Dat snap ik wel dat je daar foto's van wilt zien idd.. Ik heb wel eens mensen gehad die vroegen of ik het t shirt op 20 verschillende manieren wilde meten.. van schouder tot schouder en oksel tot oksel en oksel naar beneden en bij de buste.. ammahoela zeg.. leipo.. Ook 1 man ooit. Hij bood een paar euro op een duur product. Dus ik stuur van nee bla bla ik wil minimaal zoveel. Krijg ik terug, dit is marktplaats dus ik betaal wat ik wil ja?dus ik haal het voor zoveel euro nu op. Stuur me je adres. Drie keer raden of hij die kreeg
Ooit gehad dat toen ik nog mooi was mezelf in een jurkje op marktplaats had gezet zodat dames konden zien hoe het viel. Kreeg ik denk ik een reactie van een vent die begon over de maten en zo verder info wilde. Jeggg. Blij dat ik mn gezicht er niet bij had gezet. (Zou ik toch nooit doen)
Gisteren zag ik een advertentie van iemand die teksten van mijn website letterlijk had gekopieerd en een afbeelding van mijn site had gebruikt waar zelfs mijn logo duidelijk op stond. Het gebeurt wel vaker en dan stuur ik netjes een mail dat er copyright op zit en of ze het van marktplaats af willen halen. Ik krijg altijd hele nette excuusmails terug. Maar gisteren een dame die redelijk explosief reageerde dat ik vast toe was aan vakantie, en dat het idioot was om meteen met een dreigement te komen. Terwijl ik nergens mee gedreigd had, gewoon een net verzoek om het te verwijderen. Die was vast toe aan vakantie
Ik heb er wel een hekel aan als iemand een bod doet en je een mail stuurt dat het bod is geaccepteerd, dat ze dan niks meer laten horen
jaa hier ook best wat irritatie puntjes zo had ik mijn fiets erop staan een moederfiets, duidelijk aangegeven dat ik hem niet voor een bodemprijsje ga wegdoen, krijg je een bod daar koop je niet eens een step voor nu ook netjes aangegeven hier en daar wat roestplekjes hierop had ik de prijs al aangepast, komen ze net kijken voor de fiets oo ja hij heeft wel wat roestplekjes uhm jaa klopt staat ook in de advertentie, en ik heb het nog aan de telefoon verteld
Een keer heel erg mee gemaakt. Ik had mijn stokke v4 van 9 maanden oud te koop gezet voor 850 euro (zaten verschillende accessoires bij en bon, garantie etc) en iemand wilde die graag voor 500 euro kopen. Mijn man smste terug dat hij wilde zakken tot 800. Die man reageerde vervolgens dat mijn man k.k(sorry voor het woord..) gek was en hem dan wel wilde voor 550 met zijn vrouw erbij (mij dus). Nou echt we wisten gewoon niet wat we mee maakten! Vond dat echt het laagste van het laagste! Mijn man heeft toen ook een hele erge onbeschofte sms terug gestuurd en de meneer zijn nummer geblokt.
Nou ik had laatst iemand die iets kwam ophalen. Mevrouw kwam al bijna 3 uur te laat. En toen ze er was stuurde ze mij een bericht dat ze er was en bleef in de auto zitten op onze privé parkeerplaats voor de deur. Ik vroeg mij echt af of ze überhaupt wist wat een deur en een deurbel was Vond dat zo raar
Snap niet wat hier asociaal aan is? Mag de verkoper toch zelf weten of ze die moeite wel of niet wil doen? In de winkel koop je geen hele stapels, op mp wel en daar is de prijs dan ook naar. Jouw keuze of je de gok waagt of niet.
Ik verkocht laatst een broodmand van Riviera Maison. Mooie foto's gemaakt etc. Mailt er iemand: DIE IS NIET VAN RIVIERA MAISON, OPLICHTER! Met een foto van haar RM-broodmand erbij. Op die van mij stond BREAD en op die van haar stond BROOD. Maar de echte is met BREAD in ieder geval. Ik wist verstandelijk dat ik er totaal geen aandacht aan moest schenken maar kon het niet negeren. Heb een link van de RM-website meegestuurd en daarbij de boodschap: wedden van wel, gekko. Misschien voortaan beter zelf kijken of de spullen die je koopt echt zijn :x Nooit meer wat gehoord
Heel herkenbaar, had ik laatst toevallig, en kreeg ik vandaag een bod op een ander iets wat erop staat, van dezelfde persoon, heb de mail maar verwijderd en het bod ook!
Ok dus jij zou het zo wel kopen ook al weet je niet wat erin zit? Vreemd hoor.... Maar goed, ieder zijn ding 😂
Het was de manier waarop... En eerlijk zou jij zomaar een pakket kopen waarvan je niet weet wat erin zit? Ze vroeg 60 euro voor zoals ze het opnoemde 20 kledingstukken.....dan wil ik wel weten waarom het zo duur is. Want als het alleen zeeman is, verwassen en verschoten...voor die prijs kan ik het dan met wat extra nieuw kopen.... Een andere verkoper stuurde gewoon een foto met alles uitgespreid op de vloer langs elkaar zodat je een overzicht hebt...zoveel moeite is dat toch niet?
Dit is mij ook overkomen. Geboden op vriezer, kon m 2 dagen later ophalen en een uur voor afspraak kreeg ik een mail dat mevrouw hem voor het dubbele had verkocht. Ik was erg boos. Een deal is een deal. Ik heb toen wel een duidelijke mail teruggestuurd. Nooit meer wat van gehoord natuurlijk. Verder wel de meest asociale reacties gehad op mijn advertenties. 100 euro lager bieden bijvoorbeeld, of alleen een doos merci willen geven etc. tja...
Mijn man kweekt kanaries. Hij was laatst op marktplaats aan het kijken en hij komt een advertentie tegen van iemand die een foto gebruikte van de vogel van mijn man! Mijn man stuurde hem een mailtje met de vraag of hij de vogel van de foto nog had (gewoon om de verkoper uit zijn tent te lokken). Krijgt hij een mailtje terug met: 'jazeker!'. Mijn man reageert vervolgens met: 'Dat is vreemd, want dat vogeltje vliegt momenteel in mijn voliere. Dus u gebruikt mijn foto. Geen probleem verder, maar ik zou het fijn vinden als u voortaan toestemming vraagt.' Krijgt mijn man terug: 'K.nker toch op!' Vreemde en asociale mensen soms op internet.
Niet zozeer een asociale reactie, wel een asociale actie. Ik heb ooit eens gehad dat we ruim een half uur moesten rijden voor een poppenwagen. Omdat ik de weg niet goed wist had ik deze nog gevraagd en erbij gezegd dat we niet in de buurt woonden. De weg bleek makkelijk te vinden en we waren keurig op tijd. We hebben meerdere keren aangebeld maar niemand deed open. Toen hebben we opgebeld, geen gehoor. En we hebben nog een poosje gewacht. Niemand. Op een gegeven moment zijn we maar weggereden. Toen we bijna thuis waren belde ze me terug. Of we nog kwamen. Dus ik heb het hele verhaal verteld. In het begin zei ze dat het niet klopte en dat ze er wel waren. Toen zei ze dat ze boodschappen was gaan doen. Ze ging er vanuit dat haar man wel thuis bleef. Ik zei, nou lekker is dat dan. We hebben echt ver gereden voor niets! Ja dan mochten we het nu wel ophalen, nu was ze er wel. Nou laat maar
Jeetje wat een verhalen! heel veel komen mij bekend voor. Had laatst ook dat iemand iets wilde kopen en hij berichte ik kom straks wat is je adres. Dus ik terug gestuurd dat ik niet thuis ben dus dat gaat niet. Nou kreeg toch een mail terug, hij was gewoon pissig. Snap het gewoon niet, als iemand zo reageerd koop je toch niks meer bij die persoon. Net wat een ander ook al zei jammer dat je geen feedback kan geven. Die meneer van de fiets was al 8 jaar lid dus lijkt mij dat hij wel weet hoe het werkt en dan zo reageren. Als het te lang duurt voor hem gaat hij maar schelden. Hallo ik heb ook een leven kan niet direct reageren.