Tibo is de enige schrijfwijze die IK logisch vind. de andere vind ik te geknutseld. Vind het zelf niet zon leuke naam.
Tibo spreekt me het meest aan. Eindigend op eau, aud, au of schrijvend met th vind ik te frans. Vind ik persoonlijk niet mooi
'Gewoon' Tibo. Net als Kiara, zou ik het schrijven zoals je het uitspreekt. De naam Tibo vind ik wel aardig.
Niet moeilijk doen, wel zo makkelijk bij het voorstellen en onthouden van de naam voor andere mensen. Tibo dus
Daan is niet de enige naam die naar 1 keer uitspreken meteen goed verstaan/geschreven word. Beer bijvoorbeeld, kan ook.
Ik vind Thibaud een hele gave naam. Past ook mooi bij naam van zijn zus. ......maar ja, wie ben ik? Mijn oudste 2 jongens heten Max en Bruce
Leuk! En zou er Tibo van maken.. Je naam constant spellen of verkeerd op papieren zien staan is echt megavervelend! *spreektuitervaring*
Hoi ik vind het een hele mooie naam! Ik zou hem wel gewoon schrijven zoals hij in Frankrijk en België meestal geschreven wordt: Thibault. Of anders het andere uiterste: Tibo, zoals je het in Nederland uit zou spreken.
1. Tibo 2. Thibo Associaties? Misschien een beetje lomp, in elk geval wel een stevige jongen. Wordt eerder een slager dan een violist. Maar zodra ik een violist met die naam leer kennen, zal ik dat vast een typische Tibo vinden, zo ben ik dan ook wel weer
Heel leuke naam, past ook mooi bij het zusje. Qua spelling, gewoon Frans houden, dus met Thi- beginnen. Ik vind -bault daarna het mooiste, alhoewel je Thibo/beaud/etc ook wel tegenkomt.
Maar de franse naam Thibault of zelfs Thibaud zou ik toch echt anders uitspreken dan Tibo. De klemtoon ligt dan ergens anders (tibó, versus tíbo). Geeft voor mij een totaal ander karakter aan de hele naam.
leuk! ik zou voor Tibo gaan (eventueel met h ertussen) Tybo of Thybo zou ik sneller als tai bo (de vechtsport) uitspreken