Aso?

Discussion in 'De lounge' started by Zara75, Oct 6, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Zit in de trein naar m'n werk en ben letterlijk gevlucht naar een andere coupé.
    Er zat er eentje een broodje haring met ui oid te eten ( om 9 uur 's morgens lol, hoe kom je erop) en ik ging echt bijna kokhalzen door de stank. Ik vind het echt aso, wilde er eigenlijk iets van zeggen..
    Hoe moeilijk is het om een beetje rekening met elkaar te houden?
    M'n maag is nu helemaal van slag erdoor..

mamaloe250 likes this.
  2. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Waar je trek in heb om 9.00 s morgens :eek:

3. floppie888

floppie888 Bekend lid

Sep 3, 2014
    793
    549
    93
    Waar koop je uberhaupt een broodje haring om 9 uur? Ik zou het ook vies vinden en ergens anders gaan zitten.

Ik heb ook wel eens, tijdens de eerste weken van de zwangerschap tegenover iemand gezeten die onwijs uit zijn mond stonk en uitgebreid aan het bellen was. Ik ben toen ook ergens anders gaan zitten.

4. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

Oct 16, 2013
    3,060
    2,403
    113
    Female
    Dat vind ik nu van pindakaas of salami. Dat ruikt ook zo sterk, maar ja... er is geen verbod op ‘stinkende of sterk ruikende’ etenswaren.

Leven en laten leven denk ik dan en een plek opschuiven :thumup:

Bailey07, MaMa, puzzelstukje and 13 others like this.
  5. Niveah

Niveah Fanatiek lid

Dec 4, 2014
    3,528
    1,391
    113
    Female
    Ik vind dit niet aso. Snap wel dat jij het niet lekker vind zo vroeg op de ochtend. Maar als diegene niet eens mag eten wat hij wil..

6. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Hahahahaha ja indd wel een beetje onsmakelijk, maar stiekem moet ik best wel lachen hierom

7. dreumesje

dreumesje VIP lid

Jan 7, 2014
    7,561
    1,863
    113
    Female
    Mee eens.

8. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    1,117
    590
    113
    Ik had het aso gevonden als jij die persoon had aangesproken op het eten van een broodje haring. Ten eerste is vis veel gezonder dan pasta ten tweede, wie ben jij om te bepalen wat in de ochtend is toegestaan als ontbijt?

9. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Haha getver, zou ik ook niet blij van worden op de vroege morgen. :p Maar aso vind ik het niet.

Chocolat and Hopsatee like this.
  10. Marchella

Marchella Niet meer actief

Als je nou ook al niet meer zelf mag weten wat je voor broodje eet in de trein..
    Als hij/zij zich nou zat te bezatten of te blowen, was het nog wat anders geweest.

Neemt niet weg dat ik de geur van een broodje haring ook om te kotsen vind hoor. Of dat nou om 9 uur in de ochtend, 15 uur in de middag of 20 uur in de avond is. Maar dan ga ik toch fijn ergens anders zitten.

MaMa likes this.
  11. Phloxx

Phloxx Niet meer actief

Ik zou zelf nooit zoiets eten in de trein, maar om er iets van te zeggen als een ander dat doet vind ik ook weer wat ver gaan.

Chocolat and Hopsatee like this.
  12. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

Jan 17, 2014
    3,675
    80
    48
    Mars
    Net zo aso als mensen die parfum ophebben of hun kleding wassen met robijn of die zweten, of mintjes eten, of salami, pindakaas, die gerookt hebben (bleegh, kunnen die mensen nu geen rekening houden met mij, dat ik dat vies vind ruiken :p, kan niet iedereen gewoon opzouten in de coupé waar ik zit.. vind andere mensen op de vroege ochtend sowieso irritant :p:roflmao:).

Niet aso dus.

Was wel aso geweest als je er wat van gezegd had :)

Maar goed dat je ergens anders bent gaan zitten! De juiste oplossing! :thumup:

13. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Aso?

Haha nee ik vind dat niet aso... een mens eet gewoon..
    als je al niet eens meer zelf mag kiezen wat je eet zonder dat anderen dat vervelend vinden....:o:

14. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

Aug 1, 2013
    1,735
    10
    38
    Bah, ik zou er ook onpasselijk van worden en naar een andere coupé vluchten.
    Je kan er niets van zeggen, maar heel sociaal vind ik het ook niet...

15. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Jakkes! 9 uur 's ochtends! En ik krijg sowieso al kotsneigingen van haring, dus ik was ook weggegaan ;)

Hier had ik ook niks van gezegd. Het is eten... Hoewel er vaak wel in de trein staat dat sterk geurend eten verboden is. Zo werd ik als puber een keer de trein uitgezet met een bakje patat:roflmao:
    Dat vind ik overigens ook hatelijk, mensen die in de spits patat eten in de trein. En hoewel het officieel verboden is, durf ik er niets van te zeggen.
    Ik spreek overigens wel bijna altijd blèrende mensen in de stiltecoupé aan.

16. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Vies vind ik het wel maar aso? Nee dat zou ik vinden als jij er iets van had gezegd. Je kunt niet met iedereen rekening houden. Pindakaas stinkt ook...

Be Happy likes this.
  17. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Trouwens, in de categorie sterke geuren:
    Ik zit as we speak in de wachtruimte op het station (het regent). Naast mij zit een man met twee doorweekte honden, en die lúcht die daar vanaf komt! Niet te harden! Hoe langer ik hier zit, hoe misselijker ik word.

Valt dit ook onder aso?o_O
    Iets van zeggen of zelf in de regen gaan zitten?:oops:

MaMa, Sado, Hopsatee and 2 others like this.
  18. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

Oct 9, 2016
    899
    286
    63
    Ohh ja irritant idd,mensen die patat eten in de trein. Ik krijg er altijd zo'n honger van! Zit je dan een uur in een naar patat ruikende trein met knorrende maag :roflmao::roflmao:

19. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,861
    5,121
    113
    Home
    Tsja wie weet is die persoon al uren op niet iedereen leeft het zelfde ritme en had daar zin in
    En nee ik vind niet dat je daar iets van kunt zeggen

Be Happy and Prettykitty like this.
  20. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Niet aso, maar lekker is wat anders....
    Ik had me hier wellicht aan lopen ergeren, maar had er niks van gezegd.

Share This Page