Ik blijf vloeien?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Pluizje, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Vanwege een cyste & vakantie heb ik de pil gekregen van de gyn, zodat ik mn huidige cyclus kan regelen en dan hopelijk na mijn vakantie gelijk weer verder kan (mits cyste weg is natuurlijk). Ik slik m nu al 2,5 week maar ik heb nog steeds last van bruinverlies. Ongesteld ben ik niet meer, maar dit lijkt ook niet minder te worden.

Kan dit van de cyste komen? Of van de pil zelf (niet zwaar genoeg oid)? Of zelfs nasleep van de gonal/pregnyl?
    Ik ga morgen sowieso even bellen want ze hebben me te weinig voorgeschreven en zou ik halverwege mn vakantie zonder te komen zitten (buitenland) en dus weer een ronde moeten skippen. Dat wil ik natuurlijk niet! Maar vraag me af of er meiden met vergelijkbaar verhaal zijn.

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    De pil schopt je lichaam hormonaal helemaal in de war. Daardoor kun je constant tussentijds bloed- of bruinverlies hebben en andere vervelende hormonale klachten.

Dus eigenlijk niet zo slim om tijdelijk weer aan de pil te gaan... Dan had je het beter op zijn beloop kunnen laten om vervolgens via Primolut/Provera je cyclus weer te resetten, tegen de tijd dat jullie weer verder willen. De pil lost helemaal niks op.

Succes!

3. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    O fijn dat hadden ze er ook wel even bij mogen vertellen dan. T was een suggestie van de gyn, dacht dat het dus wel goed zat.. :(

4. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Ik ben tijdens onze "pauze ivm vakanties' uit mezelf ongesteld geworden. Dit duurde ook meer dan 3 weken en dus heeft de gyn me primolut gegeven om het te stoppen en wanneer ik ermee stop word ik ongesteld en ga ik gelijk weer spuiten voor de volgende ronde.
    Ondertussen heb ik nog steeds bruinverlies en stop ik over 3 dagen alweer met de primolut (dan komen we terug) dus heeft ook niet echt geholpen.. Wel raar dat hij je de pil vorschrijft ipv iets anders..

Deel Deze Pagina