Asmin mooie naam of niet ?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Elmas, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmas

Elmas Lid

15 mrt 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja daarom denk ik dat dit m niet word ik zat er wel over na te denken maar ik wil gewoon een naam die ook appart is maar die ook gewoon weleens wat vaker voorkomt dan bijvoorbeeld eslina

2. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Leuke naam

3. Islah

Islah Niet meer actief

Als ik niet zou weten dat het een Koerdische naam is, zou ik denken dat het een geknutselde naam is.
    Maar ik ben sowieso niet zo'n fan van die typisch Turkse, Koerdische en Perzische namen eerlijk gezegd.

4. babymommy94

babymommy94 Actief lid

17 dec 2013
    221
    27
    28
    Leuk! lekker origineel maar niet te lastig! Als mensen eenmaal weten dat ze Asmien moeten zeggen is het lijkt mij heel duidelijk!

5. ENE

ENE Actief lid

28 feb 2016
    129
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hou niet zo van namen met As (net als Asme enzo) omdat het me doet denken aan asbest en (de aandoening) asma

6. ellen89

ellen89 Actief lid

20 jan 2016
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    uitspraak MIEN vind ik erg oudbollig. Mien/Mientje is voor mij een naam voor een oude vrouw.

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik heb veel kinderen in mijn klas met namen die hierop lijken maar deze heb ik nog niet gehoord. Ik vind het leuk, weer eens wat anders!

8. AngelaK

AngelaK Bekend lid

1 dec 2011
    508
    1
    0
    NULL
    NULL
    Eerlijk gezegd dacht ik in eerste instantie dat het om een jongensnaam ging (zoals Armin, Amin...). Maar afgezien daarvan vind ik het best mooi klinken. Ik ken wel Koerdische meisjes met de naam Robin en Lorin. Verder vind ik de naam Rojin (Rozhin?) mooi en net zag ik ook de naam Aster op deze site (maar ik weet niet hoe dat wordt uitgesproken): Navên Kurdî - Kurdish Names - Starts with a
    Succes met je zoektocht!

9. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Ayza vind ik mooi, die andere 2 niet zo.

Deel Deze Pagina