Reactie van het Radboud: Ik ga het daarom ook niet gebruiken. Ze zullen het niet voor niets niet aanraden denk ik zo. Groetjes, Josien
Kinderaspririne wordt vaak gebruikt als bloedverdunner. Veel oudere mensen met trombose ofzo gebruiken dit.
Goed dat je het zo checkt Josien! Natuurlijk kan achteraf altijd blijken dat ze het over bijv. een paar jaar wel toepassen en dat het nu misschien dus ook positief zou werken. Je leeft en behandeld immers nu... Goed dat je het advies opvolgt!
Lang leve het Radboud-forum...! Nee... ik heb altijd zoiets: als de arts 'nee' zegt, dan doe ik het niet ! Mijn man zou zeggen 'anders ben jij nooit zo gehoorzaam' Groetjes, Josien
fijn dat antwoord josien, wij zitten voor de punctie en terugplaatsing ook in het radboud dus dan houd ik mij ook maar aan het advies (ook al zo braaf hihi)
Onderstaande info kun je lezen op de site van het IVF centrum van het VU. http://www.vumc.nl/afdelingen/IVF-centr ... 95/241473/ en dan bij het kopje "innesteling van embryo's"
Even een gequote stukje uit de bovengenoemde link. Een ander onderdeel van de implantatiestudies betreft een interventiestudie. Uit onderzoek elders blijkt namelijk dat het dagelijks gebruik van 100 mg Aspirine gedurende een IVF behandeling bij patiënten met afgesloten eileiders lijdt tot een toename van 5% in het aantal doorgaande zwangerschappen. Het werkingsmechanisme zou mogelijk toename van de uteriene doorbloeding kunnen zijn. In dat geval zouden ook andere IVF/ICSI-patiënten hiervan kunnen profiteren. Vandaar dat we hiernaar een placebo gecontroleerd onderzoek doen. In de toekomst zal het implantatie-onderzoek verder worden uitgebreid naar factoren die als graadmeter voor implantatie gebruikt worden kunnen. Mogelijk leidt dit ook tot nieuwe therapeutische mogelijkheden. Oke dan! Nou, heel goed dat er onderzoek naar wordt gedaan zeg! Dat is beter dan niks doen en zeggen dat ze het niet weten. Wie weet, over een paar jaar....
Ik heb er voor onze laatste poging ook naar gevraagd en ze gaven toen als antwoord dat ze hier pas mee willen beginnen als je echt een aantal keer pech hebt en ze er geen verklaring voor hebben.
Nou ik ga het eens navragen bij mijn Gyn. maar ik heb pas een afspraak op 16 oktober... Ik vind het zeker interessant, om het eens te gaan navragen.
Ja die onderzoeken, dat duurt altijd zo lang he! Maar goed de arts heeft mij verteld, baadt het niet schaadt het niet. Maarmisschein dat dat niet voor iedereen geld. Dus zou ik het niet op eigen houtje gaan proberen. Als mijn arts zou zeggen dat ik het beter niet kan doen, zou ik het beslist NIET doen! Liefs Nikkie