Asherman

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Moffel, Aug 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

@ Nijntje; Ik durf het niet te zeggen....maar ik heb het idee dat als je echt asherman hebt, dat je dan heeeel weinig of niet ongesteld wordt. Bij jou is het wel veel in verhouding met de meeste hier.
    Ik hoop dat je snel een antwoord krijgt

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Nijntje: ik zou eerder denken dat er hormonaal misschien nog iets uit balans is bij jou, verklevingen zou ik niet zo 1-2-3 nu aan denken.
    Is je bloed ook onderzocht? Hoe zit het bijv met je schildklier?

3. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

Jun 23, 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    Meiden wat fijn dat jullie zo snel antwoorden!

@jj1980; ik hoop dat je gelijk hebt

@rozemarijke, hormonaal ben ik in principe al helemaal op orde, mijn schildklier kliert mij niet meer zeg maar. Ik heb Hashimoto en inmiddels doet mijn schildklier al helemaal niks meer. Ik wil binnenkort wel weer mijn waardes laten prikken asngezien dit voor het laatst gedaan is na de curretage (ik ging toen alle kanten op omdat het net daarvoor was opgehoogd voor mijn zwangerschap). Ik hoop verder dat je ook gelijk hebt.

Weten jullie hoe dik je baarmoederslijmvlies hoort te zijn voor de eisprong, ik las iets van 5/6mm.

4. Lirial

Lirial Bekend lid

Sep 5, 2012
    819
    0
    0
    @Nijntje, ik heb even wat rondgesnuffeld online, Atrium MC heeft menstruatiestoornissen wel in het rijtje staan van Asherman problemen, maar ik weet niet of wat je beschrijft onder stoornissen valt.
    Atrium MC: aandoening & behandeling
    Ik zou bij twijfel altijd overleggen met je gyn. Die kan met een echo zien hoe dik je baarmoederslijm is. Blijkt dat nu te dun (en blijft het te dun) dan kan het best zijn dat je ergens een verkleving hebt zitten.

5. Lirial

Lirial Bekend lid

Sep 5, 2012
    819
    0
    0
    Leuk je hier te zien!

Sterkte ik hoop dat ze snel opknapt en geneest!
    Asherman kan, als ik het goed heb begrepen, gewoon weer terugkomen na je bevalling. Ik zou in ieder geval contact met je gyn. opnemen, afspreken om het nog 1 cyclus af te wachten en als het dan toch nog zo blijft toch even op controle te gaan. Ik stel me zo voor dat het ook even de tijd moet hebben om weer te normaliseren maar te lang er mee wachten is ook niet fijn... ik duim voor je dat je ongi. volgende x normaal is! En vooral ook dat je dochter snel beter is!

6. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Net het ziekenhuis gebeld, voor de operatie tijd maandag....

om 7.05 mag ik me melden bij de receptie!!! Goedemorgen :D

7. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

Jun 23, 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    Grrrr, vanochtend 2 keer een bericht getypt en foetsj weg..... Nog een keer proberen maar...

@lirial bedankt voor de informatie. Aankomende woensdag hebben we al een echo afspraak staan om het baarmoederslijmvlies op te meten, dan als het goed is een week later nog 1 voor na de eisprong, ben benieuwd en hou jullie hier zeker van op de hoogte.

8. Lirial

Lirial Bekend lid

Sep 5, 2012
    819
    0
    0
    Jeetje.. das vroeg... ik moet volgende week vrijdag bellen, ik bereid me vast voor op vroeg opstaan...

9. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik had dit ook niet verwacht hoor :D
    Ik dacht dat ze pas om 8 uur of zo zouden beginnen. Maar hou er maar rekening mee dat het wel eens heel vroeg kan zijn.
    En dan moet ik ook nog eens dik 40 minuten rijden. Dus kwart over 6 weg!
    Maar één voordeel, ik zal geen problemen hebben met nuchter blijven :D

10. Syllie79

Syllie79 Actief lid

Oct 5, 2012
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, dat is vroeg! Ik mag de dag naar kerst....ben benieuwd hoe vroeg het dan is. ;) Gelukkig geen file dan..

Hou ons op de hoogte!!

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dan zul je een van de eersten zijn die geholpen wordt en ben je ook lekker op tijd weer klaar :) En idd, nuchter blijven is dan niet zo lastig... :)

12. Lirial

Lirial Bekend lid

Sep 5, 2012
    819
    0
    0
    Ja ik ook :)
    We kunnen gelukkig bij een vriendin slapen die in Hoofddorp woont, op 10 minuten rijden van het ziekenhuis. Dus als ik wakker word mik ik gelijk 2 paracetamol naar binnen, spoel ze weg met een sportdrankje, douchen, aankleden, nog heel even spelen met haar zoon en dan op pad.. Als we vanaf het eigen huis moeten dan moet ik rond kwart voor 6 vertrekken pff hahaha (en ik ben heeeelemaal niet van het vroege opstaan :p).

Gelukkig is het voor een goed doel he...

Heel veel succes, sterkte en geluk morgen, dat het allemaal goed mag gaan en we maar heel binnenkort een mooi bannertje onder je berichtjes zien staan.

13. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Heeft iemand van jullie een idee hoe laat ik dan ongeveer klaar ben? Zou ik 's middags al weer thuis zijn?

Fijn Lirial, dat je wat dichterbij kunt zijn die dag, want ik moet nu rond 5 uur op. Dat is best wel vroeg :$
    Ben benieuwd hoe laat jij dan mag :)

14. Lirial

Lirial Bekend lid

Sep 5, 2012
    819
    0
    0
    oei.. zoooo vroeg pfff.... Ik hoop dat je dan lekker snel klaar bent en ook weer vroeg thuis!
    Ik laat het je weten volgende week vrijdag!

15. ProudMomC

ProudMomC Niet meer actief

Na de hystero moet je nog een paar uurtjes blijven. Even iets gegeten en geplast hebben, en de arts komt nog aan je bed voor de uitslag. Daarna mag je weer naar huis.

Succes maandag!
    xx

16. ProudMomC

ProudMomC Niet meer actief

Succes vrijdag, ik ga voor je duimen dat het allemaal goed zal gaan.
    Liefs xx

17. Syllie79

Syllie79 Actief lid

Oct 5, 2012
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

Hebben jullie ook wel eens moeite met het feit dat alles zo lang duurt. Ik word daar wel eens verdrietig van. Voor dat ik uberhaupt aan zwanger worden kan denken is het maart. Dan is de winter al weer voor bij...pfff.
    Ik moet daar echt niet teveel over nadenken en positief blijven. Probeer me te richten op positieve dingen...maar het valt niet altijd mee. :(
    liefs,
    Syl

18. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Als ik meereken dat we vorig jaar december begonnen zijn voor een 3de kindje, ja dan wordt ik er ook wel eens moedeloos van. Dik 1 jaar bezig en dan heb je niets anders gehad dan 6 weken intens gelukkig zwanger zijn en de rest van de tijd alleen maar teleurstelling.
    Dat vond ik zeker erg lastig, maar het meest vervelend zijn de afgelopen 6 weken geweest....na mijn mislukte hystero op 20 september zat er een kans in dat ik zwanger kon worden, maar dat mocht niet van dr. E ivm de operatie van morgen. Sta je dus met een kinderwens bij de Kruitvat condooms te vragen....
    Positief blijven vind ik erg lastig en eigenlijk bereid ik me voor op niet zo positief nieuws morgen, hopelijk valt het een keer mee!

19. Lirial

Lirial Bekend lid

Sep 5, 2012
    819
    0
    0
    Zo herkenbaar..... ik ben sowieso al ongeduldig en dan moet je geduld hebben pfff...en dan de vriendinnetjes die net iets eerder of net iets later zijn uitgerekend als mn vlindertje terwijl wij hier in dit draadje maar in de wachtlzitten in de hoop

20. Syllie79

Syllie79 Actief lid

Oct 5, 2012
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    #140 Syllie79, Nov 12, 2012
    Last edited: Nov 12, 2012
    @JJ1980, jij bent nu waarschijnlijk al geholpen! Hoe is het gegaan????
    @Lirial, mijn beste vriendin is nu ook hoogzwanger. We waren zo blij dat we samen zwanger waren. Nu heb ik er af en toe zo'n pijn in mijn buik van. Want aan de ene kant wil ik dat ze me alles vertelt, maar aan de andere kant wil ik het eigenlijk niet horen. Ik vind het soms moeilijk om die gevoelens te hebben, want ik gun het haar zo. Zo dubbel allemaal.

Share This Page