Asociaal!

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 10 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

goed dat je hem ff op zn nummer gezet hebt.

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Inderdaad hartstikke asociaal! Vind dat jij ook heel netjes bent gebleven, ik was waarschijnlijk wel even tekeer gegaan.. :)

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Idd asociaal, maar je hebt het meesterlijk opgelost :D

4. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Wat een kl**tviool zeg...bah!

Zo heb ik bijna iemand aangereden(scheelde dus heel weinig), die kwam als een normale fietser aangereden, zonder ook maar kenbaar te maken, zijn fiets omsloeg het zebrapad op, er afsprong en mij een middelvinger gaf, omdat ik als een gek in de ankers moest. Ik was op dat moment zo geschrokken, dat het niet in mij op kwam om er even wat van te zeggen.....

Hier in de stad zijn heel veel VOPs, maar als je ziet hoe weinig mensen voetgangera voorrang geven....echt schokkend!

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

nou wel of geen voorang, ja, wel zeker boeiend!
    die man moet gewoon de verkeersregels gaan leren en toepassen. Klaar! Ik vermoed dat deze man net zo lief door rood rijdt MET kinderen erbij, die leren dus vooral hoe het niet moet. trieste zaak.

voor de rest ben ik het helemaal met je eens!

6. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    you go girl

wat bestaan er toch maffe mensen

7. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik hoop dat er een heleboel mensen in de buurt waren toen je hem even de waarheid vertelde!

Pfftt wat een pipo!

8. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Nou ik bedoelde meer de discussie hier in dit topic daarover, en niet zozeer over wat de verkeerregels zijn:)
    Verder is er ook nog zoiets als gezond verstand en oplettenheid. Mij is geleerd om ook goed te kijken voordat ik een zebrapad oploop of er zelf een tegemoet kom rijden en er nooit vanuit te gaan dat een andere zich vast wel aan de verkeerregels houd.

9. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    fantastisch opgelost!:D

Wat een misselijke vent zeg. Goed voorbeeld voor zijn kinderen...

10. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik ben benieuwd of hij nog wat zegt straks als je je dochter weer bij school ophaalt.
    Goed gedaan trouwens.

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    achterlijk zeg.

Weet je wat ook zoiets is, mensen die een VOP overfietsen en dan denken dat ze voorrang hebben, daar word ik echt doodmoe van. Vorige keer nog een fietser die als een malle aan kwam fietsen, de auto voor mij stond stil voor een VOP ivm voetgangers, voetgangers weg, hij gaat rijden, komt die fietser, auto rijdt door, fietser schrikt, begint hele woordenwisseling met die man.

Booooooh

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

Super aso zeg! Maar goed van die opmerking terug!

13. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Wat een asociale actie van die man!
    Nou, mijn bloed zou ook koken zeg! Wel geweldig dat je hem nog even op zn nummer hebt gezet haha.
    Ben benieuwd of je nog een reactie terug krijgt.

14. glimworm

glimworm Niet meer actief

#34 glimworm, 10 okt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 okt 2012
    het gaat er in dit topic ook niet om wat precies de verkeersregels zijn, zolang mensen ze maar kennen en zich eraan houden.

Jouw eerdere bericht komt op mij over alsof het uitschelden erger is dan met de fiets doorrijden over een zebrapad terwijl er al iemand opliep en die gewoon voorrang had!

Gezond verstand en oplettendheid mist er idd bij een hoop mensen (en daarmee doel ik op de man op zijn fiets ;)) soms is het helaas nodig om ze daar even op te attenderen.

15. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Wat een achterlijke vent! Goed van je dat je later nog iets tegen hem gezegd hebt!

16. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Nou vreselijk asociaal ja zeg pffffffff zou het liefst dan diegene zo van zijn fiets trekken.
    Had net iets soortgelijks, ik loop gewoon op de stoep in het winkelcentrumpje in onze wijk, komt er vent over de stoep aanrijden die blijkbaar bij een bepaalde winkel moest zijn. Begint dus ook te tringelen met zijn fietsbel of ik effe aan de kant wil NOUJA!! Geen stap aan de kant dus he, flikker ff snel op met je fiets op de stoep grrrrrrrrrrrr..:x

17. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Heerlijke reactie van je! Duidelijk en toch niet onbeschoft! Ik hou daarvan!! :D

18. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Wat een aso !

19. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

jeetje moet zeker niet gekker worden je had daar gewoon voorrang
    wat een asso zeg
    goed van je dat je het er niet bij hebt laten zitten en je er toch iets van gezegt hebt echt heel erg stoer van je
    wat een mensen leven er ook eh bah;)

20. Smnee

Smnee Niet meer actief

je hebt goed gereageerd hoor! wat een rare vent, dat die dan ook nog in het arabisch gaat lopen schelden... die kinderen leren goede manieren hoor :)

Deel Deze Pagina