Asherman

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Moffel, Aug 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Syllie79

Syllie79 Actief lid

Oct 5, 2012
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    @JJ1980, wat spannend zeg! Wij hadden toen rond dezelfde tijd de operatie.
    Wat goed dat je toch nog gaat proberen voor een derde. Ik snap de wens heel goed!
    Voor de meiden die nog geopereerd moeten worden, heel veel succes!!! Bij dr E zijn jullie in goede handen. Ik ben nog steeds zo blij dat ik vorig jaar op 27 december mij heb laten opereren. Inmiddels ben ik 35 weken zwanger van mijn derde zoon.

Ik zal eens wat vaker meelezen.

2. Lirial

Lirial Bekend lid

Sep 5, 2012
    819
    0
    0
    Hey wat fijn weer van je te horen! En dat het goed gaat! Nog maar eventjes!

Nou dames, zondagavond maakte ik me wat zorgen ivm die hoge bloeddruk, had wat klachten weer. Toch weer opgenomen. Vanavond gaan ze een ballon in de baarmoedermond zetten om ontsluiting te veroorzaken, als alles goed gaat ben ik morgen mama.

3. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Lirial, wat een fijn nieuws! Heeeeeel veel succes bij de bevalling, lekker genieten vanaf morgen van jullie meisje!!!

4. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Syllie, jij ook al zo goed op weg! Ook nog maar even dus. Laat je het tzt weten?

5. Nienke79

Nienke79 Lid

Aug 13, 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden, wat een goed nieuws allemaal! Ik heb gister controle gehad en we hebben groen licht. Heel fijn dat we weer verder kunnen.

6. ProudMom

ProudMom Niet meer actief

Lieve Lirial, succes met de bevalling!!!!!

7. Syllie79

Syllie79 Actief lid

Oct 5, 2012
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lirial, wat spannend!!!! En leuk!!! Heel veel succes met bevallen.
    Ik wil ooooook!!!
    @JJ1980, Dat ga ik zeker doen. Ik ben ook benieuwd hoe het met jou gaat!!! Volgende week heb je meer nieuws toch?
    @Nienke, gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is gegaan.

8. Sortie

Sortie Lid

Aug 12, 2013
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lirial wat fijn morgen je meisje zien! Lijkt me heerlijk heel veel succes!

Jj1980 hoop dat het allemaal goed gaat en het eskimootje lekker blijft zitten :)

Ik heb ondertussen me eiersprong gehad alleen op dat moment had mijn vriend er helaas geen trek in :( maar 2 dagen ervoor wel dus hoop maar dat dat ons evengoed een kans geeft en anders volgende maand weer een poging :)

9. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Lirial, ik ben helemaal niet nieuwsgierig:p

Hier alles goed. Voelde me maandagavond wat beroerd (misselijk) worden en gisteren ook niet lekker. Vandaag gaat het een stuk beter.
    Volgende week vrijdag weten we pas of de poging is geslaagd, spannend!

10. Naomi2

Naomi2 Lid

Feb 15, 2013
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden, even een paar weekjes een beetje op de achtergrond geweest maar ik heb wel wat leuks;) ik ben nu in de 6e week van een zwangerschap en hoop echt dat het goed gaat dit keer!

11. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Naomi, wat goed!!! Heeel veel succes met je zwangerschap, ik duim dat alles goed mag blijven gaan!

12. Lirial

Lirial Bekend lid

Sep 5, 2012
    819
    0
    0
    Wat fijn om zoveel goed nieuws te lezen.
    Mijn duit in het zakje..geboren op 13-11, na inleiding, een kersverse wereldburger. We moeten allebei tot woensdag blijven, zij met infectie, ik voor observatie of de baarmoeder goed krimpt. Maar...ze is volmaakt MOOI!!!

13. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Lirial, wat fijn om van je te horen. Schiet helemaal vol van je goede nieuws (lang leve de utrogestan ;))
    Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige meisje!!!

14. Nienke79

Nienke79 Lid

Aug 13, 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Naomi: fijn nieuws, gefeliciteerd!
    @Lirial: ook gefeliciteerd met jullie meisje!

15. Sortie

Sortie Lid

Aug 12, 2013
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naomi gefeliciteerd! Wat een goed nieuws! En lirial gefeliciteerd met je dochter! Nu lekker gaan genieten! En geeft ons weer een hele hoop vertrouwen in onze toekomst!

16. ProudMom

@ Lirial: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Fijn dat de bevalling goed is gegaan, ik hoop dat jullie snel samen naar huis toe mogen.

@ JJ1980: nog een paar dagen en dan weet jij ook meer, zo spannend voor jullie. ;)

@ Naomi: gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat fijn dat het al zo snel weer gelukt is!

Hier gaat het ook goed met de zwangerschap, ik zit alweer bijna op de helft. Wel moet ik het rustig aan doen ivm harde buiken (waar ik nu ook al een paar weken 3xdgs Utrogestan voor gebruik, fijn die hormonen :p).
    Volgende week de 20 weken echo.

17. Syllie79

Syllie79 Actief lid

Oct 5, 2012
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lirial, Gefeliciteerd!!!! Gaat alles goed?? LEkker thuis inmiddels?
    @Naomi, jij ook gefeliciteerd! Spannende tijd!

18. MCGB

MCGB Actief lid

Aug 21, 2013
    265
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow, wat geweldig en spannende nieuws deze laatste tijden!
    Gefeliciteerd en heel veel succes, allemaal!

Binnen 2 wk word ik geopereerd. Ik vind het zo spannend! Ik hoop dat ook hier alles goed loopt.
    Heeft iemand van jullie aan het onderzoek over het gebruik van hormones na de OK gedaan?
    Ik twijfel want ik wil geen tijd meer verliezen, maarja het is eigenlijk niet bekend wat de hormonen doen te vergelijk met jouw eigen. Heeft iemand hier een mening over?

Groetjes!

19. Naomi2

Naomi2 Lid

Feb 15, 2013
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb wel hormonen na de OK gebruikt maar had niet echt een keus geloof ik. Ik dacht trouwens ook 'baat het niet dan schaadt het niet' . 6 weken kunnen er dan ook nog wel bij! Het vloog trouwens om.

20. ProudMom

De meeste van ons hebben na de OK een spiraal gekregen en een hormoonkuur. De hormoonkuur was in de eerste plaats echt bedoelt als steun om je baarmoederslijmvlies te helpen opbouwen, zodat de verklevingen minder kans krijgen direct weer terug te komen. Daarnaast wordt je cyclus meteen weer goed opgang gebracht.

Share This Page