aangezien ik niet in aanmerking kom voor een gastric bypass via de obesitas kliniek wil ik hem zelf gaan betalen. alleen kan ik nergens een kliniek vinden die het zonder doorverwijzen doet. weet iemand een adresje? anders moet ik daarvoor helemaal naar belgie rijden, ook zo zonde groetjes marieken
Zal ook van de reden afhangen waarom de obesitaskliniek niet mee werkt. Als het risico van de operatie groter is dan het risico van het overgewicht, zullen artsen er ook niet echt happig op zijn. Check anders wlsinfo.nl eens, vind je veel lotgenoten en ervaringen.
Eindelijk iemand die hier iets neerzet over een gbp heb zelf een maagband sinds 2009 gehad die er 27 sep 2010 met spoed uit moest zit nu in het traject voor de GBP PPPPffff hoeveel adressen wil je hebben maar zeg je wel dit denk dr heel goed over na!!!!!!!!het is voor de rest van je leven de kans op overlijden is ook zeer aanwezig en het is geen tovermiddeltje
nope, ik ben niet zwaar genoeg (maar 108 kilo ) en ik zou het makkelijk kunnen met niet eten, en elke dag een paar uur sporten vinden hun. dus het gaat niet om het risico o.i.d ze vinden gewoon dat ik niet genoeg mn best doe.
als je een paar adresjes hebt gooische mama, liefst in regio gelderland en die het zonder doorverwijzing doen dan ben ik helemaal blij. wanneer word jij geholpen dan? en waarom moest je band er uit?
Ja sorry marieke maar als je het makkelijk kunt door minder te gaan eten enzo waarom wil je dan in godsnaam een operatie???????? Trust me als jij met deze vraag bij al die forums komt je word met je nek aan gekeken dr zijn mensen die hem met spoed nodig hebben ivm hun gezondheid en die moeten dr voor vechten en als ik je dr nu zo over zie praten denk je dr wel makkelijk over
Ben door dr Dillemans geholpen in Belgie op 10-06-2009 en dr de Brauw heeft hem dr uit gehaald in Amsterdam omdat ik alleen nog maar chocola naar binnen kon krijgen en alleen aan het spugen was dr was ook een ontsteking te vinden en door het vele overgeven is me band verschoven en heb ik nu een misvormde maag 7 januarie moet ik terug komen bij dr de Brauw in het Slotervaart
ik zeg enkel waarom ik door hun afgewezen ben, en daar ben ik het totaal niet mee eens. ik ben geen snacker, ik ben geen grote eter, ik hou niet van vet, ik word misselijk van te veel suiker, ik drink water en thee, ik kook elke avond met groente en eet netjes bruin brood. ik heb wel een defecte schildklier waardoor ik ook aan dit gewicht gekomen ben en nee ik krijg het op de normale manier er niet meer af. maar goed, ik zoek enkel een paar adresjes in nederland waarbij er geen volledige screening komt kijken. dit is wat ik wil en ik heb er 10.000 euro voor over. dit is mijn laatste redmiddel. succes met jou operatie gooischemama, jammer dat het bandje niet goed ging.
overal in nederland zul je een screening krijgen dit zijn ze namelijk verplicht. verder zou ik toch eens heel goed na denken.of jeje leven in de waagschaal wil leggen voor een slanke lijn. ik bedoel het is een hele ingrijpende ingreep. die ze niet voor niets pas uit voeren als je echt alles hebt geprobeerd. daarbij is het niet iets blijvends
Waarom ga je dan niet voor een maagband ipv meteen een GBP??? maagband kost 4000 en GBP 6000 maar in Nederland heb je denk toch echt een groot probleem weet niet waar je bent geweest maar in Nederland doen ze OVERAL een screening en ckr voor de GBP dus hoe je het wendt of keert je zal toch moeten uitwijken naar Duitsland of Belgie Hoelang ben je eigenlijk?????????
Amfy ben ik het niet mee eens hoe je het wendt of keert je leven ligt al in die weegschaal als je ongezond dik bent ga je ook dood alleen veel langzamer met mijn operatie heb ik ook gezegd ga liever dood op de operatie in de wetenschap dat ik het wou proberen en gelukkig ben ik 2 keer netjes wakker geworden hopelijk is dat de 3de keer ook zo
lieve schat ik heb een bmi van boven de 40 en een heel fors over gewicht en ik heb dit traject door lopen. en zelfs de dokter heeft dit zo tegen mij verteld
Ik heb niet alleen het traject doorlopen heb zelf anderhalf jaar een maagband gehad! Met elke operatie is n risico en dat word ook duidelijk verteld maar zo door blijven lopen met fors overgewicht is ook een groot risico Ik heb geen spijt van me bandje gehad ben dr 33 kilo mee afgevallen tis alleen jammer dat ik bij de mensen moest horen bij wie het bandje uiteindelijk werd "afgestoten" en daardoor loop ik het hele traject voor de 2de keer alleen nu voor de GBP
Ikzelf heb geen ervaring met gbp, maar heb wel in mijn naaste omgeving gezien wat zoiets met iemand zijn gezondheid kan doen. Ik zou eerder als je het toch echt wil voor een maagband gaan, aangezien je eigenlijk ook niet heel erg zwaar bent (naar mijn mening). Mag ik vragen of je wel eens een dieet hebt gevolgd of een diëtiste hebt gezien? Want om heel eerlijk te zijn, vind ik jouw gewicht echt niet zo dramatisch dat je een gbp moet oid.
Als dat is vastgesteld, heb je dan geen speciaal dieet of medicatie gekregen daarvoor? Ik vind 108 kg ook niet zo schokkend. Ja het is teveel en er moet zeker wat vanaf, maar om daar nu gelijk zulke drastische maatregelen voor te nemen? Toevoeging: overigens zou ik nooit "onder de radar" zulke behandelingen laten uitvoeren, als er wat fout gaat, heb je echt een probleem...
maagband is idd minder drastisch MAAR zijn ook veel nadelen met een maagband en hij is omkeerbaar een gbp wordt dat toch een stuk moeilijker
Kijk als je aangekomen bent door een schildklierziekte zou ik eerder voor een maagband gaan. Want ik neem aan dat ts nu de juiste medicijnen heeft. Dus dan zou ze nadat ze de juiste hoeveelheid is afgevallen de maagband moeten kunnen verwijderen zonder weer aan te komen, aangezien ts zelf ook aangeeft gezond te eten. Een gbp blijft voor het leven, en echt als het niet nodig is dan wil je daar echt niet de rest van je leven aan vast zitten.
Één van de beste bariatrische chirurgen in NL is zonder twijfel Dr. Feskens. Hij is werkzaam in Bergen op Zoom,daar werkt het bariatrisch centrum samen met het Lievensberg ziekenhuis. Hij doet heel erg veel operaties,de wachtlijsten zijn superkort (soms maar 2 weken en je ligt al op de operatietafel) en mensen komen vanuit heel NL voor hem naar Bergen op Zoom. Mijn vriend (maagband) en collega (GBP) zijn beiden door hem geopereerd. Het enige waar je tegenaan zou kunnen lopen is het feit dat je een screening moet doorlopen en deel moet nemen aan een voor- en natraject. Ik weet niet of Dr. Feskens jou wil opereren als een andere arts heeft aangegeven dat je eigenlijk niet in aanmerking komt voor zo'n ingreep. Hij is namelijk vrij "streng" en handhaaft de regels van het centrum zeer strikt. Je zou eens op internet kunnen gaan zoeken,wie weet heb je geluk. Veel succes ermee!
Het is de bedoeling dat de maagband ook de rest van leven blijft zitten mits dr GEEN complicatie's ontstaan:S Het is GEEN speeltje wat je dr in en dr uit kunt laten halen wanneer je zin heb Marieke in Nederland zou je niet geholpen kunnen worden In Belgie wel daar zijn geen screening's Belgie zou ik naar dr Dillemans gaan (is een van de meest vooraanstaande chirurgen op dit gebied) en ja de kosten heb ik al gezegd 4000 maagbandje 6000 gbp maagband.nl wlsinfo.nl gastric-bypass.be 3 site's waar toch wat meer mensen zitten die hier daadwerkelijk ervaring mee hebben ipv dingen te roepen zonder dat ze er ervaring mee hebben ( op enkelingen na dan) Wens je er iig heel veel succes mee en hoop dat je de juiste keus maakt die ECHT bij JOU past meis