Asperine

Discussie in 'Gezondheid' gestart door corina83, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Mag het nu wel of niet tijdens de zwangerschap?

Ik heb barstende hoofdpijn die op mn ogen slaat wat straks overgaat in een migraine als ik er niks aan doe..
    Maar mag ik nu wel een asperine of niet?

als het niet mag sja dan maar op mn tandjes bijten, zonnenbril op in de auto om thuis te komen en daarna even slapen.

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Je mag wel paracetamol nemen, max 6 per dag! Als je echt bang bent voor migraine neem dan gelijk twee tabletten in!

Ik meen dat aspirine een bloedverdunnende werking heeft en dat je het daarom niet hebben. Maar Paracetemol mag dus wel!

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    oke dan ga ik opzoek naar paracetamol hier op het werk :)

Dank je wel! dan kan ik hem in ieder geval onderdrukken dat hij niet verder doorzet, beetje hoofdpijn vindt ik niet erg, als het maar geen migraine wordt en dat wordt het nu wel als ik het niet onderdruk...

4. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    pak dan wel pcm zonder toevoegingen, dus niet met coffiene enz

Verder klopt t idd, gewoon pakken. Hoofdpijn is nergens voor nodig! Hoop dat ie snel weg is

5. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Op het werk hebben we alleen met Coffiene.. dus heb het niet genomen. dan maar rustig aan doen en veel drinken.

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik denk dat het het kiezen is "tussen twee kwaden". Of je neemt de evt migraine voor lief omdat je geen pcm met toevoegingen in wilt nemen of je neemt eenmalig pcm met coffeine. En zorgt ervoor dat je voor toekomstige gevallen gewone pcm bij de hand hebt.

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Normaal heb ik het ook altijd in mn tas zitten maar manlief had gisteren ook paracetamol nodig toen we op pad waren..

Ik hoop gewoon dat hij niet snel doorzet en dat ik alsnog als ik thuis ben optijd ben met mn paracetamol.

Deel Deze Pagina