Asociale reacties op marktplaats

Discussie in 'De lounge' gestart door Deedee91, 19 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Gefrustreerd ja...dat is het eerste dat in mij opkomt...

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Meestal valt het mee, maar ik krijg wel eens reacties als 'die fiets is voor 25 Euro van mij, ik kom hem vanavond ophalen'...eh, nee, die fiets gaat niet voor 25 Euro weg en ik heb ook nooit gezegd dat hij voor jou is.
    Ook wel eens problemen gehad met een vrouw die me een vestje van Z8 had verkocht, waarvan de hele binnenvoering kapot was. Vervolgens mail ik haar terug, schrijft ze dat ik dat vast zelf met mijn scherpe nagels kapot zou hebben gescheurd, right ;).

Zit nu ook zelf weer met dingen op MP waarbij je geen reactie meer krijgt nadat ze akkoord zijn gegaan met het bedrag, geld niet wordt overgemaakt etc. Zo irritant.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen gehad gelukkig!

Eens een wastafelmeubel verkocht, een man wilde 'm halen toen wij er niet waren, afgesproken dat wij het buiten zouden zetten en hij het geld in de brievenbus zou doen. Geld zat er inderdaad in toen wij thuis kwamen :)

Laatst had onze oudste haar spacescooter op marktplaats gezet. Een man had gereageerd en we waren akkoord met het bedrag, zag hij later pas dat we veel te ver weg woonden. Wij zouden een paar weken later op vakantie gaan in Drenthe, ik heb de man opgezocht op Facebook en zag dat hij een half uur verderop woonde ;). Toen hebben we gemaild dat we op vakantie zouden gaan omgeving Assen en of dat wel een optie was en dat was prima. Dus op onze tweede vakantiedag afgesproken bij de ingang van het vakantiepark en toen heeft die man 'm opgehaald. Mijn man en dochter hadden wel een grapje met me uitgehaald, dochter kwam huilend binnen dat die man 'm had meegenomen zonder te betalen, mijn man reageerde zo van, ja echt niet normaal. Ik was echt een paar seconden heel boos! Dochter begon daarna heel hard te lachen. Ze hebben het er nog over :D

Iwatch vorige maand verkocht via marktplaats, ging ook goed, geen vals geld gekregen.

En vorige maand wat spelletjes en een Ikea kastje verkocht, ook allemaal netjes gegaan.

4. Logan

Logan Niet meer actief

Zit je string scheef of waar heb je nu zo'n last van? ;)

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Dit. Jeetje, slechte dag gehad?

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Tja, veel ergernissen, dus daarom doe ik eigenlijk niet zoveel meer met marktplaats.

Rokje gekocht, zgan. Zaten er gewoon 2 gaten in, zegt ze keihard dat het met de post gebeurd is, terwijl de verpakking heel was.

Fietsje erop gezet van mijn dochtertje, nieuwprijs was 180 euro en maar 1 jaar gebruikt. Bod van 5 euro. Laat dan maar.
    Kreeg ook een mailtje wat mijn minimale prijs was, dat was 30 euro. Reactie van "voor 20 haal ik hem gelijk op"? Eh, ik zei toch echt 30.. Nu houd ik hem liever zelf, hij staat nu bij opa en oma, kan ze daar ook lekker fietsen.

7. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Vast en zeker geen sex gehad gisteren denk ik :D

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    hahaha

9. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Oh jeetje zeg, Nahla.

Ik zou nog even een uurtje terug je bed in gaan. Of een weekje, tot je niet meer ongesteld bent of zo. Hallo dan!

10. veense

veense Niet meer actief

Zo'n 30 jaar geleden heeft mijn moeder op die manier ons groene zitbad verkocht! Alleen dan niet via MP maar via de krant. WIj waren weg, 10 gulden zat netjes in onze brievenbus en we waren verlost van het spuuglelijke bad!

Ik verkoop zeer regelmatig, nooit echt rare dingen meegemaakt, alleen valt me wel op dat afspraken steeds minder nagekomen worden, maar dat valt me bij bedrijven ook op helaas...

11. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik heb nog nooit rare dingen meegemaakt.
    Laatst was ik vervelend: ik maakte twee afspraken om een jas op te halen die ik niet kon nakomen vanwege een kapotte auto en onverwachte andere afspraak. Wel beide keren de koper op tijd laten weten.
    Heb toen de keus gegeven: of nieuwe afspraak, of opsturen, of ze werd gek van me en dan mocht ze van mij aan een ander verkopen. Maar gelukkig wilde ze nogmaals afspreken dus nu ga ik hem woensdag eindelijk ophalen :) Gelukkig maar want ik wil de jas écht hebben :)

12. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Vlak voordat we op vakantie gingen, wilde een vrouw nog een tas ophalen.
    Ik had gezegd 12 uur, toen zei ze of het later kon, dus ik gaf aan uiterlijk 12.30, want dan vertrekken we. Ze zou er op tijd zijn.
    Om 12.45 was ze er nog , haar gemaild van een 06 nummer had ik niet, geen reactie. Dus zijn we weg gegaan.
    Krijg ik om 13.15 een boze mail waarom er niemand open doet.....

13. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ik krijg vaak mailtjes, waarbij je een vaste prijs hebt, voor dat en dat bedrag kom ik het ophalen!
    Nou ik stuur dan meestal een mailtje terug dat ik voor de vaste prijs pas de deur open doe.

14. pety01

pety01 Actief lid

3 mrt 2011
    434
    219
    43
    NULL
    NULL
    Vriendin heeft laatst een heel pakket kleding gekocht. (niet idioot goedkoop). Dan blijkt meer dan de helft van de kleding verwassen te zijn, of vlekken die niet meer te verwijderen zijn.

Mailtjes, ik bied zoveel geen cent meer :$. Prima, maar bied even via de advertentie, kom redelijk dicht bij de vraagprijs en stuur een iets vriendelijke mailtje.

-zucht-, ik zie er nu al tegenop. Ik wil weer wat spullen verkopen via marktplaats. Ik heb er nu al zin in.
    Voordeel, heb ik hier misschien wel weer iets te melden. :D

Even of topic, kunnen de kemphanen hier misschien een eigen topic beginnen waar je lekker je frustraties over en weer kwijt kunt? Kunnen wij genieten zonder dat het andere topics vervuild. Bedenk je wel dat je anoniem achter je pc nog steeds een ander kan kwetsen en zelf ook gemakkelijk gekwetst kunt worden.

15. jippie01

jippie01 Bekend lid

25 mrt 2011
    846
    114
    43
    Vrouw
    eigenlijk nooit echt rare dingen meegemaakt via marktplaats. Alleen dat mensen onzinbiedingen plaatsen. Die negeer ik inmiddels gewoon.

16. Amare

Amare Niet meer actief

Of de tripptrapp stoel ;):D

17. Logan

Logan Niet meer actief

Lol :D

18. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Moet hier toch echt om lachen hahah:D

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Zelf eigenlijk niks bijzonders meegemaakt, heb maar 3 x iers verkocht

Flexi basje ik vind niks beter als een standaard baby badje dus voor nieuwprijs verkocht ( flinke aanbieding gekocht)

Kolf 1 x geen opdagers gehad, gebelt gemaild, niks meer van gehoord

Ik ben wel een van de medebeheerders van een fb groep verkoop.
    Pffff hoeveel mensen er niet opkomen dagen ( en niks meer lapten horen nergens op reageren) wij geven de kopende partij een waarschuwing met 3 waarschuwingen wordt he geblokkeerd, maar hoe onbeschoft er geantwoord wordt... Met opmerkingen van wil wel even bij je langskomen hoor zucht...

20. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dat heb ik dus ook. Ik ben een mede beheerder van een regionale weggeefhoek en verkoophoek. Wij geven ze dan 2 waarschuwingen als ze niet op komen dagen maar de vorige keer kreeg ik gewoon een doodsbedreiging van iemand :$

Wij geven iemand niet zomaar een waarschuwing, wij vragen altijd eerst hoe het komt dat die persoon niet is op komen dagen. Kan natuurlijk ten alle tijden wat gebeuren. Toen wij dus aan deze dame vroegen waarom ze niet was op komen dagen kregen we toch een scheldtsunami over ons heen :$ Ze zou ons wel even op komen zoeken want ze bepaalde zelf wel wanneer ze zou komen en ze had nu geen zin dus dat wijf moest niet zeiken. Dit soort mensen verwijderen wij dus per direct zonder nog enige discussie te voeren. Kom op zeg. Mongolen.

Deel Deze Pagina