Aspirine om innesteling te bevorderen na cryo terugplaatsing?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Salie, 25 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salie

Salie Actief lid

16 jun 2016
    268
    40
    28
    Vrouw

Ooh wat spannend silver! Als jij 15 juli je eerste echo hebt, betekent dat dat we precies gelijk zullen oplopen, want ik heb ook ergens in die dagen mn eerste echo. Ik had precies twee weken na die eerste echo de punctie.
    Ik ga je volgen komende poging, want we zullen dan tegelijkertijd een beetje in dezelfde situatie zitten denk ik ;)

2. Silver27

Silver27 Actief lid

14 okt 2013
    276
    44
    28
    @Salie ja ik ben dan al een weekje bezig met gonal-f dus moeten er hopelijk heel wat eitjes te zien zijn de 15e super spannend. wanneer begin jij met spuiten?

3. Salie

Salie Actief lid

16 jun 2016
    268
    40
    28
    Vrouw
    Jaa heel spannend inderdaad. Ik begin rond 12 of 13 juli met spuiten, een week later zijn ze bij mij meestal al bijna rijp en kan ik een paar dagen later pregnyl zetten.
    Als je de 15e al een weekje spuit, schat ik dat je de week erop al een punctie hebt als alles goed verloopt. Vanaf het moment van spuiten kan het ineens heel snel gaan! ;)

En welke medicatie ga je gebruiken?

4. Silver27

Silver27 Actief lid

14 okt 2013
    276
    44
    28
    oooh dat gaat dan inderdaad heel snel.
    Ik ga beginnen met 175 eenheden Gonal-f. En jij? Zitten we echt heel dicht bij elkaar

5. Salie

Salie Actief lid

16 jun 2016
    268
    40
    28
    Vrouw
    Klopt inderdaad! Ik zal gaan beginnen met 100 eenheden puregon. Vorige ronde menopur gebruikt, dus ik ben benieuwd wat dit zal doen deze ronde. Ik schat dat ik (als alles goed en op schema verloopt) tussen 22 en 28 juli de punctie zal hebben. Dus het zal denk ik een paar dagen schelen met jou

Silver27 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina