Ik heb in een soortgelijke situatie geantwoord: mijn excuses, dan heb ik ongetwijfeld een bordje gemist waar op stond dat dit uw plaats is. Kunt u mij vertellen waar de eigendomsbewijzen verkocht worden, het lijkt mij namelijk ook handig een eigen parkeerplaats bij de supermarkt. De mevrouw was te verbijsterd om nog te reageren....
Nou, als die vrouw er al langer stond te wachten vind ik dit geen nette reactie van jou. Beetje haantje de voorste gedrag...
Ik had er bij kunnen zetten dat we gelijktijdig aan kwamen rijden en deze mw claimde dat dit haar plek was. Dus deze reactie kwam ook vanuit een stukje verbazing van mijn kant. Daarnaast, als iemand tegen mij begint te schreeuwen en agressief begint te doen, ben ik degene die netjes moet blijven? Fijn dat dat dan gelijk haantje de voorste gedrag is en ontzettend bedankt voor je opbouwende reactie.
of die vrouw nou wel of niet stond te wachten dan had ze normaal kunnen praten. maar sommige mensen kunnen dat niet als iemand agressief gaat lopen schreeuwen kan ik echt niet meer rustig blijven en zou negeren dan ook knap lastig vinden.
Ik vind het heel knap als iemand rustig kan blijven als er tegen ze geschreeuwd wordt. Ik hoop dat ik dat ook kan, mocht ik in zo'n situatie terecht kom. Maar ik vrees dat ik dan ook ga schreeuwen. Uit onmacht. Mijn man kan dat wel. Die werd ook een keer door een aso wijf uitgefoeterd. Die heeft haar laten schreeuwen, heeft niks gezegd. En toen ze ophield zei hij alleen: Klaar? Mooi, dan ga ik nu weer verder. Ik zou willen dat ik dat kon.