hoi hoi, Heb vanochtend getest, helaas weer negatief. Ik zit 15 dagen na het preynyl spuiten, kan het zijn dat het zwangerschapshormoon nog niet aantoonbaar is met een test? Ik weet dat het een beetje vragen is na de bekende weg...
Sorry meid niemand kan je vertellen met 100% zekerheid of je nog positief gaat testen of niet. Een innesteling kan later gebeuren zoals je weet. Helaas zul je geduld moeten hebben...hoe vreselijk dat ook is. Heel veel succes !
Naar mijn ervaring niet sorry je zou vandaag of morgen dan wel ongi worden. Ik hoop dat de volgende ponde positiever uit komt xxxxxx
Je bent nu 13 dagen na ovulatie en in de grafiek kan je zien dat 84% van de zwangere vrouwen posi test mar 16% dus ook niet (en die waren ook zwanger) dus ik zou de moed niet opgeven totdat je ongi echt door zet, maar de kans is niet zo groot nee Pregnancy Test Results for 13 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy
Wachtende, dat niemand mij kan vertellen of ik nog positief ga testen, weet ik natuurlijk zelf ook wel. Het was ook niet mijn bedoeling om de vraag zo te stellen. Mijn vraag was in het algemeen of je langer dan 14 dagen na de pregnyl toch nog positief kunt testen. Ik heb niet bij het innestelingsverhaal nagedacht. Maar in ieder geval bedankt voor je reactie. babyhope en stefanie ook bedankt voor jullie reactie, ik ga meteen even het grafiekje bekijken.
Hoi, Ik zit vandaag ook 13 dagen na pregnyl 5000 Ik heb vrijdag getest met KV en die was heeeel licht positief. Zatzrdagavond opnieuw getest en die was negatief. Mijn man zei dat ik het dan maar opnieuw moest proberen met ochtend urine... Rara.... Deze morgen getest en die was negatief. De vorige ronde met pregnyl heb ik iedere dag getest en op dag 8 had ik al een negatieve test... Ik ben pas op dag 18 na oregnyl ongi geworden... Heb jij ondertussen positief getest? Of die kl*te duivels....!?? Liefs