeder bouw je weinig slijmvlies op en kan je lichaam dus minder afstoten.
@lieni44, ik ben vandaag weer 'ongesteld'. Ik verlies nu ook wat meer bloed dan de vorige keer. Nu is het ook rood. Ik hoop ook dat dat beter is dan niks verliezen.... We zullen zien. Vanavond de eerste afspraak in Hoofddorp.
@proudmomC, dat hoop ik ook. Ik laat het morgen weten. Hopelijk dit jaar nog... maar ik ga maar uit van volgend jaar.
ok.. ik ben even de draad kwijt... en die wil ik graag terug. Dus dacht ik.. als ik even een overzichtje maak, als jullie dat ook fijn vinden? En dan post ik die hier? Degenen die het willen, geef even antwoord op de volgende vragen dan weet ik zeker dat je in het lijstje wilt... Wie van jullie is al bij dr E. geweest? Wie al geholpen? Wie heeft dit jaar nog een afspraak staan? Wie is geweest en inmiddels weer zwanger?
Wanneer heb je je afspraak ProudMomC? Ik duim echt zo hard voor je dat het een toevalligheid is dat je geen bloeding had en dat je van binnen gewoon helemaal mooi schoon bent! Echt hoor!! Knuffel!
Ik moet donderdag terug voor een hystero. En laat ik nu sinds 2 dagen toch weer een beetje bloedverlies hebben Het is wel een lichte ongesteldheid, maar in ieder geval meer dan voor de operatie. Ik ben heel benieuwd hoe het er donderdag uit ziet en dat de hystero zelf meevalt. Ik houd kliek op de hoogte. Liefs xx
Hi ladies! Net terug van de afspraak in het spaarne. wat een aardige man is dat zeg! Op de echo was een groot stolsel te zien. Dat zien ze niet vaak. Hij was dus erg positief. Waarschijnlijk zitten de verklevingen alleen in mijn baarmoedermond. Ik krijg 27 december de hystero. Daarna ook het spiraaltje etc. Het kan ook zijn dat ik ineens het stolsel verlies. Ook dan wil hij alles nakijken. Dat geeft mij een goed gevoel. Ik moet nu ook de pil gaan slikken. Ik ben blij dat het serieus genomen wordt en dat ik mij niet aangesteld heb. Groetjes. syl
@Syllie Meid wat fijn dat hij positief was. Hij is inderdaad ontzettend aardig, en een hele kundige arts. Op naar 27-12! xx
hey syllie, wat fijn dat er actie is maar het bloed verlies betekende niet dat alles weg was dus. ik moet de 20e pas als ik een hystero krijg is het pas volgend jaar!!! dan nog een spiraal pfffffffff lang traject... ik hoop nog zo dat het met een sisser afloopt dat ze nu gewoon alles weg geknipt hebben. nog een ander technisch vraagje help het niet als je oetrogestan bollen neemt? dat ondersteunt je baarmoeder wand toch
Hé meiden, graag wil ik jullie wat vragen. In mei bleek ik onverwacht zwanger te zijn. Half mei kreeg ik een Mk met 6 weken. Lichamelijk knapte ik niet op en ik bleek nog zwanger te zijn. Het was dus een 2-ling. Ook deze bleek niet goed te zijn (10 weken). Ik heb pillen gehad om een MK op te wekken. Bij de controle bleek mijn BM niet schoon te zijn en moest ik alsnog gecurreteerd worden. Ik ben hierna wel een paar keer ongesteld geweest, maar het is maar weinig. En een paar dagen slijmverlies (?). We hebben geen kinderwens meer, hebben 2 prachtige zoons. Maar moet ik iets met mijn cyclus?
Vind het wel een goed idee dat overzicht. Ik zal beginnen: Bij dr. E geweest: - JJ1980: Ja Wie al geholpen: - JJ1980: 20 sept hysteroscopie gehad, mislukt Wie heeft dit jaar nog een afspraak staan: - JJ1980: 12 november hysteroscopie onder narcose Wie is geweest en inmiddels weer zwanger - Wie zin heeft kopieert hem en vult hem aan!