das nou ook wat!

Discussie in 'De lounge' gestart door annekulpe, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    had ik vandaag een dagje vrij genomen en valentijn gewoon naar de oppas gebracht, zodat ik mijn vakantiegeld is even lekker kon gaan verbrassen ( en ook wel toe was om eens een dagje zonder beperking te gaan shoppen! )
    zit ik inmiddels al 3 dagen met smart op mijn loon en vakantie geld te wachten.. denk ik zal eens bellen naar mn werkgever..krijg ik te horen , dat mijn bank het heeft tegengehouden omdat op mijn achternaam een trema zit dat niet bij de bank bekend was! terwijl dit mijn hele leven al zo gaat... ik vind het zo belachelijk! heb ik daar een dag voor vrij genomen, nu gaan ze het pas volgende week storten en als ik geluk heb , heb ik het voor t weekend.. nou ik moet dat nog maar zien!

daar ging mn dagje flink shoppen! was er zo chagerijnig van... gadss...

moest t ff kwijt...

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Dat is inderdaad vervelend, helemaal omdat je er speciaal een dag vrij voor hebt gevraagt.
    Hopelijk heb je het volgende week voor het weekend binnen, zodat je alsnog lekker kunt shoppen.

Trouwens krijg je altijd je vakantiegeld rond deze tijd?

3. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ja ik krijg per 4 weken mijn loon en of het nou begin of eind mei is , dat maakt niet uit! vakantiegeld zit er altijd bij

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Jeetje dat is wel flink balen zeg! Ik zou bij de bank mooi de kosten van je vrij dag verhalen ;)

Consider; mijn vriend krijgt ook in mei vakantiegeld en ik in juni.

5. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Hier ook vakantiegeld in mei( toch? shit nu begin ik te twijfelen..)

Kijk er ook al naar uit, dus ik kan me voorstellen dat t effe een flinke bummmmer was!

wat een supercoole kuif heeft valentijn trouwens! Prachtig!

Deel Deze Pagina