"Aso" - wie is dat?

Discussion in 'De lounge' started by SushiLover123, Mar 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

dat had ik nou echt nooit verwacht bij jou! bij maud zie ik eerder een hockey-meisje voor me ;)

2. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

Nov 3, 2009
    7,182
    6,580
    113
    Ik moet zeggen dat ik sommige dingen die hier gezegd worden best aso vind, bijv roken in bijzijn van je kind en onnodig hard rijden met onnodig harde muziek.

Dit is wat ik zelf kan bedenken:
    - fietsen op de stoep, omdat ik anders moet omfietsen. Ik fiets trouwens nooit als er kinderen aan het spelen zijn (maar dan moeten ze ook van 'mijn' fietspad af ;)) en ik ga steppend de hoek om.
    - te weinig aan andere mensen vragen hoe het met ze gaat

3. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Ik vind fietsen op de stoep zeker zo aso als roken in het bijzijn van je kind. Weet je hoe gevaarlijk dat is!

4. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    hoi wij zijn niet aso.... maar mijn man vind het niet nodig om sociaal correct te zijn... en floept er makkelijk iets uit..... als we bijv aan het winkelen zijn en hij is ergens boos over dan loopt hij gerust vloekend over straat.... nou ja vloekend.... vorige keer hadden we een meningsverschil bij de bank....... onze pas was ingeslikt door hun eigen pinautomaat en we moesten echt tanken.... beetje ongelukkige situatie en de vrouw achter de balie zei dat de pas pas de volgende morgen eruit kon worden gehaald.... tja dan staan we buiten en staat mijn man hard te godveren....... dan zie je wel eens mensen kijken ja.....

maarja.... aan de nadere kant kan ik het ook wel weer van hem waarderen...... ik heb er zelf moeite mee om eens flink boos te worden soms..... het is beter dan opkroppen.... hij scheld geen mensen uit ofzo.... en tegen de balie mevrouw is hij ook beleefd en netjes..... maar buiten moet hij dan even flink schelden....en dan denk ik is mijn man nou de enige die dat doet???? want ik hoor nooit mensen schelden op straat...

gr Jose

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,156
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    veel mensen vonen mij asociaal overkomen door mn Amsterdamse accent, is gelukkig al een stuk minder.

6. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    Hey zo ben ik ook. hahaahahahaah

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik zou niet weten of vrienden of familie me aso vinden. Ik ben eigenlijk vaak terughoudend en erg verlegen en heel erg beinvloedbaar door andere mensen...daar zou ik wel vanaf willen..ik kan bijvoorbeeld nooit nee tegen iemand zeggen. Het enige aso wat ik wel eens doe is dat ik de auto van me man als prullenbak gebruik haha als ik iets in me jas heb zitten dat me niet bevalt gooi ik het onder het rijden uit me jas en dat word vaak pas 2 maanden erna uit de auto gevist

8. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Oh mijn vorige auto was ook 1 grote afvalbak maar nu hebben we een 'nieuwe' en nu probeer ik het bij te houden. Met die vorige auto schaamde ik me gewoon om mensen mee te nemen haha

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja en me man doet het ook onze auto is echt een vuilnis belt. maar we maken hem gelukkig vaak schoon dat scheelt.:D terwijl thuis kan ik echt niks van rotzooi hebben

10. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

ja ik ben wel aso. Ik kan een hele grote bek hebben en zeg alles wat ik vind en wat ik denk. En dat komt er vaak erg grof uit.
    Alhoewel ik wel moet zeggen dat sinds dat René er is het een stuk minderder is geworden.

11. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik vind mezelf totaal niet aso. Probeer altijd beleefd te zijn, houd rekening met andere.

Al kan ik soms wel mensen negeren. Bv als ze iets aan het vertellen zijn wat me niet boeit. Dan kan ik in het begin nog net alsof doen, maar als ze maar door blijven gaan negeer ik ze op loop weg.
    Dus wel een beetje aso trouwens.

12. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    vind mijzelf ook bepaald niet aso, behalve als ik in me tuutje zit, maar dat komt door de andere weggebruikers..maar dat is dan meer mijn irritatie..vraag me nog steeds af of die mensen hun rijbewijs niet bij een pakje boter hebben gekregen..;)

als ze op een weg waar je 80 mag, maar 50 gaan rijden, dan ga ik bumperkleven en zit ik in me tuut naar voor en naar achter te bewegen, met andere woorden rij es dooooor..je zou eigelijk van die borden in je auto moeten hebben liggen, waar dan op staat..'gaspendaal is rechts!' Of 'kijk naar rechts, daar gaat je broer de slak!';)

13. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    ik vind mezelf niet aso, maar er zijn wel dingen die anderen als aso kunnen beschouwen.
    ik rook (buiten), soms waar alyssa bij is.
    het onkruid in de voortuin staat standaar te lang in de grond.
    onze kliko staat vaak te lang aan de weg. (probeer hem tegenwoodig op onze oprit te zetten)
    moet nodig de peuken onder de steen bij de regenpijp opruimen.
    ik kan nogal explosief reageren als ik boos ben.

best een behoorlijk lijstje en er staan ook echt wel dingen tussen die ik zelf ook best aso vind.
    als je het hele plaatje neemt en je kent me dan valt het heel erg mee.
    met vrienden hadden we laatst nog zo`n zelfde discussie en toen vonden ze ons gelukkig niet aso.

liefs doris

14. :$ Sorry vind dat idd ASo

15. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    tattoos aso? Nou hier dan ook.

2 jaar geleden waren we op vakantie en zaten in een klein gezellig hotelletje buiten het seizoen. Bijna niemand aanwezig tot er een hindoestaanse surinaamse familie bij kwam (opa, oma, kinderen en kleinkinderen uit Amsterdam). Gezellig ruidluchtig niets mis mee.
    Wij lagen in het zwambad en ik had ze al wat vreemd zien kijken. Ik heb een vrij grote 'tribal' onder op mijn rug maar vriendlief heeft een tattoo van FC twente op zijn rug. Hoor ik ze zeggen toen ze langs liepen "ssst laten we maar een beetje voorzichtig zijn". Later een heel leuk gesprek gehad met ze, bleken ze inderdaad te denken met een "echte hooligan" van doen te hebben :D:D.

Nou, we werken allebei bij de bank en worden eerder als kak gezien dan aso :D

16. Revolucia

Revolucia Actief lid

Apr 10, 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Hmm... ik aso?? Voor de mensen die me op het eerste gezicht zien (deels buitendienstfunctie, dus altijd keurig aangekleed en opgemaakt) misschien niet, maar ondertussen:

- hou ik ook vreselijk van veel te harde muziek (metal) met het raam (of het dak toen we nog een cabrio hadden, da's helemaal erg) van de auto wijd open
    - rook ik achter de kinderwagen (al schaam ik me dan wel) en gooi ik de peuken vervolgens op straat
    - heb ik een tattoo die je niet ziet
    - weet ik meer van bier en voetbal dan de gemiddelde vent
    - bega ik per rit ook wel een verkeersovertreding of 3...

Het enige wat ik niet doe is schelden, niet buiten en niet binnenshuis. Ik heb het temperament en de woede wel, maar ben er gewoon te geremd voor. Lijkt me zooo heerlijk, om alles er ff lekker uit te gooien!! Dus dan maar weer Atreyu of Bullet for my Valentine op en meegillen (maar is toch niet hetzelfde...)

Share This Page