haha, wat een reactie's heb niet heeeel bladzijde geleden mr mygosh! sommige mensen hier zijn echt ongelukkige ondankbare mensen! ik vind serieus als je in europa woont echt niet klagen! ik zelf ben van asielzoeker geweest gelukkig heb ik maar jaartje gewoont daar ik was nog maar baby dus veel weet ik niet! en ik zelf met me broers zijn heeeeeeeeeel goed uitgekomen! als je in nl woont kan je echt niet klagen oke het is niet altijd super geweldig soms maar je bent wel rijker dan de mensen daar die erge dingen hebben meegemaakt! ten tweede we hebben over engeland?! ken je die overheidsituatie en huizenprijzen in engeland eigenlijk wel?! ik dus wel en we hebben over london?! wat verwacht je?! 2 kamers kost al 900pound of meer dan dat en wie zegt dat het somaliers zijn?! weet ik veel kan wel andere mensen zijn of mischien is het wel met veel gezin. somaliers hebben altijd veel kinderen dus ... het kan ook tijdelijk huis zijn totdat ze een andere huis krijgen of hebben ze het gewoon gekregen van het overheid dont blame them, they are the ones who got the house .. its not like the choose it .. the system did! btw ik zelf kom uit uk dus ik weet wel waar ik het over heb
het valt me op dat niemand hier blijkbaar het originele artikel hebben opgezocht. Want zoals van de telegraaf valt te verwachten hebben ze dingen weggelaten ter sensatie.. Housing benefits: Somali asylum seeker Saeed Khaliif's family put up in £2m house | Mail Online Deze mensen hebben dus wél zelf het huis uitgekozen want dat kán in Engeland. Ze hebben ogenschijnlijk 8 kinderen, en of ze nu werkloos zijn of niet is onbekend. De kinderen zijn hun tolks. Want (heel begrijpelijk) ze willen niet praten met de media. Ik ben het helemaal eens met dat asielzoekers het echt zeker niet makkelijk hebben, ik weet uit ervaring dat er een hele reeks hoogopgeleiden tussen zitten. En dat ze anders wel willen leren. Ik vind niet dat we ze moeten laten vallen. Maar ik vind wel dat we eerst maar eens de huidige asielzoekerszaken af moeten werken, want momenteel lopen we jaren achter op de zaken. Het is toch belachelijk dat sommigen 10 jaar!!! moeten wachten op een uitspraak. Alleen dat al is onmenselijk, ongeacht de reden dat ze zijn gevlucht!