Gezien ik nog een lange tijd heb te gaan maar toch druk aan het nadenken blijf over namen. Wat is jullie associatie bij Milan wat voor type kindje zie je dan voor je? De andere naam die ik in gedachten heb is Lucas ik weet al uit een eerdere poll dat die verruit de meeste stemmen kreeg. maar vraag me dan af is dat dan zo'n verschil met associaties of gewoon smaak. Ik vind zelf Milan denk ik net iets leuker maar als iedereen er ''aso'' ''tokkie'' associaties bij heeft dan is dat niet de bedoeling ik wil gewoon een nette naam
Leuke naam, geen rare associatie bij. Een vriendje van mijn zoon heet Milan, gewoon een leuke, normale, blonde, Nederlandse jongen. Vind het zelf veel leuker dan Lucas, wat ik toch een beetje 'kak' vind.
Ik zie bij Milan gewoon een leuke beschaafde knul. Echt geen tokkie en geen kakker ( dat vind ik meer namen als Roderick, Egbert-Jan). Lucas vind ik ook leuk, maar ook geen kaknaam.
Kan er niks aan doen, bij allebei moet ik aan Gtst denken Milan heeft ook op mijn lijstje gestaan maar werd afgeschoten door de vader helaas. Ik vind het een leuke naam. Helemaal niet tokkie of aso
Bedankt dat stelt me wel gerust! Hoef ook geen kak naam verder maar fijn dar het toch wel als gewone naam word gezien!
Bedankt ook voor jou kijk erop. Lucas is inderdaad tijdlozer en mijn dochtertje heeft ook een tijdloze naam daarom ook nog oa de twijfel
Ik vind Milan juist absoluut niet tijdloos. Een enorme modenaam. Ik vind hem niet volks, maar tussen kak en volks wel meer richting volks neigen. Lucas vind ik veel leuker.
Ik vind Milan gewoon een hele normale naam. Net als Daan, zeg maar. Lucas vind ik wel een zelfde soort naam, misschien ietsje netter. Als je perse een associatie wil: misschien dat ik zou denken aan de stad Milaan of aan de voetbalclub AC Milan. Maar de naam Milan komt onderhand zo veel voor dat dit echt geen probleem is. Kortom: een doorsnee Nederlands jochie
Het zoontje van vrienden van ons heet Milan. Toen hij geboren werd vond ik de naam perfect bij dat stel passen. Hij is een “nette” jongen, zij een beetje volks met het hart op de juiste plaats. Ik vind de naam Milan dus ook echt op het randje. Niet heel volks, maar ook geen nette naam. Op het werk heb ik een jongetje in de groep dat Milan heet. Hij heeft ouders van Turkse komaf (allebei in Nederland geboren) die een naam voor hun zoon wilden die internationaal goed uit te spreken was. Ik vind het dus een erg veelzijdige naam.