uhmmz waar moet ik beginnen ja ik vind harde muziek ook wel lekker maar dan als julian niet bij me is dat is die altijd omdat ik zijn oortjes niet echt wilt schade. veder ja ik heb een grote bek maar kan ook lief zijn hoor. ik heb 3 tatoo's daardoor word ik door vele als aso gezien als er iemand voor me dringt in de winkel zeg ik het ook direct wat ik er van vind. uhmz heb ruzie met me buurman vind ik echt niet erg. ennuh als het me niet zint zeg ik het ook ja zo zijn er nog meer dingen maar goed ieder voor zich die mij aso wilt noemen ik heb der echt geen probleem mee als ze me zo noemen hun mening
Vind mezelf geen aso, maar heb tattoos, een rottweiler en ik kan aardig plat praten, dus er is vast wel iemand te vinden die mij een aso vindt! Maar als ik helemaal perfect was geweest, was er vast ook wel iemand geweest die me een aso vindt, dus lekker boeien!
MMM wat is er aso aan mij?? Roken- doe ik (buiten) Tatoo-heb ik Hardcore keihard in de auto- ook, maar dat komt doordat mijn vriend dan het laatst in de auto heeft gereden en niet de moeite neemt eerst het volume knopje lager te zetten, schrik me elke keer lam als ik de auto start haha.... Is het aso je vuil bij een ander in de kliko te gooien en je eigen vol zit ( ze staan dan wel al aan de weg hoor ) Laatst hadden vrienden van ons een discussie, zij mocht GEEN tattoo van hem want hij vond dit zooooo ASO een vrouw met tattoo achter de kinderwagen. En bedankt he!!!!!
Aso tja wat is aso, denk dat sommige mensen hier op zp wel denken dat ik een aso kan zijn Maar niets is minder waar, ik ben een nette dame en zo op het eerste gezicht als je me zou zien dan zou je denken dat ik een rustig liefdevol persoon ben, liefdevol ben ik wel maar rustig niet Tja ik weet niet of het uitroken van je irritante buurman onder aso valt ?
Oh wat heerlijk, zoveel echte mensen! Ik was al bang dat de rest van NL zo erg is als mijn burgelijke buurman die altijd alles zo keurig heeft...
Als ik al deze verhalen zo lees denk ik niet dat mensen mij aso vinden...eerder heel erg braaf en burgerlijk Ben 22 en getrouwd, woon in een net huisje met nette tuin en schoongeveegd stoepje. Ik heb geen tattoo's, praat netjes, vloek nooit en heb nog nooit gerookt. Ik rijdt nooit meer dan 10km p/u te hard, heb nooit muziek aan als mn raampje open staat, let 's avonds in de tuin erg op de decibellen en ik schaam me dood als mijn hondje blaft. Ik ben altijd bang dat mensen mij aso vinden, dus ben ik liever iets netter om dat te voorkomen. Het enige wat ik kan verzinnen is dat de buren vinden dat we de container te lang op de stoep laten staan...Soms ben ik druk of denk ik er niet aan en dan staat ie er met het avondeten nog, dan krijg ik wel eens een hint. Maar dat ligt ook aan het buurtje waar wij wonen denk ik, heel rustig met veel oudere nette mensen die soms te weinig te doen hebben.
Denk dat ik ook wel een beetje aso ben Achter het stuur helemaal , dan ken ik mezelf soms niet meer terug , schelden , tieren , toeteren , bumperkleven ... nu moet ik zeggen dat ik sinds ik mijn dochtertje heb niet meer zoo ernstig ben in de auto maar er komt soms wel eens een uitbarsting dochtertje is het helemaal gewend , als ik weer eens aan t bleren ben zegt ze al , mama , die man kan niet rijden he .... Verder heb wel tattoo´s maar die zie je zo niet snel , ehh verder , heb wel eens de muziek hard in de auto maar meestal niet als de ramen open staan .. rook niet , drink niet kan wel eens gore gesprekken op straat voeren met iemand , over bepaalde onderwerpen die je normaal alleen binnen de muren bespreekt
Oh, maar dat doe ik op de snelweg ook weleens hoor. Als mensen onnodig links blijven rijden, en ik rijd netjes gewoon nog rechts, dan blijf ik toch echt niet 'netjes' rechts achter die linker rijden, dan haal ik maar gewoon rechts in en soms voeg ik dan zelfs weleens tussen die onnodig linksrijdende mensen er tussen. Dan moeten hun maar niet zo aso doen. Heb dat weleens gedaan trouwens en toen was die man achter me hevig aan het tikken op zijn voorhoofd naar mij. Wie is hier nou de aso?
Wahah geweldig!.... hier zo op het eerste gezicht vinden mensen mij altijd kak... (altijd blousjes aan enz)... Maar eigenlijk ben ik gewoon aso....... Geboren en gedeeltelijk opgegroeit in een volkswijk Helemaal gek van die foute nl talige muziek (kan alles meezingen maar houd eigenlijk van alle nltalige muziek) Op een gezellig avondje gaan er altijd te veel wijntjes in... Kan het altijd super goed vinden en aansluiten bij de mensen van het kamp.... Praat met een lekker plat accent... hihi
Ik vind mezelf soms stiekem een beetje aso.... Ik heb veel tattoos en met een hemdje aan ziet dat er soms best aso uit. Ik rook op straat,ook aso. Ik doe aan bumperkleven als mensen niet doorrijden,echt aso. Mziek hard aan,ook aso. Lady Gaga vind ik helemaal te gek,stiekem ook een beetje aso. Dus als mensen denken dat ik aso ben hebben ze een klein beetje gelijk..
Ik weet eigenlijk niet of mensen mij aso vinden. Ik denk (het uiterijke beeld dat ik heb bij aso's) dat ik er zo niet uitzie Heb geen tattoo's maar vind dat eigenlijk ook niet aso, wil er wel 1 maar durf niet Ons huis ziet er binnen wel redelijk netjes uit (voor het oog dan, hahaha). Maar de voortuin en achtertuin blijven altijd te lang liggen en ik denk dat dat wel aso is, terwijl ik me er bij anderen weer niet aan erger, maf hè??? Roken deed ik altijd buiten en mijn peuken gooide ik (als ik ze goed uitgedaan had) altijd in de prullebak. Gooi geen rommel op straat, behalve fruitresten, want ach er zijn altijd wel vogeld of andere beesten die dat lusten. Maar dan mijn autrijden, ja dan wordt ik ASO!!! Ik wil mensen zo min mogelijk tot last zijn, maar in de auto zit ik in mijn eigen wereldje en heeft niemand last van mij en mijn muziek. Dus dan gaat die volumeknop omhoog. Bumperkleven heb ik wel afgeleerd, maar rechts inhalen kan ik voor mezelf altijd verantwoorden. De maximale snelheid geldt voor mij niet (maar hooguit 20km/u te hard, nog teveel ik weet het). Eigenlijk ben ik een echte wegcoureur. Zomers mijn metal snoeihard en de raampjes gerust open. Mijn man kan (zelfs in de winter) horen dat ik eraan kom als ik in de straat achter ons huis rijd. Ben ook op de snelweg een notoire linksrijder. En vroeger regelde ik het verkeer met 1 vinger Nu ik dit zo teruglees ben ik behoorlijk asociaal, moet maar eens proberen om er wat aan te doen. Dit alles overigens alleen als ik in mijn eentje in de auto zit. Zit er iemand bij me in de auto dan gedraag ik me (of dat nou mijn zoontje is of iemand anders). Misschien is dat om mijn verder zo brave gedrag te compenseren Dat denk ik soms, want verder ben ik vreselijk braaf.
Hmmm ik weet eigenlijk niet of mensen mij ( ons ) aso vinden. We zijn best burgerlijk. 2 onder 1 kap, nieuwbouw, zoontje van 2 die altijd netjes dankjewel en alsjeblieft, rijden een stationwagen, zijn druk in onze tuin bezig, lap de ramen Maar...... de manier dat mijn man en ik met elkaar om gaan kan wel als aso worden gezien. Wij gaan nogal ... uuh.. apart met elkaar om. Als mij iets dwars zit, dan zeg ik het. Anders om ook, we kunnen zo op straat staan bekvechten als we het niet met elkaar eens zijn. Ik heb sowieso een grote mond, als iets me niet zint zeg ik het direct. Het hart op de tong zeg maar Mijn man zegt ook zonder pardon, midden in de winkel, 'Hou toch je bek juuuuh' als ik aan het zeuren ben. Met als gevolg dat hij een duw krijgt. Zachtjes praten hebben we ook moeite mee. Dus ja, sommige mensen zullen ons aso vinden. Maar als ze ons kennen dan weten ze dat het een hoop blabla is. Trouwens, tegen vreemden ben ik erg netjes. Ook tegen oudjes. Ik zeg ook nooit 'Hoooi' tegen een omaatje. Nee het is altijd 'Hallo'. Ik je of jou ook niet tegen oudere mensen, maar het is altijd de naam of meneer/mevrouw.
Oeh, helemaal vergeten. We hebben allebei tattoo's. Vrij veel zelfs. En zo'n enge 'Pitbull' ... daar hoort standaard tokkie volk bij natuurlijk
eerst maar met het sociale beginnen: -ik maak ruimte voor invoegers -laat iemand met een paar boodschapjes voor -groet alles en iedereen beleefd -doe niet aan herrie maken, troep slingeren, gooi geen afval op straat/uit de auto) -eet alleen knoflook als ik zeker weet dat ik morgen niemand er mee lastig zal vallen -kat komt uit het asiel -ik geef voetbalplaatjes weg en nog véééél meer sociale dingen maar ik ben te bescheiden om dan nog verder allemaal op te sommen. En toch ben ik onlangs aso genoemd en dat zit me best wel dwars. Want wat heeft deze brave sok gedaan? Een baby verschoond, in een eetgelegenheid, op een matje, op tafel en er waren andere mensen in de zaak....Op dat moment zei niemand er iets over en heb ik ook geen schuine blikken opgemerkt (maar dat kan aan mij liggen) maar ik hoorde het enkele weken later van de kennis met wie ik daar was; zei vond het aso dat ik dat had gedaan. En nou baal ik er best een beetje van; ik doe 100 x iets sociaals en 1x iets asociaals en dát blijft dan hangen..niet leuk
ondanks mijn aso kan heb ik ook een sociale kant hoor Laat oudere mensen altijd zitten in de tram Stop netjes voor een zebra pad. Spreek onbekenden/ouderen aan met u. Laat mensen met minder boodschappen idd voor. Voetballaatjes geef ik ook weg. En help andere mensen zover ik kan Dus ja en wat is aso... De tokkie's die zijn aso..!! Dus wij zijn allemaal netjes ( vind ik )
Zo'n enge "pitbull" heb ik ook,dat maakt het plaatje helemaal compleet hahahaha! Over straat met een peuk,tattoos goed zichtbaar en een enge hond! Ik ben een echte aso!
Nu je dit zegt bedenk ik me ineens dat ik een stuk meer aso ben dan ik dacht ... Als mijn vriend en ik ruzie hebben begint het altijd rustig en dat eindigt in een ordinaire schreeuwpartij en dan vooral van mijn kant. Elke keer denk ik ooohh denk nou aan de buren, todat mijn water begint te koken en dan worden alle voornemens over boord gegooid en ga ik als een viswijf sta te bleren tegen mijn vriend. Dus ja dat is wel aso. Maar ooo wat is het moeilijk niet te doen. Soms, en zeker als hij zit te zeiken, is het ZO lekker om tegen hem te schreeuwen en zeker in combi met de nodige scheldwoorden.