Kan iemand me helpen?? Ik zou graag wat jongensnamen horen die bij Jesse ( op z'n nederlands) passen. Meisjesnamen is hier nooit een probleem geweest. Maarja mijn gevoel zegt heel sterk dat we weer een jongen krijgen. We willen het van te voren niet weten. Ik heb er zelf wel al een paar mar bij allemaal krijg ik niet het wauw idee. Deze heb ik al: Tijn Thomas Ties Ferre Tren Jurre Finn ( maar omdat deze engels is weet ik niet goed of ik hem erbij vind passen) Hopelijk kan iemand me verder helpen. ( heb nog wel ff maar toch).
Thomas. (Ken iemand die haar kids Thomas en Jesse heeft genoemd) Tijn is ook wel leuk. Jesse en Ties vind ik niet leuk samen. Jesse en Jurre vind ik te veel lijken dus ook niet.
Tijn of Thomas!! De laatste 3 vind ik een mindere combi met de naam van je zoontje. Finn is ook leuk maar Jesse zou dan sneller op z'n engels uitgesproken worden (denk ik). Leuke namen trouwens!!
Tijn, Thomas en Ties vind ik er erg leuk bij! Jurre vind ik een geweldig mooiennaam, maar wat minder klinken bij Jesse. Hoewel dat ook prima kan. Wat ideetjes: Mats Auke Mees Boris Jur Siem Marijn Wout Loek Casper Bas Thijs
Thanks voor jullie reacties. k vind mees ook heel erg leuk. Maar manlief weer niet. Zo gaat het heel vaak. Ook vind ik Lucas heel leuk maar dan moet hij weer aan Lucas van GTST denken. Gisteren hebben we nog een naam bedacht die we voorlopig willen gaan "gebruiken" om te kijken of we het wat vinden. Jorrit. Maar ben pas 10 weken dus grote kans dat het weer veranderd over n tijdje.
Mijn zoontje heet Siem en heeft als doopnaam Jesse! Jesse was eerst altijd mijn favoriete naam!!! Toen kwam Siem voorbij en daar waren we allebei weg van. Dat is het dus geworden. Toen we voor Siem geen mooie doopnaam konden bedenken hebben we gekozen voor Jesse. Dat betekent geschenk, dus paste ook perfect. Jeetje, wat baalde ik toen ik weer zwanger was, dat we Jesse bij Siem als doopnaam hadden gedaan. Want als ik weer een jongetje zou krijgen zou ik hem heel graag Jesse noemen. 'Gelukkig' qua naam kregen we een meisje. Conclusie Ik vind Jesse en Siem een superleuke combinatie!