Asociale acties van buren

Discussie in 'De lounge' gestart door Madelie, 28 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    As we speak zijn er buren aan het boren, zagen en timmeren. Om 23.10 uur! Zwaar asociaal in mijn ogen op dit tijdstip.

Welke asociale situaties heb jij met je buren meegemaakt dat je denk, WAAROM?

2. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Midden in de nacht ruzir buurman met zijn zoon (12) echt om 2.00 ofzo dan moet datkind toch allang slaprn? En in elk geval niet zo hard ruzie maken dat wij er wakker van worden

3. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.038
    16.544
    113
    Ik vergeet nooit meer dat ik 3 dagen na de bevalling thuis kwam, niet kon lopen helemaal niks en dat de buurman even hardcore opzetten om in huis te gaan sporten. Die kerel mag nog steeds blij zijn dat ik gekluisterd was aan bed en dat mijn man de gene was die naar hem toe ging. De ramen trilde, mijn bed trilde en onze zoon kon er niet door slapen. Nou mij had je hoor. :roflmao:

Wat een asociale buren heb jij zeg. :eek:

klarinet vindt dit leuk.
  4. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Misschien had buurman ruzie met zijn zoon omdat hij weigerde naar bed te gaan :D Nee grapje, knap asociaal ook inderdaad om mensen zo in hun nachtrust te storen.

5. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Fijn thuiskomen :confused:

LolaBloem en Ysabella vinden dit leuk.
  6. SDonya

SDonya Niet meer actief

Denk dat je buurman dat ook niet leuk vond... Ik persoonlijk zou dat niet asociaal maar juist sneu vinden.

wwrr, MaMa, Anna1083 en 13 anderen vinden dit leuk.
  7. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Mijn buurjongetje (5 of 6 jaar) had laatst ook ruzie met zijn oma waar ik wakker van werd. Was rond half 12 ofzo. Hij wilde niet gaan slapen :rolleyes:
    M'n buurman vind het ook prettig om harde muziek op te zetten (het is een Antiliaan, heel gezellig meestal :roflmao:). Maar als mijn dochter naar bed gaat tussen de middag en 's avonds loop ik even naar 'm toe om te vragen of het wat zachter mag en daar wordt dan ook niet moeilijk over gedaan.
    Verder geen problemen met ze. Aan de andere kant woont een vent alleen, we groeten elkaar en dat is alles :)

8. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Een paar huizen verder woont een stel wat meerdere avonden per week zo een stink-ding in de achtertuin aan zet... zo af en toe vind ik helemaal niet erg, maar het is nu bijna dagelijks! En het vervelendste ervan is dat je de ramen aan de achterkant dicht moet doen, anders stinkt het binnen naar de rook (en daarbij slaapt onze dochter aan de achterkant, die wil ik ook niet in die lucht).

Meerdere buren hebben er al eens wat van gezegd, maar het zijn blijkbaar gevalletjes ‘bord voor hun hoofd’.

Verder zijn we omringd met ontzettend fijne buren!!

Yellowsun vindt dit leuk.
  9. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Het is niet asociaal ofzo, maar ik baal er altijd behoorlijk van dat de zoon van mijn buren (volwassen man, met gezin) als hij bij zijn ouders is, altijd in de achtertuin gaat staan roken. Heb ik die stank in huis en in de slaapkamers van de kinderen. Ik snap dat hij niet binnen rookt, maar ik vind het echt heel vervelend...

Huismuisie, Chocolat, maartje84 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Heb m net even gekopieerd uit de biechtstoel:
    Zit me hier enorm op te vreten over de buurman. Het is kei warm, maar ik kan de ramen niet open zetten omdat hij zo’n klote vuurkorf aan heeft staan. Dit nog los van de muziek die hij buiten hard aan heeft staan en het dronken geschreeuw van hem en zijn vrienden.
    Die stank hangt helemaal in mijn huis, ben boos, krijg koppijn er van en irriteer me mateloos.
    De wekker gaat hier over 4 uurtjes en kan niet slapen zo.
    Helaas denkt onze buurman dat deze aardkloot van hem is en heeft “klagen” bij hem dus ook geen zin.

Ga lekker binnen zitten met jegeschreeuw, zet die shit muziek uit, doof die vuurkorf en laat me slapen!!!!!

11. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.002
    3.664
    113
    Laatst zat ik in de tuin bij iemand en die had der kleinkinderen op bezoek hoor ik ineens een kind van een jaar of 4@5 een actje opvoeren van welke soort wijnen ze allemaal had merlot chardonney enz. Haar oma speelde dus mee met een soort van restaurantje spelen.

Is niet echt een asociale actie maar wel een actie waarbij ik dacht is dit serieus met een net schoolgaand kleutertje.

Madelie vindt dit leuk.
  12. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Vreselijk aso ook. Die vuurkorven veroorzaken vaak ontzettend veel rook.
    Bij mij hadden buren onlangs zo'n houtblok die je bij het tuincentrum kunt kopen aangestoken. Ik ben serieus naar buiten gelopen omdat ik dacht dat het huis van de buren in de fik stond :confused:

Heb trouwens zelf net de politie gebeld omdat het electrisch zagen en getimmer maar door ging. Was er helemaal klaar mee. Zal je net zien, zijn ze ineens stil o_O

13. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Emmertje water over de korf gooien?

Madelie vindt dit leuk.
  14. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.682
    3.126
    113
    Vrouw
    Brabant
    Peuken (die nog branden) in onze kattenren gooien. Gooide ze gewoon terug overigens :rolleyes:
    Iedere dag tot 7 of 8 uur smorgens hardcore aan en in het weekend vrienden die schreeuwde in de tuin. Allemaal aan de pillen.
    En als je vroeg of het minder kon dan beloofde ze het te doen maar deden het nooit.

Het mooie was dat we een keer een briefje in de deur kregen dat ze een feestje zouden houden en dat er geluidsoverlast kon zijn. Maar omdat ze nooit feestjes hadden stuurde ze dit briefje.

Elke .. fucking .. dag .. hadden ze een feestje!! :mad:

Zo blij dat we daar weg zijn. En zo veel medelijden met de mensen die er nu wonen. :eek:

Popidepi en LolaBloem vinden dit leuk.
  15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ze laten hun honden in de tuin poepen. Zo asociaal, als ze weg zijn laten ze de deur open staan, zodat die beesten de tuin in kunnen.

16. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Niet asociaal maar heel irritant: onze overbuurjongen oefent elke dag in de tuin met basketballen. Ik word gek van dat gedreun. vooral als hij het 's avonds nog doet.

LolaBloem vindt dit leuk.
  17. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Daar heb je best een punt maar voelde best asociaal omdat ik er wakker van werd. Ik kan het idd beter van die kant bekijken.

SDonya vindt dit leuk.
  18. Manolito

Manolito Fanatiek lid

12 sep 2016
    2.654
    2.100
    113
    Buren naast ons die roken in de tuin.
    Lekker al die vieze rook in onze slaapkamer.
    Prima als iemand rookt maar ga lekker binnen zitten met je gestink.

Achterburen die echt overdreven vaak de (puber) kinderen tot diep in de nacht buiten laten feesten.
    Je moet dan wel je raam dicht hebben om nog enigszins geschreeuw, gekrijs en muziek vrij te kunnen slapen.

Overburen die hun etensresten op het veld gooien voor de vogels. (Eeh..ratten zal je bedoelen)

Verder een fijne buurt hoor

19. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Wij hebben nooit last van onze buren. We wonen in een flat waar iedereen weleens wat van elkaar hoort, maar niemand klaagt. Mijn buurman heeft vaak harde muziek aan, mijn kinderen slapen er gewoon doorheen dus geen reden om te klagen.
    Denk dat wij eerder onder de noemer aso zouden vallen.
    Mijn onderburen horen mijn kinderen elke dag wel. Vooral sochtends ben ik daar altijd bang voor.
    Maar onder ons woont een hele lieve vrouw. Als ik haar zie in de hal zegt ze ook altijd ik hoor ze wel hoor. Maar ik vind het helemaal niet erg, het leeft.

Chocolat, Manana, Zusterke en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.906
    386
    83
    Wat ben ik blij met mijn buren nu ik dit allemaal lees... we wonen hier nu 2 jaar. Zelden tot nooit overlast maar ervaar het niet zo. Wel stank van de huisdieren van de buren, enige wat ik echt vervelend vind. En kinderen om 7 uur in de ochtend in de tuin gooien op zondagochtend (kinderen gillen vaak)

Vorige huis, man man. Hele aso buurman met keiharde hardcore. Heb er stress van gehad!! Mijn kraamtijd was er een stuk minder leuk door. Klagen bij hem hielp overigens wel hoor. Na 3 maanden een relatie met onze buurvrouw kregen ze ruzie en was hij weg.

Deel Deze Pagina