Ik zie het hier wel vaker: twijfel over de naam aan het einde van de zwangerschap. Vast onder invloed van hormonen? Ik heb er nu in ieder geval ook last van! Vooral omdat ik me nu af begin te vragen: wat voor associaties hebben mensen met deze namen? Dus, shoot! En wel op: - Bodhi - Fender
Bodhi lief maar ook stoer. Leuk voor een kleine jongen Niet voor een volwassen man. Fender een stoere naam en vind ik bij elke leeftijd passen. Dus Fender het leukste.
Bodhi: toen ik t voor t eerst hoorde dacht ik hmmm is dat een naam of iets dat met 1 of andere heilige in een godsdienst te maken heeft. Associeer het vooral met een indiaans, Hindoestaans of zo een naam en dan vooral voor een jongen, vond het echt heel gek toen een bodhi een meisje bleek. Fender: tja ik associeer het met jongetjes en mense die een popijopie naam willen. En met...zal wel weer iets Amerikaans zijn. Beiden dus zeker mijn keuze niet, maar zou dan eerder voor fender gaan.
Bodhi: lieve naam, maar wordt wel door sommigen geassocieerd met een hond(ennaam). Ik zie zelf vooral van die kleine Maltezer leeuwtjes voor me bij deze naam (buiten dat ik het gewoon een jongensnaam vind). Fender: gitaarmerk. En “fender bender”= blikschade. Ik vind het vooral een heel erg Amerikaanse naam en persoonlijk hou ik daar niet van. Voor mij dus Bodhi!
Bodhi leuk, wel een beetje hondennaam. Ik ken 3 hondjes die zo heten. Fender doet me denken aan sexoffender dus daar zou ik niet snel voor kiezen
Het is allebei niet mijn smaak, maar ik vind Fenderwel beter dan Bodhi. Ik hou niet van namen op i/ie/y. De Fender die ik ken is wel een leuke jongen en voor ern volwassen kan kan het prima. Bodhi vibd ik niks voor een volwassen man. En van Dani of Robbie kan je nog Daan en Rob maken maar Bood klinkt ook niet heel erg best.
Fender, te bekend gitaarmerk. Is voor mij hetzelfde als je kind adidas noemen. Bodhi vind ik leuker voor een huisdier
Heel herkenbaar! Die twijfel op het einde van je zwangerschap. Ik vind Bodhi niet zo leuk. Fender vind ik heel tof!
Bij Bodhi denk ik eigenlijk aan een meisje Fender vind ik stoer! En zoals iemand al zei, kan ook bij een man van 30
Grappig, de associatie die ik met Bodhi toch ook wel heb is hier een paar keer genoemd (naam voor een hond) maar de associatie met Fender waar ik eventueel bang voor ben niet. Dus het is en blijft Fender, waar ik al zo lang zeker van was maar nu op het eind ineens over ging twijfelen Bedankt!
Beide leuke en stoere namen, wel redelijk uniek maar niet te geknutseld. Zelf vind ik Bodhi iets stoerder en Fender iets meer richting juppen Maar beide zeker leuk!
Bodhi vind ik zo leuk! Komt ook wel doordat ik een heel leuk jochie ken met die naam. Fender vind ik dan weer niet zo. Erg Amerikaans.
Bodhi moet ik altijd denken aan gewoon body/lichaam. En bij Fender aan een wrijfhout. Hoor dat te vaak aan boord, "take the fender away". Voor mij vallen beide af
Aan mij heb je ook niets, ik vind ze beide niet zo.. Als ik dan echt echt echt moet kiezen zou ik Bodhi kiezen denk ik
Bodhi vind ik meer voor een meisje maar ben daar alleen in zo te lezen aan de eerste reacties. Weet eigenlijk niet waarom ik hem met een meisje associeer want ken van beide geslachten geen mensen met deze naam. En bij Fender denk ik aan gitaren m'n vader is een gitaren verzamelaar
Beide namen mooi! Waar heb je zelf het beste gevoel bij? Ik heb hier eens de mening over onze jongensnaam van de tweede gevraagd. Net zoals hierboven wisselende reacties. Uiteindelijk zelf helemaal blij met de naam, want eigenlijk weet je zelf wel welke naam jouw voorkeur heeft. Je weet ook niet wat de smaak is van de mensen die op jouw topic reageren. Sommigen zullen zeggen een bepaalde naam niet mooi te vinden, maar hebben zelf een Bram of een Gilmairo. Dat zijn dat ook weer hele andere namen dan Bodhi en Fender. Gewoon dus kiezen wat voor jou goed voelt.