Kreeg net een vreemd e-mailtje van rabobank...vertrouwde het niet en heb m direct verwijderd.. Je moet op een of andere link klikken ivm met de veiligheid te optimaliseren...yeah right!! Dus jullie zijn gewaarschuwd8)
@Pcootje heb gezocht maar kan niks vinden waar ik het kan melden!! Ja nu weet ik dat je het niet moet doen maar er zijn genoeg mensen die wel klikken he?
Nooit op iets klikken. Ik krijg ze ook steeds. Ik heb met de bank gebeld en zij zeggen dat ze nooit iets via email zouden vragen. Je krijgt hooguit informatie via de mail, meer niet. Elmo
nee idd wist ik... Op hun site staan voorbeeld e-mails..die vondt ik wel maar ergens om het te melden niet..maar goed ze weten het wel denk ik!
even bellen maandag !! ik werk bij de rabo en dit weten we graag !! goed gereageerd ze zullen idd NOOIT info vragen via de mail ...
Hmmm de Rabobank meld dat inderdaad ook als je inlogt. Onwijs irritant lijkt me? Wel beangstigend dat ze alsnog aan je gegevens komen . Want je mail moeten ze ergens vandaan halen!