Bolletjes cocaïne in luier van peuter

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Eylem, 3 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Bolletjes cocaïne in luier van peuter

De marechaussee op Schiphol heeft in de luier van een jongetje van 18 maanden bolletjes cocaïne aangetroffen. Het kind en zijn ouders, een Spaanse man en vrouw, kwamen uit Aruba.

De ouders werden aangehouden omdat de man hun zoontje met een vuist in het gezicht had geslagen. Toen het jongetje was opgevangen, kwam de marechaussee erachter dat er in zijn luier tien bolletjes met vloeibare cocaïne zaten, bij elkaar honderd gram.

De ouders zijn overgedragen aan het Schipholteam voor verder drugsonderzoek. Het kind is opgevangen door jeugdrechercheurs van de marechaussee.

NOS Nieuws - Bolletjes cocaïne in luier van peuter

:$

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik hoop toch maar dat ze die bolletjes 'gewoon' in de luier hadden gestopt en niet aan het jongetje gevoerd hadden....

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

:eek: ja had het gelezen op teletekst verschrikkelijk

4. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Met een vuist???!!! #$%&*@#$%&*

Hopelijk komt het kindje goed terecht. Wat voor ouder ben je als je smokkelt èn dan nog via het kind!

5. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Sommige mensen proberen alles om te smokkelen! Normaal gesproken zou niemand in die luier gekeken hebben.....
    Vreselijk om je kind zo te misbruiken!

6. Jel

Jel Niet meer actief

Wat vreselijk om een kind daarvoor te gebruiken. Wat zielig. En dan ook nog een vuistslag in het gezichtje. Dat arme jongetje.

Ik hoop dat de ouders goed gestraft worden.

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Wat een ouders!!!! :$:x
    Arm jochie. Dat er zo'n ouders bestaan :(

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Oh het eerste wat dan in mij opkomt: Geef die ouders lekker een overdosis cocaine!!!
    Erg.. i know. Maar wat kan ik hier BOOS om worden! VRESELIJKE MENSEN!

9. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    verschrikkelijk als je zo met je/een kindje om gaat! hopelijk komt het kindje liefde vol terecht! en krijgen die ouders hun verdiende straf, zon klein kind met een vuist in het gezicht slaan :( en dan ook drugs in de luier vervoeren ,..... geen woorden voor

10. pff ja, dat was ook het eerste wat in me opkwam.. levensgevaarlijk!
    En dan ook nog dat jongetje met de vuist slaan, :( afschuwelijk. arm kind. dit is echt te erg voor woorden als je je kind zo misbruikt.

11. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    ik wil bij die mensen het woord 'ouders' niet eens gebruiken! dat zijn geen ouders!

Deel Deze Pagina