Hoi Even een vraagje. Ik heb hier soort brownies liggen en ik had het idee om misschien koekjes te bakken, de oudste is niet fit, en ben GO en nu niet in staat naar de winkel te gaan. Kan ik er ook gewoon tafel margarine in doen? zachte uit een kuipje ipv koud hard blok margarine? of gaat het dan mislukken / word het niet stevig? alvast bedankt.
dat is echt niet lekker. sowieso is boter voor te bakken eigenlijk geen margarine maar roomboter. en de zachte boter werkt niet in baksels dan loopt het uit.
Koekjes met margarine kan denk ik niet. Cake wel, dat kun je immers ook met olie maken ipv boter. Zie dit recept bijvoorbeeld: Betere brownies recept - Recepten van Allrecipes Dus als je brownies wilt maken, zou olie ipv boter slimmer zijn verwacht ik dan margarine.
Ik heb de brownies gemaakt dat is wel gelukt. zo even proeven stond bij zachte boter dus denk dat moet lukken.. Ik wou met de kids koekjes bakken maar dat lees ik is dus niet zo handig. Nee iedereen werkt hier helaas, dus kan niks lenen dan maar iets anders verzinnen bedankt! oh en roomboter dus thanx!