Asociale mensen.. Wat moet je ermee?

Discussie in 'De lounge' gestart door WinterBird, 23 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meedje

meedje Niet meer actief

Ik heb in een soortgelijke situatie geantwoord: mijn excuses, dan heb ik ongetwijfeld een bordje gemist waar op stond dat dit uw plaats is. Kunt u mij vertellen waar de eigendomsbewijzen verkocht worden, het lijkt mij namelijk ook handig een eigen parkeerplaats bij de supermarkt.
    De mevrouw was te verbijsterd om nog te reageren....

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Nou, als die vrouw er al langer stond te wachten vind ik dit geen nette reactie van jou.
    Beetje haantje de voorste gedrag...

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

De vrouw stond al wel te wachten... Ts had het alleen niet in de gaten. Dan is dit niet gepast ;)

4. meedje

meedje Niet meer actief

Ik had er bij kunnen zetten dat we gelijktijdig aan kwamen rijden en deze mw claimde dat dit haar plek was. Dus deze reactie kwam ook vanuit een stukje verbazing van mijn kant.
    Daarnaast, als iemand tegen mij begint te schreeuwen en agressief begint te doen, ben ik degene die netjes moet blijven?
    Fijn dat dat dan gelijk haantje de voorste gedrag is en ontzettend bedankt voor je opbouwende reactie.

5. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.922
    5.236
    113
    Home
    of die vrouw nou wel of niet stond te wachten dan had ze normaal kunnen praten.
    maar sommige mensen kunnen dat niet

als iemand agressief gaat lopen schreeuwen kan ik echt niet meer rustig blijven en zou negeren dan ook knap lastig vinden.

6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Als je dit meteen erbij had geschreven was het heel anders op mij overgekomen, maar geen dank hoor.;)

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik vind het heel knap als iemand rustig kan blijven als er tegen ze geschreeuwd wordt. Ik hoop dat ik dat ook kan, mocht ik in zo'n situatie terecht kom. Maar ik vrees dat ik dan ook ga schreeuwen. Uit onmacht.
    Mijn man kan dat wel. Die werd ook een keer door een aso wijf uitgefoeterd. Die heeft haar laten schreeuwen, heeft niks gezegd. En toen ze ophield zei hij alleen: Klaar? Mooi, dan ga ik nu weer verder. :D
    Ik zou willen dat ik dat kon.

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik kan dat ook niet, met een beetje pech zit het me dan ook nog de hele dag dwars;)

Deel Deze Pagina