22 okt ivf intake, wanneer beginnen?

Discussion in 'MMM clubs' started by JJ1980, Oct 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Hallo meiden, wellicht willen jullie je ervaringen delen.

Ik heb op 22 okt mijn (nou ja onze) intakegesprek voor ivf in het lumc.
    Op de 14de een controle hysteroscopie gepland ivm mijn asherman.
    Vorige week zei de fertiliteitsarts dat er geen wachttijden zijn. Er is ondertussen bij ons beiden bloedgeprikt, ik heb urine ingeleverd en mijn man moet volgende week sperma inleveren. Deze uitslagen zijn dan voor de intake allemaal al bekend.

Hoe gaat het nu verder in zijn werk? Als alle uitslagen goed zijn, kunnen we dan na dat gesprek in een nieuwe cyclus direct van start, werkt dat zo?

Ik mag geen pil ivm asherman en heb een aantal dagen na het gesprek in principe mijn menstruatie.

Hoe ging dat bij jullie?

2. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Even naar boven plaatsen ;)

3. Ik weet natuurlijk niet hoe het in jouw ziekenhuis gaat, maar als ze zeggen dat er geen wachtlijsten zijn, neem ik aan dat je in een nieuwe cyclus inderdaad direct kunt starten! Heel veel succes!

4. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ben benieuwd!! Komende maandag controle voor de asherman. Hopelijk dan goed nieuws en kunnen we vlot beginnen!
    Krijg er een soort van zin in :p

5. Claro84

Claro84 Actief lid

Aug 6, 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel succes, hoop dat je onmiddelijk kunt starten.
    Heb 30 okt ook een gesprek voor 2de kindje hoop ook snel van start te kunnen ;).

6. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Claro, dat hoop ik ook voor jullie! Je weet inmiddels wat te verwachten? Vond je het de vorige keer goed te doen of viel het tegen.

Ik ben zo benieuwd hoe ik op de medicatie ga reageren, tenminste als het doorgaat. Want als mij. Verklevingen te erg zijn houdt het eigenlijk op of duurt het nog een maand of 3 voordat we verder kunnen....

7. Claro84

Claro84 Actief lid

Aug 6, 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was soms even zoeken naar oplossingen voor de spuiten te kunnen zetten, was niet altijd mogelijk om thuis te zijn.
    Had er enorm veel waardoor het einde van de pick-up erg pijnlijk was. Maar eenmaal gedaan was het gevoel ook weg. Net het zelfde bij de terug plaatsing (die minder pijnlijk was) eenmaal gedaan was het pijnlijke /irritante gevoel ook weg.
    Vond het allemaal mee vallen omdat ik veel had zitten opzoeken en sommige vertelde dat het afzien was had ik mij daar op voorbereid maar viel het beter mee dan gedacht.

Wat gaat er dan gebeuren indien de verkleving te erg is?

8. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik bereid me voor met in mijn achterhoofd dat het best zwaar kan worden. Ik heb het geluk dat ik geen werk heb en dat het ziekenhuis op 20 minuten fietsen is. Met de auto doe ik er net zo lang over. Er is in het ziekenhuis doordeweeks ook opvang voor onze jongste.echt super geregeld.
    Dus de praktische zaken zijn geen punt.

Als mijn verklevingen te erg zijn moet ik een operatie onder narcose. Dan worden de verklevingen weggehaald en krijg ik een spiraaltje en hormonen voor 6 weken. Dan na 2 weken controle. Maar voordat die afspraak gemaakt kan worden ben ik al dik 5 weken verder. Dus een goede 3 maand bij elkaar. En dan weer wachten op een cyclus natuurlijk. En hopen dat de verklevingen wegblijven :(

9. Claro84

Claro84 Actief lid

Aug 6, 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had ook verkleving ze hebben tijdens hysteroscopie een gedeelte kunnen doorknippen. Maar was waarschijnlijk niet te erg.

Hopelijk kan je gewoon beginnen. Spannend ;)!!!

10. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Goed te horen dat jij met die verklevingen ook gewoon een geslaagde ivf hebt gehad. Ohhh, hoop zo op goed nieuws maandag! Blij dat het weekend is en ik afleiding heb ;)

11. Claro84

Claro84 Actief lid

Aug 6, 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel succes vandaag.

12. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Dank je wel dat je er aan dacht!
    Er zijn geen verklevingen gevonden, alles zag er goed uit. Wat dit stukje betreft groen licht voor ivf :D

13. Claro84

Claro84 Actief lid

Aug 6, 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super :).
    Dan begint het spannend dicht bij te komen ;).

14. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Vandaag dus mijn gesprek gehad en......mag vrijdag beginnen! Zo snel!!

15. Claro84

Claro84 Actief lid

Aug 6, 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wou komen vragen hoe het gesprek geweest was.

Whow super, kan ineens heel snel gaan.
    Heel veel succes en hoop dat je snel goed nieuws mag komen melden.

Share This Page