links voor inrichting van babykamer

Discussie in 'De lounge' gestart door sim, 28 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

hoihoi, nou de titel verraad mijn vraag al :D wij hebben een vanille kleur ledikantje en commode, nu had ik eerst in mijn hoofd om de boel te verven, maar die spijltjes en die rand van de commode zijn van kunstof, dus het zou kunnen met een primer, maar ze kunnen met dat materiaal niet garanderen dat het niet afbladerd. het is ook meer dat ik er een beetje verveeld tegenaan kijk omdat ik de commode al bijna 7 jaar als opvouw tafel gebruik voor de was :oops:
    nu hebben we dus besloten dat we dan toch maar deze meubeltjes in vanille houden, maar nu, hoe gaan we dat leuk combineren? iemand ideetjes?? ze zijn vanharte welkom!
    oh ja, er komt nog donkere laminaat bij.

2. Niet meer actief

heey nou en clamboe doet altijd wonderen hahahaha er zijn ook leuke vloer kleden te koop en misschie een leuke muur schildering ofzo ik vond het leuk om een tekst te hebben op mn muur van een slaap liedje ofzo...
    ik had alleen jammer genoeg niet iemand die het voor me kon doen!!!

er zijn zoooo veel ideeen succes

xxx

3. sim

sim Niet meer actief

ja inderdaad! sowieso een klamboe, dat vind ik ook leukernu als een hemeltje, maar ik vind dat vanille zo moeilijk te combineren omdat ik zo white-minded ben :rolleyes: het word al zeker een donkere vloer, en ik had in gedachten om van 1 want zo'n 20 cm van het plafond af afteplakken en dan ook van de muur en de vloer en dan het midden te verven, zodat het net lijkt of er een grote lijst omheen zit. en had de kleuren limegroen en oranje in mijn hoofd, maar nu zocht ik dus naar sites waar je ideeen op kon doen (geen winkels) maar hoe je bijvoorbeeld een klein kamertje met assesoires kan opleuken en of dat vanille wel past bij die kleuren die ik in mijn hoofd heb (een beetje een onmogelijk vraag hihi)ik vraag me af of ik dat kan combineren met wat ik in mijn hoofd heb.
    zijn er meer dames met die kleur meubels?

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Nou,
    als je vanille meubels hebt en een donkere vloer,kun je het misschien met een felle kleur combineren?Bv.Klamboe en 1 muur in felgroen ofzo.(is maar een vb natuurlijk ;))En dan de rest van de muren in een neutrale keur.Klinkt een beetje heavy,maar ik heb er al hele leuke foto's van gezien op internet! :D Ik kijk wel effe of ik wat voor je kan vinden! ;)

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Kijk dit bedoel ik ongeveer:

Voor de rest vind ik er op dit moment niet veel foto's van :)
    Hey,als je de meubels niet wil/kan verven en ze toch wat wil veranderen kun je misschien zelfklevende folie gebruiken???Die is er in allerlei kleuren en maten,en je kunt er mee doen wat je wilt!Kun je volgens mij heel creatief mee zijn! ;)

Good Luck!!!

6. sim

sim Niet meer actief

dat is ook leuk! en heavy mag best, ik heb de meubels 8 jaar geleden gebruikt voor mijn dochter en toen was alles zo ingetogen en zoet, ik hou wel van felle kleuren maar gecombineerd met wit (sorry daar ga ik weer moet dus zijn met vanille haha) de kozijnen zijn nu eeeh beige??? nou ja in elk geval kleurloos en die worden dan wel wit en de vloerbedekking is creme met beige blokjes (sorry haha) ik heb het zelf niet uitgekozen hoor, maar vandaar dat dat vanillegeel als je dat er bij ziet enige paniek veroorzaakt :D

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wij hebben witte meubeltjes met groen behang,
    aan de andere kant is het behang gestreept
    groen wit geel en abrikoos kleurig.
    Ben zelf weg van lime groen, maar turqase blauw
    is ook mooi te combineren met groen.

8. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Sim, je zegt dat je felgekleurd wel leuk vind...

Wat denk je van onwijs felle muren? Dan hoeven de meubels niet erg fel meer te zijn om leuk te zijn. Vanille, gewoon zachtgeel of donker wit ;) dat staat wel bij de meeste knalkleuren!

Liefs
    Sinnamon

9. sim

sim Niet meer actief

meiden helemaal goed die ideeen! wat je zegt van die felle muren, maar ook dat zachtgeel/vanille met abrikoos en dan misschien een oranje hemel? en dan één wand oranje of limegroen? oh hier kan ik wel even op voortborduren! super meiden! :D

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Misschien kunnen de mensen die fto's in hun album dat hebben staan dit even zeggen?Ik zag bijvoorbeeld in het Abum van Mensi de babykamer die ze beschrven heeft ;) (keimooi trouwens!)
    en dan kan Sim ook weer wat ideetjes opdoen :D

11. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    In mijn album staat mijn oranje creatie maar dat wist je al ;) ... Ik moet eerlijk zeggen dat ik je eerste ingeving (Limegroen) ook een briljant idee vind hoor, KNALgroen, lekker fel! Onze andere kinderkamer is Limegroen, echt KNAL-lime-groen bedoel ik dan, lekker fris en fel, ik hou daar persoonlijk wel van ;)

12. Annelies

Annelies Niet meer actief

Deel Deze Pagina