Mex vind ik ook niet zo mooi. De rest is leuk. Mijn eerste keus zou Vince zijn. Levi tweede keus. Finn is erg populair, ken wel vijf jochies die zo heten.
Vince Levi en Finn vind ik erg populair. Mex vind ik ook wel leuk alleen doet het me iets te veel denken aan het kledingmerk Mexx.
Ml heeft ook de voorkeur voor Vince omdat hij bij Levi en Mex aan de merken moet denken Mexx en Levi's Ik moet er miss even bij vermelden dat ons andere kindje een Engelse naam heeft. Niet wat wij perse vinden dat het bij elkaar 'moet' passen maar het is misschien handig om te weten. Andere Engelse namen kunnen wij echt niet vinden de meesten vinden we niet leuk Vandaar dit rijtje.
Ik zou kiezen voor Vince! Vind Levi zelf vreselijk, Mex doet me denken aan Mexx (kledingmerk) of Mexicaan... Finn erg populair. Vond overigens geen van alle genoemde namen ordi!! Maarja, smaken verschillen hé!
haha inderdaad, het is ook een kwestie van smaak. Maar het is weer behoorlijk lastig om eruit te komen bedankt voor jullie reacties. Aan de ene kant vinden we het erg jammer dat ze eigenlijk allemaal wel erg populair zijn op Mex na dan, maar die valt af hebben we besloten. Levi en Finn staan het hoogst,gevolgd door Vince.
Levi! Tenminste, mocht je Joods zijn. Bij Joodse kindjes vind ik die naam leuk. Bij niet Joodse kindjes doet het mij aan het spijkerbroeken merk denken en vind ik het niet mooi staan. Mocht je niet Joods zijn Dan zou ik verder zoeken. Ik vind de namen Finn en Vince zo popie jopie en voor je het weet gaat je kind a la ''een Berta5'' als het leven omdat er nog vier andere Finnetjes of Vincejes bij hem in de klas/sportvereniging/speeltuin zijn. Mex(x) zou ik sowieso niet doen. Tenzij je oudste Esprit heet, Dan past het wellicht uitstekend
Bedankt voor jullie antwoorden. Het is ook zo lastig! Ik denk dat ik zelf Vince ook het leukste vind.
Mex! Erg leuk! Maar die zag ik er bij de poll niet meer bij staan, daar ging het tussen Levi en Vince en dan kies ik voor Vince!