Hoi dames,Zoals de titel al zegt heb ik net rood bloedverlies gehad. Vanmorgen was het veel dun bruinverlies. Ik heb geen krampen in mijn buik, maar wel last van mijn rug al de hele dag.Het bloedverlies leek weer bruin te worden, maar nu weer rood. Het was niet heel veel, maar ook niet heel weinig rood.Heb het ziekenhuis gebeld,en zoals verwacht afwachten, zoals verwacht, maandag stond al een echo. Wie heeft dit ook gehad? Groetjes
Ik heb het ook gehad, een beetje bloedverlies en last van m'n rug. Buikpijn en meer bloedverlies kwamen pas 2 dagen later... Helaas niet goed afgelopen... Hopelijk loopt het bij jou beter af! Sterkte met deze onzekerheid!
Dank je voor je reactie. Het is nu weer rustig. Ik hoop dat het daarbij blijft en dat we maandag een goeie echo hebben. Ik kreeg weer een beetje hoop nu het rustig is, maar weet nu dat het dus ook stilte voor de storm kan zijn.
Wel bloedverlies gehad, maar geen rugpijn. Bij mij is het goed afgelopen. Hoop bij jou ook. Bij mij was het rood eigenlijk alleen met afvegen (wel meerdere keren), verder wel best wat bruinverlies gehad.
Ik denk dat het niet goed afloopt. Verlies nog steeds de hele dag beetjes bloed. In mijn inlegkruisje zitten een aantal druppels, maar met vegen blijft het nog steeds rood. Rugpijn is zo goed als weg, maar ik zie het somber in.
Bloed hoeft echt niet per se een slecht teken te zijn! In 50% van de gevallen gaat het gewoon goed. Ik zal voor je duimen!!!!
Als je stolsels hebt en hele erge buikkrampen dan is dag meestal niet goed. Alleen bloedverlies kan heel veel verschillende dingen betekenen. K hoop dat t over gaat en dat je maandag een mooie echo hebt!
bij mij was t geen goed teken helaas, eerste 2 dagen bloedverlies en voornamelijk rugpijn, en de dag daarna zal ik het maar niet over hebben.. Ik duim voor je dat t goed zit.. Maar ben er bang voor.
Ik zit er eigenlijk ook op te wachten. Ben vanavond nog even naar de supermarkt gereden om maandverband te halen aangezien ik alleen tampons inhuis had. Ik hoop dat het pakje dicht blijft, maar betwijfel het. Hopen dat alle duimers voor iets positiefs zorgen.
Ja gisteren, maar ze zei dat het nog te vroeg was en dat ze er niks van kon zeggen. Ik had voor maandag al een afspraak staan voor een echo, dus ik moet maandag gewoon komen.
Ik heb verschillende ervaringen, bloedverlies, buikpijn/rugpijn en wat goed ging (was gewoon als een ongesteld) en geen buikpijn, wel bloedverlies wat fout ging. Het is afwachten. Sterkte en succes!
Stolsels hoeven geen einde te betekenen, het bloed stolt, die sliertjes kunnen er ook uitkomen. Bruin is over het algemeen wel onschuldig, maar het is nog zo pril natuurlijk. Is er evt. zicht op een vroege echo rondom de 7 weken? Al is het natuurlijk geen garantie, maar je wilt toch weten hoe of wat!
Hier nog een positief verhaal, ook zo rond de 5,5 wk bruinverlies met ook stoort stolseltjes/sliertjes en daarna 2x rood verlies daarna weer bruin en dat duurde wel 2 weekjes ongv...toch is alles goed en ben ik vandaag alweer 20 weken! dus het kan, ik hoop op een goede echo voor je!!
Daar heb heb heb je ook weer gelijk in. Ik heb maandag een echo. 6,2, maar stel alles is wel goed, dan kan het over een paar weekjes nog mis gaan. Ik vind het bloed wel heel veel hoor. Er is geen moment dat ik geen rood bloed verlies. En als ik met mijn papiertje een beetje naar binnen ga is ie knalrood en dan komen die sliertjes mee. Het ziet er net uit als een ongesteldheid. Een vriendin van me heeft twee maanden gedacht gewoon ongesteld te xijn geworden, maar bleek al 12 weken zwanger toen haar menstruatie voor het eerst uit bleef. Bedankt voor alle opbeurende woorden!
bruin bloed is meestal oud bloed, maar jij hebt ook rood en al een paar dagen vind het vreemd dat je niet langs kan bij je vk voor een kijkje. Maar ik hoop dat alles goed komt en het een mooi wondertje zal worden! Laat ons weten hoe het gaat maandag, sterkte.